Casey Stoner testoval Alfa 8C Competizione
Vítěz světového šampionátu MotoGP 2007, Casey Stoner, se krátce po svém triumfu vrátil na okruh. Mladý Australan dostal pozvání od Alfy Romeo – oficiálního sponzora týmu Ducati v letech 2006 a 2007, aby si otestoval Alfu 8C Competizione.
Stonerovi stačilo jen pár kol na okruhu v Baloccuna, aby se sžil s nejnovějším modelem Gran Turismo, který pochází z Centro Stile Alfa Romeo a ztělesňuje to nejlepší z italského designu. Po skončení testovací jízdy Stoner prohlásil: „Skutečně jedinečné! Alfa 8C Competizione je nejlepší auto, jaké jsem kdy řídil!“.
Alfa 8C Competizione, vyráběná pouze v limitované sérii 500 kusů, je výjimečná svým nádherně tvarovaným a do detailu promyšleným zevnějškem, který slouží jako skvělý „kabát“ pro vynikající motor a mechaniku. Alfa 8C Competizione představuje dokonalé spojení elegance a sportovnosti. Je to tedy unikát mezi automobily čerpajíci inspiraci v minulosti, jak napovídá i samotný název, a vystihující hodnoty vyspělé technologie a zároveň emocí, které byly vždy nedílnou součástí značky Alfa Romeo.
Alfa 8C Competizione má pod kapotou nový motor: vidlicový osmiválec o objemu 4691 cm3 vyvinutý s jasným cílem: zabezpečit jedinečný výkon bez omezení plynulosti jízdy a schopnosti reagovat v každé situaci. Maximální výkon tohoto motoru je 450 k při 7000/min a jeho maximální točivý moment činí 470 Nm při 4750/min (maximální otáčky jsou 7500/min).
PL, 23.11.2007
Alfa 8C Competizione, vyráběná pouze v limitované sérii 500 kusů, je výjimečná svým nádherně tvarovaným a do detailu promyšleným zevnějškem, který slouží jako skvělý „kabát“ pro vynikající motor a mechaniku. Alfa 8C Competizione představuje dokonalé spojení elegance a sportovnosti. Je to tedy unikát mezi automobily čerpajíci inspiraci v minulosti, jak napovídá i samotný název, a vystihující hodnoty vyspělé technologie a zároveň emocí, které byly vždy nedílnou součástí značky Alfa Romeo.
Alfa 8C Competizione má pod kapotou nový motor: vidlicový osmiválec o objemu 4691 cm3 vyvinutý s jasným cílem: zabezpečit jedinečný výkon bez omezení plynulosti jízdy a schopnosti reagovat v každé situaci. Maximální výkon tohoto motoru je 450 k při 7000/min a jeho maximální točivý moment činí 470 Nm při 4750/min (maximální otáčky jsou 7500/min).
PL, 23.11.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









