BMW Group ČR v roce 2007 a předpoklad 2008
BMW Group chce navázat na úspěšné tažení také v roce 2008, když loňský rok byl nejúspěšnější v historii značky BMW v České republice. Automobilů značek BMW a MINI bylo dodáno klientům více než 2500, což je nárůst oproti roku 2006 o více než 30 %.
Pro vozy BMW se rozhodlo přes 2400 zákazníků, díky autorizovaným dealerům BMW, kterých je v současné době třináct. Nárůst prodejů MINI byl více než 63 % oproti roku 2006.
Nové provedení modelu BMW X5, které se stalo nejprodávanějším modelem, si vloni zvolilo 616 zákazníků. Nejúspěšnější model BMW tak prezentuje motto značky „Radost z jízdy“ a s inteligentním systémem pohonu všech kol Xdrive a balíčkem šetřící náklady a životní prostředí BMW Efficient Dynamics je BMW X5 jasným favoritem.
Modelová řada BMW 3 nabízí čtyři varianty (sedan, coupé, touring a verzi coupé-cabrio) a představuje základ prodejů. Nové Coupé-Cabrio s pevnou hliníkovou střechou nabízí novou dimenzi jízdy s volným nebem nad hlavou. Nyní v zimních podmínkách nabízí plnohodnotné all-season-all weather kabrio
Také čtyři karosářské verze bude nabízet řada 1: třídveřové provedení, pětidveřové, dvoudveřové coupé a kabrio. Nové motory používají systém Efficient Dynamics a dosahují nejnižších spotřeb paliva a emisí. Za rok 2007 získala značka BMW přes dvanáct celosvětových ocenění v anketě „Engine of the Year.“
Například nový motor BMW 2.0d s výkonem 177 k (nejsilnější ve své třídě) najdeme pod kapotami řad 1, 3, 5 a X3. Prodeje BMW X3 vzrostly oproti roku 2006 o více než 30 %.
BMW řady 5 v provedení sedan a touring společně s reprezentativní řadou 7 si drží své stabilní místo v prodejnosti.
Pro rok 2008 očekává BMW prodej více než 3000 vozidel. První polovina roku přinese mnoho novinek, mj. například očekávaný model BMW X6, dále rozšíření BMW řady 1 o kabriolet.
MINI:
Druhá generace vozu MINI byla představena v roce 2006, vloni přibyla verze MINI Clubman s větším důrazem na prostor jak pro cestují, tak pro zavazadla. Model Clubman také představil inovativní systém otevírání dveří. Nárůst prodejů oproti roku 2006 byl o 63 % na celkových 96 vozidel.
BMW ojeté vozy
V roce 2007 BMW Group Česká republika zahájila prodej ojetých vozů. Tento program je pojmenován BMW Premium Selection a v roce 2008 bude oficielně představen prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů BMW.
PL, 23.1.2008
Nové provedení modelu BMW X5, které se stalo nejprodávanějším modelem, si vloni zvolilo 616 zákazníků. Nejúspěšnější model BMW tak prezentuje motto značky „Radost z jízdy“ a s inteligentním systémem pohonu všech kol Xdrive a balíčkem šetřící náklady a životní prostředí BMW Efficient Dynamics je BMW X5 jasným favoritem.
Modelová řada BMW 3 nabízí čtyři varianty (sedan, coupé, touring a verzi coupé-cabrio) a představuje základ prodejů. Nové Coupé-Cabrio s pevnou hliníkovou střechou nabízí novou dimenzi jízdy s volným nebem nad hlavou. Nyní v zimních podmínkách nabízí plnohodnotné all-season-all weather kabrio
Také čtyři karosářské verze bude nabízet řada 1: třídveřové provedení, pětidveřové, dvoudveřové coupé a kabrio. Nové motory používají systém Efficient Dynamics a dosahují nejnižších spotřeb paliva a emisí. Za rok 2007 získala značka BMW přes dvanáct celosvětových ocenění v anketě „Engine of the Year.“
Například nový motor BMW 2.0d s výkonem 177 k (nejsilnější ve své třídě) najdeme pod kapotami řad 1, 3, 5 a X3. Prodeje BMW X3 vzrostly oproti roku 2006 o více než 30 %.
BMW řady 5 v provedení sedan a touring společně s reprezentativní řadou 7 si drží své stabilní místo v prodejnosti.
Pro rok 2008 očekává BMW prodej více než 3000 vozidel. První polovina roku přinese mnoho novinek, mj. například očekávaný model BMW X6, dále rozšíření BMW řady 1 o kabriolet.
MINI:
Druhá generace vozu MINI byla představena v roce 2006, vloni přibyla verze MINI Clubman s větším důrazem na prostor jak pro cestují, tak pro zavazadla. Model Clubman také představil inovativní systém otevírání dveří. Nárůst prodejů oproti roku 2006 byl o 63 % na celkových 96 vozidel.
BMW ojeté vozy
V roce 2007 BMW Group Česká republika zahájila prodej ojetých vozů. Tento program je pojmenován BMW Premium Selection a v roce 2008 bude oficielně představen prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů BMW.
PL, 23.1.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







