Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

BMW Group ČR v roce 2007 a předpoklad 2008

BMW Group chce navázat na úspěšné tažení také v roce 2008, když loňský rok byl nejúspěšnější v historii značky BMW v České republice. Automobilů značek BMW a MINI bylo dodáno klientům více než 2500, což je nárůst oproti roku 2006 o více než 30 %.

Pro vozy BMW se rozhodlo přes 2400 zákazníků, díky autorizovaným dealerům BMW, kterých je v současné době třináct. Nárůst prodejů MINI byl více než 63 % oproti roku 2006.

Nové provedení modelu BMW X5, které se stalo nejprodávanějším modelem, si vloni zvolilo 616 zákazníků. Nejúspěšnější model BMW tak prezentuje motto značky „Radost z jízdy“ a s inteligentním systémem pohonu všech kol Xdrive a balíčkem šetřící náklady a životní prostředí BMW Efficient Dynamics je BMW X5 jasným favoritem.

Modelová řada BMW 3 nabízí čtyři varianty (sedan, coupé, touring a verzi coupé-cabrio) a představuje základ prodejů. Nové Coupé-Cabrio s pevnou hliníkovou střechou nabízí novou dimenzi jízdy s volným nebem nad hlavou. Nyní v zimních podmínkách nabízí plnohodnotné all-season-all weather kabrio

Také čtyři karosářské verze bude nabízet řada 1: třídveřové provedení, pětidveřové, dvoudveřové coupé a kabrio. Nové motory používají systém Efficient Dynamics a dosahují nejnižších spotřeb paliva a emisí. Za rok 2007 získala značka BMW přes dvanáct celosvětových ocenění v anketě „Engine of the Year.“

Například nový motor BMW 2.0d s výkonem 177 k (nejsilnější ve své třídě) najdeme pod kapotami řad 1, 3, 5 a X3. Prodeje BMW X3 vzrostly oproti roku 2006 o více než 30 %.

BMW řady 5 v provedení sedan a touring společně s reprezentativní řadou 7 si drží své stabilní místo v prodejnosti.

Pro rok 2008 očekává BMW prodej více než 3000 vozidel. První polovina roku přinese mnoho novinek, mj. například očekávaný model BMW X6, dále rozšíření BMW řady 1 o kabriolet.

MINI:
Druhá generace vozu MINI byla představena v roce 2006, vloni přibyla verze MINI Clubman s větším důrazem na prostor jak pro cestují, tak pro zavazadla. Model Clubman také představil inovativní systém otevírání dveří. Nárůst prodejů oproti roku 2006 byl o 63 % na celkových 96 vozidel.

BMW ojeté vozy
V roce 2007 BMW Group Česká republika zahájila prodej ojetých vozů. Tento program je pojmenován BMW Premium Selection a v roce 2008 bude oficielně představen prostřednictvím sítě autorizovaných dealerů BMW.


PL, 23.1.2008

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar