Auto Palace - vše pod jednou střechou
Pro dealerskou skupinu Auto Palace, která v ČR a SR působí již čtvrt století, byl loňský rok nejlepší v historii působení firmy v ČR. Společnost upevnila pozici v top 3 největších tuzemských prodejců automobilů. Firma vloni hospodařila s obratem 4,94 mld. Kč a prodala 11 910 nových a ojetých automobilů.
Dařilo se jí také ve fleetových obchodech, ve kterých zaznamenala meziroční nárůst 43 %. Společnost zmodernizovala většinu showroomů, do jejichž přestavby vloni investovala 16 mil. Kč. Letos plánuje investovat v ČR a SR do nákupů stávajících dealerství a rozšiřovat svou podnikatelskou činnost o prodej prémiových ojetých vozů pod značkou AutoPoint Premium.
Loňský rok byl pro Auto Palace rekordní v několika faktorech. Firma překonala svůj loňský obrat o více než 1,3 mld. Korun a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii působení na českém trhu. Celkový obrat firmy za rok 2015 činil 4,9 mld. Kč, což představuje nárůst o 35 %.
Za uplynulých 12 měsíců dealerská síť prodala celkem 9 661 nových a 2 249 ojetých automobilů, tedy o 29 % více než v roce 2014. Firma tak překonala i růst celkového trhu, jež uvádí 20 procentní zvýšení prodejů oproti roku 2014. Od roku 1991 do 2015 Auto Palace prodal na českém a slovenském trhu 111 461 nových a ojetých vozů.
Prvenství v prodejích
Auto Palace vloni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Infiniti, Mazda a Mitsubishi. Rovněž si upevnil pozici lídra v prodejích vozů Hyundai z jediné pobočky v pražských Butovicích. V současnosti je dealerská síť prodejcem číslo 3 vozů Opel a patří k nejvýznamnějším prodejcům Peugeot na jižní Moravě. Po dvou letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově je nejrychleji rostoucím dealerem v ČR, v současnosti na 9. místě v celkových prodejích ze všech 184 dealerů Škoda v ČR.
Největšího podílu vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace prodeje značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5000. Druhou příčku obhájil Hyundai s celkovým počtem 1395 vozů. Třetí v prodejích pak byla Škoda s 1080 prodanými automobily.
Silná pozice ve fleetových prodejích
Firmě se mimořádně dařilo i ve fleetových prodejích, v jejichž rámci zaznamenala 43% nárůst a dosáhla celkového obratu ve výši 3,56 mld. Kč. Nejvýznamnější smlouvy byly uzavřeny s top společnostmi působícími na českém trhu v oblasti pojišťovnictví, energetiky a maloobchodu.
„Jsem velice potěšen, že úsilí, které jsme věnovali do přípravy a realizaci strategie, přineslo své ovoce. Investovali jsme do modernizace našich showroomů, do HR, školících programů pro zaměstnance, technického zázemí a to vše přispělo k tomu, že si naše firma nejen udržela svoji významnou pozici na trhu, ale dosáhla i rekordních prodejů v celé historii firmy. Díky své agresivní cenové politice jsme opět jedničkami v prodejích hned 5 značek automobilů a významnými prodejci dalších třech značek,“ říká Ralph Howie, generální ředitel společnosti Auto Palace pro ČR a SR.
„V tomto roce se chceme ještě více zaměřit na potřeby našich zákazníků a vytvořit takové podmínky, díky nimž pro ně bude Auto Palace volbou číslo 1 při výběru automobilů zajišťující kompletní služby a servis pod jednou střechou a maximálně uspokojující jejich požadavky a přání. Chceme se zaměřovat na fleetové zákazníky a zajišťovat pro ně co možná nejzajímavější nabídky. Tomu by měly přispět další investice do naší společnosti, které plánujeme v objemu cca 63 mil. Kč, plus dalších 520 mil. Kč máme připravené pro realizaci možných akvizic v roce 2016,“ doplňuje Ralph Howie.
Vlatník Auto Palace, skupina AutoBinck, je jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Současná hodnota investic přesahuje 1,6 miliardy korun a skupina v ČR zaměstnává 450 lidí.
V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.
Auto Palace 11.2.2016
Loňský rok byl pro Auto Palace rekordní v několika faktorech. Firma překonala svůj loňský obrat o více než 1,3 mld. Korun a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii působení na českém trhu. Celkový obrat firmy za rok 2015 činil 4,9 mld. Kč, což představuje nárůst o 35 %.
Za uplynulých 12 měsíců dealerská síť prodala celkem 9 661 nových a 2 249 ojetých automobilů, tedy o 29 % více než v roce 2014. Firma tak překonala i růst celkového trhu, jež uvádí 20 procentní zvýšení prodejů oproti roku 2014. Od roku 1991 do 2015 Auto Palace prodal na českém a slovenském trhu 111 461 nových a ojetých vozů.
Prvenství v prodejích
Auto Palace vloni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Infiniti, Mazda a Mitsubishi. Rovněž si upevnil pozici lídra v prodejích vozů Hyundai z jediné pobočky v pražských Butovicích. V současnosti je dealerská síť prodejcem číslo 3 vozů Opel a patří k nejvýznamnějším prodejcům Peugeot na jižní Moravě. Po dvou letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově je nejrychleji rostoucím dealerem v ČR, v současnosti na 9. místě v celkových prodejích ze všech 184 dealerů Škoda v ČR.
Největšího podílu vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace prodeje značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5000. Druhou příčku obhájil Hyundai s celkovým počtem 1395 vozů. Třetí v prodejích pak byla Škoda s 1080 prodanými automobily.
Silná pozice ve fleetových prodejích
Firmě se mimořádně dařilo i ve fleetových prodejích, v jejichž rámci zaznamenala 43% nárůst a dosáhla celkového obratu ve výši 3,56 mld. Kč. Nejvýznamnější smlouvy byly uzavřeny s top společnostmi působícími na českém trhu v oblasti pojišťovnictví, energetiky a maloobchodu.
„Jsem velice potěšen, že úsilí, které jsme věnovali do přípravy a realizaci strategie, přineslo své ovoce. Investovali jsme do modernizace našich showroomů, do HR, školících programů pro zaměstnance, technického zázemí a to vše přispělo k tomu, že si naše firma nejen udržela svoji významnou pozici na trhu, ale dosáhla i rekordních prodejů v celé historii firmy. Díky své agresivní cenové politice jsme opět jedničkami v prodejích hned 5 značek automobilů a významnými prodejci dalších třech značek,“ říká Ralph Howie, generální ředitel společnosti Auto Palace pro ČR a SR.
„V tomto roce se chceme ještě více zaměřit na potřeby našich zákazníků a vytvořit takové podmínky, díky nimž pro ně bude Auto Palace volbou číslo 1 při výběru automobilů zajišťující kompletní služby a servis pod jednou střechou a maximálně uspokojující jejich požadavky a přání. Chceme se zaměřovat na fleetové zákazníky a zajišťovat pro ně co možná nejzajímavější nabídky. Tomu by měly přispět další investice do naší společnosti, které plánujeme v objemu cca 63 mil. Kč, plus dalších 520 mil. Kč máme připravené pro realizaci možných akvizic v roce 2016,“ doplňuje Ralph Howie.
Vlatník Auto Palace, skupina AutoBinck, je jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Současná hodnota investic přesahuje 1,6 miliardy korun a skupina v ČR zaměstnává 450 lidí.
V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.
Auto Palace 11.2.2016
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout