Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Auto Palace otevřel nové dealerství Volvo

Nové prodejní a servisní centrum skupiny Auto Palace realizované v duchu konceptu Volvo Retail Experience bylo otevřeno na území Prahy 9 – Vysočan, a to v Poděbradské ulici. Na celkové ploše 2 200 m2 vznikl komplexní prostor s jedinečným servisním zázemím vybaveným nejmodernější technologií a prostorným prodejním showroomem.

Ten svým uspořádáním důmyslně kombinuje prodej nových vozů a vozů z programu Volvo Selekt, tedy prověřených zánovních automobilů.

“Jsem nesmírně rád, že se nám podařilo v relativně krátké době realizovat zcela nové dealerství pro značku Volvo v pražských Vysočanech, které splňuje nejvyšší standardy skupiny Auto Palace v zajištění komfortu a naplnění očekávání našich vážených zákazníků. Můj dík patří všem, kdo se na tomto významném projektu úspěšně podíleli. Architektonické řešení celé stavby nám umožnilo harmonické propojení prodeje nových a zánovních vozů, čímž naplňujeme jednu z našich strategických vizí, kterou je posun kvality prodeje použitých automobilů na zcela novou úroveň. Rozhodli jsme se investovat přibližně 160 milionů korun do spolupráce se značkou Volvo a vybudovat moderní dealerství se špičkovým zázemím bez kompromisů. I proto vnímáme jeho otevření jako významný milník v našich obchodních aktivitách. Právě nyní přichází vhodný čas dále rozšiřovat naše teritoria působení v České republice s cílem být jedničkou na tomto trhu v poskytování služeb v oblasti mobility,” řekl při otevření nového dealerství Volvo v Praze Radek Donner, generální ředitel skupiny Auto Palace.

Nedílnou součástí objektu je také rozsáhlé servisní zázemí realizované v duchu konceptu Volvo Personal Service, které nabízí zákazníkům zcela osobitý přístup při údržbě jejich vozů. Pracoviště jsou vybavena nejmodernější dostupnou servisní technologií.

“Z pohledu zákazníka se jedná o skutečně významnou změnu v celkovém vnímání služeb spojených se značkou Volvo. Při realizaci nových prodejních a servisních prostor bylo naším cílem ještě více prohloubit důvěru mezi námi a zákazníky, kteří nám svěřují své vozy do péče. Chceme, aby lidé od nás odjížděli s pocitem maximální kvality námi odvedené práce. Skrze nově aplikovaný koncept Volvo Personal Service tak například umožňujeme zákazníkům sledovat z komfortního prostředí odděleného salonku náš proškolený tým při práci na jejich vozech. Věříme, že i takové detaily pomáhají v budování pozitivního vztahu k tak inovativní značce, jakou Volvo bezpochyby je,” vysvětlil benefity nového dealerství z pohledu zákazníka Lukáš Kolev, ředitel pobočky Auto Palace Volvo v pražských Vysočanech.

Základní odborný personál přešel ze spořilovské pobočky Auto Palace a ve Vysočanech bude doplněn o nové zaměstnance. V konečné podobě a při plném provozu by v novém dealerství značky Volvo mělo pracovat přes 40 zaměstnanců, v této úvodní fázi to je přibližně poloviční počet.



PR 10.8.2020

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar