Audi slaví: 10 mil Audi A4 a Audi 80
Vozy střední třídy Audi A4, jejichž předchůdcem byla modelová řada Audi 80, jsou jádrem nabídky značky Audi. Německá automobilka oslavila výrobní jubileum poté, co sjel z výrobní linky desetimiliontý automobil střední třídy se známým logem čtyř kruhů.
Audi vyrábí modelovou řadu A4 od roku 1994 v Ingolstadtu. Od roku 2007 umožňuje flexibilní výrobní systém Audi přesunout v případě vyšší poptávky část výroby modelů A4 Limuzína do Neckarsulmu. V současnosti sjíždějí z výrobních linek v Ingolstadtu modely Audi A4 Limuzína, A4 Avant, A4 allroad quattro, S4 Limuzína a S4 Avant.
Značka se čtyřmi kruhy stanovila nová měřítka v oblastech lehké konstrukce, výkonu a agility hned s první generací vozů Audi 80, která měla premiéru v roce 1972. Modelová řada Audi 80 byla vyráběna ve čtyřech generacích až do roku 1994/95. Poté ji vystřídala řada Audi A4, která se dnes prodává rovněž již ve své čtvrté generaci. V březnu 2011 sjel z výrobní linky pětimiliontý vůz Audi A4.
Právě představená důkladná modernizace zvyšuje atraktivitu modelové řady Audi A4. Limuzína, Avant, allroad quattro a modely S4 jsou díky nejmodernějším technologiím v konstrukci motorů, podvozku a informačních a zábavních systémů hospodárnější, sportovnější a komfortnější.
Vozy střední třídy hrály u Audi vždy hlavní roli, a to nejen z hlediska vyráběných počtů. Již 39 let jsou nositeli velkých inovací. Platnost sloganu značky Audi „Náskok díky technice“ potvrzovaly nejrůznější technické novinky, jako např. pohon všech kol quattro se samosvorným mezinápravovým diferenciálem, pozinkovaná karoserie, dvouspojková převodovka S tronic a sportovní diferenciál. Již v roce 1997 zařadila značka se čtyřmi kruhy do svého portfolia model s hybridním pohonem – Audi duo.
Vozy Audi střední třídy se mohou pochlubit velkými úspěchy také v motoristickém sportu. Na jejich základě vznikly legendární soutěžní vozy Audi Rallye quattro a Audi Sport quattro, jakož i suverénní cestovní vozy pro závody na okruzích, jako například Audi 90 quattro IMSA-GTO, Audi 80 Competition, Audi A4 quattro (STW) a Audi A4 DTM. Střední třída Audi si udržovala mezi konkurencí vždy vedoucí postavení.
JL, 20.12.2011
Značka se čtyřmi kruhy stanovila nová měřítka v oblastech lehké konstrukce, výkonu a agility hned s první generací vozů Audi 80, která měla premiéru v roce 1972. Modelová řada Audi 80 byla vyráběna ve čtyřech generacích až do roku 1994/95. Poté ji vystřídala řada Audi A4, která se dnes prodává rovněž již ve své čtvrté generaci. V březnu 2011 sjel z výrobní linky pětimiliontý vůz Audi A4.
Právě představená důkladná modernizace zvyšuje atraktivitu modelové řady Audi A4. Limuzína, Avant, allroad quattro a modely S4 jsou díky nejmodernějším technologiím v konstrukci motorů, podvozku a informačních a zábavních systémů hospodárnější, sportovnější a komfortnější.
Vozy střední třídy hrály u Audi vždy hlavní roli, a to nejen z hlediska vyráběných počtů. Již 39 let jsou nositeli velkých inovací. Platnost sloganu značky Audi „Náskok díky technice“ potvrzovaly nejrůznější technické novinky, jako např. pohon všech kol quattro se samosvorným mezinápravovým diferenciálem, pozinkovaná karoserie, dvouspojková převodovka S tronic a sportovní diferenciál. Již v roce 1997 zařadila značka se čtyřmi kruhy do svého portfolia model s hybridním pohonem – Audi duo.
Vozy Audi střední třídy se mohou pochlubit velkými úspěchy také v motoristickém sportu. Na jejich základě vznikly legendární soutěžní vozy Audi Rallye quattro a Audi Sport quattro, jakož i suverénní cestovní vozy pro závody na okruzích, jako například Audi 90 quattro IMSA-GTO, Audi 80 Competition, Audi A4 quattro (STW) a Audi A4 DTM. Střední třída Audi si udržovala mezi konkurencí vždy vedoucí postavení.
JL, 20.12.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout