Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

AuTec bude prodávat Nissan GT-R

Společnost AuTec Group a.s. byla jmenována distributorem vozidel Nissan GT-R pro český trh. AuTec vyhověl všem náročným požadavkům, kladeným na specializované dealery GT-R a díky tomu může nyní nabízet českým zákazníkům toto nové „supervozidlo.“

Celoevropská síť specializovaných dealerů – Nissan High Performance Centres – byla vytvořena s cílem zajistit pro zákazníky prodejní a poprodejní služby na takové úrovni, jakou si tento mimořádný vůz zaslouží. Dealerská centra proto investují do speciálního obchodního a technického školení svého personálu a do vysoce vyspělého vybavení potřebného pro údržbu a opravy.
Nissan High Performance Centres musí rovněž splňovat přísná kritéria, pokud jde o spokojenost zákazníků, zdroje a umístění showroomů. Také proto Nissan SCEE vybral jako distributora pro ČR právě společnost Autec Group, která má dlouholeté zkušenosti s prodejem prémiových značek a její vloni na podzim otevřený autosalon v Praze 5 – Stodůlkách je největším prodejním centrem Nissanu v Evropě.
„Jmenování AuTecu prodejním centrem Nissanu GT-R je pro nás velkou výzvou a současně oceněním úsilí, které vynakládáme na prezentaci vozidel Nissan,“ uvedl Dr. Udo Richter, generální ředitel AuTec Group a.s. „Věříme, že naše dlouholeté zkušenosti a metropolitní umístní budou zárukou úspěšného uvedení vozu GT-R na český trh.“
První dodávky Nissanu GT-R (viz Novinky) jsou plánované na březen 2009. Dealeři vybraní jako High Performance Centres mohou již nyní přijímat předběžné objednávky spojené se složením zálohy 5000 EUR. Cena nového Nissanu GT-R se pohybuje od 2 105 000 Kč za vozidlo v základní verzi do 2 195 000 Kč za verzi Black Edition.


Nissan GT-R, popisovaný jako supervůz pro každého, se pyšní novým ručně montovaným motorem V6 3.8 řady VR s dvěma turbodmychadly, s výkonem 480 k (353 kW) při 6400/min a točivým momentem 588 Nm při 3200 – 5200/.
Výkon motoru je přenášen prostřednictvím zcela nové šestirychlostní sekvenční převodovky GR6 se zdvojenou spojkou a s řazením pádly pod volantem. Vozidlo je vybaveno vyspělým systémem pohonu všech kol, který podle dynamických potřeb průběžně upravuje rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravou.
Své výjimečné vlastnosti potvrdil na okruhu v Nürburgringu, kde dosáhl na místy mokré vozovce času 7 min 38 s na jedno kolo, a zařadil se mezi nejrychlejší komerční vozidla, která kdy na tomto okruhu kroužila.

JL, 29.4.2008

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar