Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

AUTOTÝM s.r.o. radí, jak kupovat ojetiny

Společnost AUTOTÝM s.r.o. vznikla v červnu roku 2014 se sídlem v Praze jako start up projekt, který vytvořila společnost Creative Dock, zabývající se inovacemi v různých oborech. V rámci projektu AUTOTÝM pracuje v této společnosti 10 odborných rádců a další 10 kmenových zaměstnanců.

Hlavní činnost společnosti se zaměřuje na vyhledávání kvalitních ojetých vozů dle požadavků zákazníků, administrativní prověření vozu (historie, počet skutečně najetých kilometrů a pravost dokumentace vozu, atd.) společně s partnerem – společností CEBIA spol. r.o.. Následně základní technickou prohlídku a testovací jízdu provádí rádci společnosti AUTOTÝM. Poslední fází procesu prověření vozu je jeho kontrola ve smluvním servisu. Nedílnou součástí nabídky společnosti AUTOTÝM s.r.o. je rovněž, v případě zájmu zákazníka, sjednání havarijního pojištění vozu či možnost jeho profinancování. Investorem start up projektu AUTOTÝM je společnost Home Credit Lab N.V..

Za uplynulých 12 měsíců obsloužila tato společnost 430 klientů. Rekordním měsícem byl květen 2015, kdy společnost uzavřela téměř 90 zákaznických smluv.
„Chceme nabízet široké veřejnosti podporu a asistenci při koupi ojetého vozu. Do této situace se dostává mnoho lidí, kteří se často v této problematice ne zcela orientují,“ říká o projektu Jarmila Kowolowská, výkonná ředitelka AUTOTÝM s.r.o. „Naše dosavadní snaha byla dát dohromady skutečný tým odborných rádců, kteří mají bohatou praxi z velkých autobazarů či vlastní zkušenost, jako bývalí majitelé malých autobazarů a navíc se zájmem neustále sledují technologický vývoj současných automobilů.“

Sekundární činností společnosti AUTOTÝM s.r.o. je neustálé mapování a analyzování trhu s ojetými vozy s cílem orientace na kvalitu nabídky ojetin. Jedním z analytických nástrojů je proto tvorba vlastních výzkumů, které dávají celkový obraz o situaci s ojetinami v ČR. Začátkem letošního roku provedla společnost AUTOTÝM první průzkum na téma „Kvalita inzerátů na ojeté vozy“, ve kterém zmapovala 213 náhodně vybraných inzerátů a ojeté vozy poté osobně prověřila na místě a porovnala s původní nabídkou.

Výsledky průzkumu bohužel ukázaly neutěšený stav na trhu s ojetými vozy v ČR. Například u 22 % inzerátů prodejce již během telefonického kontaktu přiznal, že skutečný stav vozu je odlišný od popisu v inzerátu. Při následné fyzické kontrole vozu se podíl neúplných nebo nepravdivých informací zvýšil na 49 %, zejména pokud jde o lakování, korozi a mechanické vlastnosti. U 42 % inzerátů nebyla prodejcem sdělena havárie vozu.


Více informací na www.autotym.cz


16.7.2015

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar