Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

AUTOTÝM představuje produkt VIRAT pro autobazary

Společnost Autotým s.r.o. představila další nový produkt s názvem VIRAT, který je primárně určen pro autobazary a vizuálně identifikuje na prodejní ploše prohlédnuté vozy odbornými rádci Autotýmu. Cílem nového produktu je další forma oslovení koncového zákazníka.

Nový produkt VIRAT byl společností Autotým vyvíjen necelých 14 měsíců a jeho potřeba vycházela ze situace, ve které se nachází klient, hledající ojetý vůz nejen na velkých webových portálech, ale i fyzicky prohlídkou vybraných autobazarů. Často totiž dochází k tomu, že webové portály nabízí neexistující vozy s cílem pouze nalákat klienty na výhodnou nabídku.

Hlavní princip spočívá v zevrubné nezávislé osobní prohlídce 5 ojetých vozů odbornými rádci Autotýmu přímo v místě autobazaru, který si tuto službu objedná. Na každém vozidle je provedena prohlídka čítající 130 kontrolních bodů a výsledek je zanesen v systému společnosti Autotým pro případný budoucí kontakt ze strany klienta. Každý takto nezávisle prohlédnutý vůz je vizuálně označen vyrázným samolepícím štítkem na přední skle daného vozu. Tento štítek informuje případného zájemce o čísle vozu (VIN), datumu prohlídky a bezplatné telefonní kontaktní lince do společnosti Autotým.

Potenciální zájemce o vozidlo označené samolepícím štítkem Autotýmu může získat kompletní ´Protokol o prohlídce´ za 550,-Kč nebo využít nabídkových balíčků MINI (1 990,-Kč) či STANDARD s technickou prohlídkou ve smluvním servisu (2 990,- Kč).

Autobazar využívající službu VIRAT napomáhá nejen zprůhlednit trh s ojetými vozy bez nekalých praktik, ale získává také možnost zařadit vybraná (nezávisle prověřená) vozidla do databáze společnosti Autotým, která je přednostně využívána pro klienty hledající ojetý vůz (nabídkový balíček PREMIUM). Často tak dochází k přednostnímu prodeji takto prověřeného vozu právě díky zmíněné databázi.

Statistika činnosti Autotýmu ukazuje, že stále více zákazníků si nechává nezávisle prověřit vůz bez osobní účasti na prohlídce. „Lidé nám více důvěřují. Když zmíním konkrétní čísla, tak například od začátku roku jsme prověřili 1008 ojetých vozů, a z toho v 534 případech nebyl klient u naší prohlídky. Ještě zajímavějším údajem je však skutečnost, že z těchto 534 klientů, kteří se prohlídky nezúčastnilo si nakonec 332 z nich vůz skutečně zakoupilo. A to je rozhodně údaj hovořící o celkové důvěře ke službám Autotýmu,“ doplňuje Jiří Beneš.

V současnosti využívá nový produkt VIRAT přes 30 autobazarů po celé ČR, které jsou označeny reklamními banery Autotýmu a kde tato společnost nezávisle prověřila již více jak 150 vozů. Tyto vozy jsou poté označeny štítkem a jsou zahrnuty i v internetové nabídce každého autobazaru.




PR 6.12.2016

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar