Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

AUTOBOND GROUP rozšiřuje svou prodejní síť

Prodejní síť společnosti AUTOBOND GROUP a.s. přebudovala areál v pražských Vysočanech a rozšířila o nabídku automobilů značky Suzuki, otevřela novou prodejnu značky Toyota v Šumperku a posílila a současně organizačně oddělila výkup a prodej ojetých automobilů.

Radikální proměna centrály společnosti v Praze-Vysočanech si vyžádala celkové stavební náklady ve výši 10 milionů korun. Pro zákazníky je důležitou novinkou, že k zastoupení značek KIA, Nissan a Mitsubishi bude od začátku června nově otevřen prodej a servis automobilů značky Suzuki. AUTOBOND GROUP dosud prodávala automobily této značky pouze v Moravskoslezském kraji a protože zájem zákazníků o ně neustále rostl (loni prodala 300 vozů Suzuki), rozhodlo se vedení společnosti otevřít zastoupení této značky i v Praze. „Slibujeme si od tohoto kroku, že v Praze budeme prodávat minimálně stejný počet vozů Suzuki, jako na severní Moravě,“ říká obchodní ředitel AUTOBOND GROUP a.s., ing. Roman Kratochvíl.

Zřejmě nejviditelnější změnu v areálu pražské centrály představuje nově vybudovaná prodejna KIA Red Cube, která podle moderního architektonického konceptu vyrostla na místě bývalého autosalonu značky Nissan. Koncept Red Cube je dovršením změny korporátní identity a designové strategie, s níž ambiciózní jihokorejská značka slaví velké úspěchy po celém světě. Prodejny Red Cube se vyznačují nejen charakteristickým tvarem budovy, ale také výrazným použitím červené korporátní barvy značky KIA, která je použita na plášti budovy – odtud také jejich název „Červená kostka“. KIA Red Cube v Praze-Vysočanech má v interiéru prodejní plochu 600 m2 a k prezentaci nových automobilů je k dispozici dalších 1300 m2 venkovní plochy.

V Šumperku otevřela společnost nové zastoupení značky Toyota, jejíž showroom vznikl rekonstrukcí bývalé prodejny automobilů Ford. Součástí nového salonu bude také značkový servis, který kromě značky Toyota získal autorizaci i pro značku Ford. „Touto akvizicí vstupujeme do Olomouckého kraje, kde doposud AUTOBOND GROUP nepůsobila. Věříme, že investice dále posílí dobré jméno společnosti na českém trhu a rozšíří naše zákaznické portfolio,“ uvedl Milan Štědra, výkonný ředitel společnosti, který dodává: „I přes aktuální problémy a očekávaný propad prodejů v souvislosti s koronavirem věříme, že se nám investice do nových prostor brzy vrátí.“

Prodej ojetých vozidel vyčlenila AUTOBOND GROUP a.s. na konci dubna do nové dceřiné společnosti BOND AUTO Plus s.r.o.. Veškerý výkup a prodej ojetých vozů se od nynějška soustředí do dvou provozoven v Praze a Ostravě. Nově vybudovaný areál v Praze-Štěrboholích o výměře přes 4000 m2 s reprezentativním zázemím a parkovištěm až pro 200 vozů se nachází v průmyslové zóně naproti sídlu společnosti Čechofracht. V Moravskoslezském kraji se pak prodej ojetých vozů soustředí do areálu v Ostravě – Hrabové, kde bude stabilně v nabídce k okamžitému odběru přes 100 vozů.



PR 1.6.2020

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar