Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

AAA AUTO otevřelo nové centrum v Čestlicích

Nové autocentrum sítě AAA AUTO vzniklo v nákupní zóně Čestlice v objektu, který před časem opustila KIA. Tady nabízí 180 vozů prémiového segmentu. Nabídka „Áček“ v regionu Prahy je tak nyní více než 2500 aut. Celkově má tak skupina AURES Holdings, která síť autocenter AAA AUTO provozuje, ve čtyřech zemích již 57 prodejních a výkupních poboček.

„Jedná se o první novou pobočku v Praze za posledních deset let. Před rokem 2008 jsme měli menší pobočku v Praze-Řepích, ale od té doby dosud v Praze fungovala pouze centrála v Dolních Chabrech,“ uvedl provozní ředitel sítě AAA AUTO Petr Vaněček. Autocentrum v Dolních Chabrech již kapacitně obyvatelům Prahy a spádových oblastí nestačí. „Naším cílem je přiblížit se zákazníkům na jihovýchodní straně Prahy, která se velmi intenzivně rozvíjí. Proto jsme se rozhodli otevřít další pobočku, která bude obsluhovat i přilehlé regiony středočeského kraje,“ dodal Petr Vaněček.

Pobočka v Čestlicích nabízí všechny služby klasického autocentra AAA AUTO – výkup, prodej a finanční služby, včetně úvěrů na nákup vozů a zprostředkování jejich pojištění. Vzhledem k poloze a vysoké přirozené návštěvnosti lokality AAA AUTO počítá s rychlým náběhem prodejů až na více než 120 vozů měsíčně.

Autocentrum v Čestlicích je první svého druhu s vysokým zastoupením zánovních vozů s parametry značky Mototechna, jejichž podíl bude zhruba nadpoloviční. „Již delší dobu jsme hledali lokalitu pro vznik prémiové pobočky, a jsme přesvědčeni, že tato nákupní zóna s návštěvností v řádu stovek tisíc lidí denně je z tohoto hlediska ideální. V těsném sousedství navíc právě vzniká nové luxusní obchodní centrum. Tato obdoba „pařížské“ by se měla otevřít již na jaře příštího roku,“ řekl Petr Vaněček.

Autocentrum Čestlice je v rámci skupiny AAA AUTO již její 57. pobočkou. Její otevření zapadá do rozvojové strategie společnosti, která počítá s neustálým zvyšováním nabídky na trhu v každé zemi, kde působí. V České republice nyní na 24 místech nabízí téměř 11 000 vozů a je tak prodejcem ojetin s nejhustší pobočkovou sítí a nabídkou aut. V příštím roce bude skupina expandovat převážně v Polsku, kde je nyní 13 prodejních a výkupních poboček, přičemž tento počet by se v příštím roce mohl téměř zdvojnásobit.

Pobočka v Čestlicích má celkovou plochu 6300 m2. Z toho 600 m2 tvoří prostory pro zákazníky a kanceláře určené pro prodej, poskytování finančních služeb a administrativní zázemí. Na ploše a v dalších prostorách je prostor pro nabídku 200 aut. Pobočka je vybavena vlastním servisem a výkupním centrem. Celková investice do spuštění autocentra byla 4 miliony korun. K tomu je samozřejmě nutno započítat ještě hodnotu vystavených vozů, která je přibližně 60 milionů korun.

Síť AAA AUTO v již za deset měsíců letošního roku na čtyřech trzích v České republice, na Slovensku v Polsku a v Maďarsku prodala 73 000 vozů. „V České republice to bylo přes 40 000, což je zhruba stejný vývoj, jako v loňském roce. Letos jsme již dvakrát překonali hranici 8000 prodaných vozů za měsíc, naposledy teď v říjnu. Rekordní prodeje máme v Polsku, kde letos prodáme přibližně 16 000 aut, což bude asi o 60 % více než v minulém roce. Celkově bychom se letos opět v prodejích skupiny měli dostat výše než loni, kdy jsme prodali rekordních 83 000 vozů, takže i letošek by pak byl nejlepší v naší historii. V příštím roce bychom v zemi našich severních sousedů chtěli prodat díky expanzi až 25 000 vozů. Polsko tak na pozici druhého největšího trhu nahradí Slovensko, kde stabilně ročně prodáváme 18 000 aut. V poslední době se nám také velmi dobře daří v Maďarsku.“ uvedla Karolína Topolová.



PR 22.11.2019

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar