Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

DS3 Crossback
 

Emil Frey Select prodal 3411 vozů

V rámci programů certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select, Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select bylo v roce 2018 prodáno 3411 ojetých vozů. Převážnou část z nich tvořily automobily se stářím do jednoho roku.

Ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR, Zdeněk Fořt, hodnotí uplynulý rok jako prodejně úspěšný, přestože prioritou nebylo dosažení maximálního objemu prodeje, nýbrž rozvoj všech tří programů.

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select vstoupil na český trh v březnu roku 2018 jakožto pilotní projekt skupiny Emil Frey. Nabídl zákazníkům širokou nabídku kvalitních vozů, přičemž všechny mají plnohodnotnou roční záruku platnou v celé EU. V průběhu roku 2018 se Emil Frey Select stejně jako programy značek Peugeot a Citroën velmi dynamicky rozvíjely.

V akčním plánu figurovaly strategické cíle jako zajistit stabilní základnu prodejních míst, zvýšit povědomí veřejnosti o programech, sestavit výkonný tým prodejců a mechaniků a poskytnout komplexní portfolio služeb. Přitom byl vždy kladen důraz na dodržování přísných kvalitativních norem a standardů definovaných skupinou Emil Frey.

Klíčovými událostmi loňského roku bylo otevření dvou prodejních míst. Reprezentativní showroom v Kolbenově ulici v pražských Vysočanech začal plnit roli výkladní skříně programu Emil Frey Select. Návštěvníky láká nabídkou luxusních vozů a služeb i kultivovaným prostředím na úrovni prodeje nových vozů.

Ve druhé polovině roku přivítalo první zákazníky další prodejní místo. Nachází se v rozlehlém areálu Car Park Hostivař v Praze 10 (ul. Pražská 38) a jeho výhodou je hlavně nepřeberná nabídka více než 400 vozů, z nichž každý je připraven na okamžitou testovací jízdu.

Pro posílení povědomí zákazníků o programu Emil Frey Select bylo v loňském roce uzavřeno exkluzivní automobilové partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Jeho záměrem je zajištění marketingové podpory a přiblížení programu Emil Frey Select statisícům fotbalových fanoušků.

„V prvním roce fungování programu Emil Frey Select jsme se soustředili hlavně na investování do budoucnosti. Stanovené cíle jsme splnili a navíc jsme realizovali velmi dobré prodeje. 3411 vozů hodnotíme jako úspěch, nicméně v příštích letech hodláme dosáhnout mnohem vyšších prodejních objemů. V roce 2019 budeme dále rozvíjet počet partnerů v rámci programů Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select. A zůstaneme samozřejmě věrni našim zásadám zajistit našim zákazníkům maximální úroveň poskytovaných služeb a bezchybnou kvalitu nabízených vozů,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel divize ojetých vozů skupiny Emil Frey v ČR.



PSA 18.1.2019

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout
Milotec logo


© 2019 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar