Volkswagen odhalil třídveřové Polo
Nový vstupní model bestselleru značky Volkswagen se představí veřejnosti už za pár dní, na nadcházejícím autosalonu IAA ve Frankfurtu. Díky delším předním dveřím, novému designu bočních oken a dynamickým linkám sportovního C-sloupku působí novinka z bočního pohledu téměř jako kupé.
Při uvedení na český trh během podzimu bude třídveřové Polo nabízeno v šesti motorizacích (od 44 kW / 60 k až po 77 kW / 105 k) a ve dvou výbavách Trendline a Comfortline. Cena modelu Volkswagen Polo se zážehovým motorem 1.2 (44 kW / 60 k) v provedení Trendline je stanovena na 244 500 Kč.
Na autosalonu se představí také produkční verze Pola BlueMotion, a to jak ve tří- tak v pětidveřovém provedení. Nejúspornější pětimístný vůz na světě se bude moci pochlubit spotřebou 3,3 l/100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km. Široká nabídka provedení, motorizací a výbav nového Pola má za cíl jediné – napodobit úspěch bestselleru Golf.
Třídveřové Polo vstupuje na trh jako další model, který přebírá designovou DNA Volkswagen, vytvořenou šéfdesignérem koncernu Walterem de Silvou. Nová horizontálně orientovaná charakteristická tvář značky, kterou doplňuje čistota forem a ostré a precizní linie, je klíčovým aspektem designu vozu, který Walter de Silva označuje jako „La Semplicita“.
Rozměry tří- a pětidveřového provedení jsou identické: délka 3970 mm, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Stejně tak prostor v interiéru a prostor pro zavazadla zůstává stejný (od 280 do 952 litrů).
Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz široký paket výbavy, jako např. elektronický stabilizační program ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a vysoce efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů THORAX s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí.
V sériové výbavě získá zájemce třídveřového Pola také posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.
Příplatková výbava, kterou si mohou řidiči dle svého přání na nové Polo objednat, zahrnuje mj. statická odbočovací světla zabudovaná v předních mlhovkách, velkoplošné hlavové airbagy pro přední i zadní pasažéry či navigační systémy nebo integrované hands-free pro mobilní telefony. Později budou k dispozici také např. bi-xenonové světlomety a panoramatická střecha.
JL, 28.8.2009
Na autosalonu se představí také produkční verze Pola BlueMotion, a to jak ve tří- tak v pětidveřovém provedení. Nejúspornější pětimístný vůz na světě se bude moci pochlubit spotřebou 3,3 l/100 km a emisemi CO2 pouhých 87 g/km. Široká nabídka provedení, motorizací a výbav nového Pola má za cíl jediné – napodobit úspěch bestselleru Golf.
Třídveřové Polo vstupuje na trh jako další model, který přebírá designovou DNA Volkswagen, vytvořenou šéfdesignérem koncernu Walterem de Silvou. Nová horizontálně orientovaná charakteristická tvář značky, kterou doplňuje čistota forem a ostré a precizní linie, je klíčovým aspektem designu vozu, který Walter de Silva označuje jako „La Semplicita“.
Rozměry tří- a pětidveřového provedení jsou identické: délka 3970 mm, šířka 1682 mm a výška 1485 mm. Stejně tak prostor v interiéru a prostor pro zavazadla zůstává stejný (od 280 do 952 litrů).
Již v základním provedení Polo Trendline dostává vůz široký paket výbavy, jako např. elektronický stabilizační program ESP s asistentem pro rozjezd do kopce a vysoce efektivním souborem zádržných systémů včetně kombinovaných bočních airbagů THORAX s ochranou hlavy a hrudníku či předpínačů bezpečnostních pásů s indikátory jejich odepnutí.
V sériové výbavě získá zájemce třídveřového Pola také posilovač řízení, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, osvětlení zavazadlového prostoru, varovný signál při zapomenutých zapnutých světlech, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sluneční clony s integrovanými zrcátky.
Příplatková výbava, kterou si mohou řidiči dle svého přání na nové Polo objednat, zahrnuje mj. statická odbočovací světla zabudovaná v předních mlhovkách, velkoplošné hlavové airbagy pro přední i zadní pasažéry či navigační systémy nebo integrované hands-free pro mobilní telefony. Později budou k dispozici také např. bi-xenonové světlomety a panoramatická střecha.
JL, 28.8.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













