Volkswagen Golf GTD krotí 170 k
Jen několik týdnů po novém Polu, ofenzivě modelů BlueMotion a Golfu GTI, přijíždí na scénu Golf GTD se silným vznětovým dvoulitrem o výkonu 170 k, zaměřený na řidiče, kteří oceňují maximální dynamiku.
Nové GTD je silné a zdobí jej výjimečně nízká spotřeba paliva: motor s technologií vstřikování common rail vyžaduje pouze 5,3 litru nafty na 100 kilometrů, což odpovídá emisím 139 gramů CO2 na kilometr jízdy. Přitom maximální rychlost vozu je úctyhodných 222 km/h a z 0 na 100 km/h dokáže akcelerovat za 8,1 sekundy.
Stejně jako v případě GTI, tak i GTD nabídne zákazníkům šestistupňovou manuální převodovku i dvouspojkovou šestirychlostní převodovku DSG – podle názorů mnohých expertů nejúčinnější automatickou převodovku na trhu. Díky sportovnímu podvozku a 17“ kolům Seattle GTD dokazuje, že je nositelem tzv. GTI DNA, a to jak agilním charakterem, tak i díky paralelám ve vzhledu a výbavě. Exteriér nového Golfu GTD zcela jasně ukazuje, že se jedná o nejsportovnější dieselový Golf. Design předního nárazníku, mřížka chladiče a světla jsou identická s těmi z modelu GTI. Typické červené horizontální proužky na masce chladiče však u modelu GTD nahrazují proužky chromované.
Filozofie modelů GT formovala také vzhled interiéru: sportovní sedadla v sériové výbavě, tříramenný multifunkční, ve spodní části zploštělý volant, či madlo ruční brzdy v koženém provedení se světle šedivým prošíváním, jsou pouze částí charakteristických rysů nového Golfu GTD.
Cena Golfu GTD na českém trhu, na který přijde v červnu letošního roku, začíná na 655 800 Kč.
JL, 3.4.2009
Stejně jako v případě GTI, tak i GTD nabídne zákazníkům šestistupňovou manuální převodovku i dvouspojkovou šestirychlostní převodovku DSG – podle názorů mnohých expertů nejúčinnější automatickou převodovku na trhu. Díky sportovnímu podvozku a 17“ kolům Seattle GTD dokazuje, že je nositelem tzv. GTI DNA, a to jak agilním charakterem, tak i díky paralelám ve vzhledu a výbavě. Exteriér nového Golfu GTD zcela jasně ukazuje, že se jedná o nejsportovnější dieselový Golf. Design předního nárazníku, mřížka chladiče a světla jsou identická s těmi z modelu GTI. Typické červené horizontální proužky na masce chladiče však u modelu GTD nahrazují proužky chromované.
Filozofie modelů GT formovala také vzhled interiéru: sportovní sedadla v sériové výbavě, tříramenný multifunkční, ve spodní části zploštělý volant, či madlo ruční brzdy v koženém provedení se světle šedivým prošíváním, jsou pouze částí charakteristických rysů nového Golfu GTD.
Cena Golfu GTD na českém trhu, na který přijde v červnu letošního roku, začíná na 655 800 Kč.
JL, 3.4.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









