Vandenbrink 599 GTO - sběratelský kousek
Holandská automobilová manufaktura připravila na bázi Ferrari 599 věrnou kopii modelu GTO, protože po světě chodí hodně sběratelů, kteří rádi „provětrají“ svoje konto, jen aby takový kousek vlastnili.
Ještě než dojde na výrobě pěti plánovaných vozidel, tak jsou tři už prodané. Aby se co nejvíce přiblížily svému vzoru, nechybí na zádi výraznou „ploutvičku“. Příď dostala výrazné blatníky, dolů protaženou mřížku chladiče stejně jako tzv. powerdome na přední kapotě a tři nasávací otvory vzduchu. Za předními podběhy najdeme ještě typické žábry pro odvod vzduchu. Jak má sportovní automobil v konečném stádiu vypadat, včetně barevného sladění, si rozhodne každý zákazník sám.
Pod hliníkovou karosérií pracuje zážehový vidlicový dvanáctiválec, který z objemu šesti litrů poskytuje výkon 620 k při 7600/min a točivý moment 608 N.m při 5600/min. Tyto hodnoty by měly vozu zaručit zrychlení z 0 na 100 km/h za zhruba 3,6 sekundy a „třístovkové“ hranice by měl dosáhnout za necelé půl minuty.
Hĺiníkovou karosérii, jenž designově připomíná Ferrari 250 GTO z roku 1962, na přání také z karbonu, zhotovil holandský restaurátorský specialista Alwin Hietbrick. Firmu Vandenbrink Design založili teprve v loňském roce Michiel van den Brink a Robert Koumans.
JL, 31.5.2007
Pod hliníkovou karosérií pracuje zážehový vidlicový dvanáctiválec, který z objemu šesti litrů poskytuje výkon 620 k při 7600/min a točivý moment 608 N.m při 5600/min. Tyto hodnoty by měly vozu zaručit zrychlení z 0 na 100 km/h za zhruba 3,6 sekundy a „třístovkové“ hranice by měl dosáhnout za necelé půl minuty.
Hĺiníkovou karosérii, jenž designově připomíná Ferrari 250 GTO z roku 1962, na přání také z karbonu, zhotovil holandský restaurátorský specialista Alwin Hietbrick. Firmu Vandenbrink Design založili teprve v loňském roce Michiel van den Brink a Robert Koumans.
JL, 31.5.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout