VW - 7 stupňů pro Golf a Jettu
S více než milionem prodaných kusů na svém kontě, přichází Volkswagen s novou dvojspojkovou převodovkou DSG se sedmi rychlostními stupni. Novým produktem upevňuje Volkswagen svou pozici technologického lídra na poli dvojspojkových převodovek.
Převodovka DSG získala svou popularitu a z ní vycházející úspěch díky své efektivitě, temperamentu a sportovnímu duchu. Např. čtvrtina celosvětově prodaných modelů Touran je v současné době vybaveno dvojspojkovou převodovkou DSG. Volkswagen nyní přináší zákazníkům novou sedmirychlostní variantu této převodovky pro Golf, Golf Plus, Golf Variant a Jetta. Např. Golf 1.4 TSI (122 k) Trendline se sedmistupňovou DSG pořídíte za 610 200 Kč.
Nová sedmistupňová DSG přichází na trh se dvěma novinkami: Zaprvé se jedná o první převodovku DSG umístěnou vpředu napříč. Druhou premiérou je skutečnost, že spojky nepracují v olejové lázni, ale „nasucho“, což umožňuje dosáhnout lepší efektivity. Nejvyšší točivý moment, na který je nové DSG konstruováno, je 250 Nm.
Nová převodovka bude nejdříve montována do modelů Golf, Golf Plus, Golf Variant a Jetta s motorem 1.4 TSI (90 kW), který byl dříve dostupný pouze s manuální převodovkou, a s motorem 1.9 TDI DPF (77 kW).
Současně s novou převodovkou zákazník obdrží i asistent pro jízdu do kopce, který dokáže na potřebnou dobu udržet brzdný tlak po uvolnění brzdového pedálu. Hospodárnost nové technologie dokazují vozy osazené sedmistupňovou DSG a motorem 1.9 TDI DPF, které ušetří oproti šestistupňovému předchůdci 0,7 litru nafty na 100 km.
JL, 3.3.2008
Nová sedmistupňová DSG přichází na trh se dvěma novinkami: Zaprvé se jedná o první převodovku DSG umístěnou vpředu napříč. Druhou premiérou je skutečnost, že spojky nepracují v olejové lázni, ale „nasucho“, což umožňuje dosáhnout lepší efektivity. Nejvyšší točivý moment, na který je nové DSG konstruováno, je 250 Nm.
Nová převodovka bude nejdříve montována do modelů Golf, Golf Plus, Golf Variant a Jetta s motorem 1.4 TSI (90 kW), který byl dříve dostupný pouze s manuální převodovkou, a s motorem 1.9 TDI DPF (77 kW).
Současně s novou převodovkou zákazník obdrží i asistent pro jízdu do kopce, který dokáže na potřebnou dobu udržet brzdný tlak po uvolnění brzdového pedálu. Hospodárnost nové technologie dokazují vozy osazené sedmistupňovou DSG a motorem 1.9 TDI DPF, které ušetří oproti šestistupňovému předchůdci 0,7 litru nafty na 100 km.
JL, 3.3.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout







