Toyota Yaris Hybrid - nejpokrokovější Yaris v historii
Uvedení nového Yarisu Hybrid znamená další významný krok v rámci strategie automobilky nasazovat plně hybridní pohon do všech nejdůležitější modelů značky Toyota prodávaných na evropských trzích.
Yaris je nejprodávanějším modelem značky Toyota, s největším zastoupením aktivně provozovaných vozů této značky na evropských silnicích. Po uvedení modelu Auris Hybrid v roce 2010 je Yaris Hybrid již druhým významným modelem Toyoty používajícím technologii plně hybridního pohonu, který zároveň představuje tento pozoruhodný hnací systém v objemově nejvýznamnějším segmentu evropského trhu.
Yaris Hybrid zaujme jedinečným designem exteriéru s vylepšenou aerodynamikou. Model používá novou výraznou tvář vozů Toyota příští generace, akcentující zvětšenou spodní část masky chladiče, v kombinaci s designovým přístupem Keen Look aplikovaným na přední světlomety.
Yaris Hybrid používá jako první soustavu pohonu Toyota HSD po downsizingu. Nová soustava je o 20 % lehčí než v případě modelu Auris Hybrid. Spojuje nový zážehový motor 1.5 s lehčím a kompaktnějším elektromotorem, převodovým ústrojím CVT, invertorem a modulem s akumulátory.
Díky zmenšení všech součástí pohonu HSD a zabudování palivové nádrže i akumulátorů pod zadní sedadla dokáže Yaris Hybrid nabídne shodný prostor pro cestující a zavazadla jako verze s konvenčním pohonem (objem 286 l).
Vysoce účinný zážehový motor používaný v modelu Yaris Hybrid disponuje výkonem 74 kW (100 k). Bez kompromisu tedy nabídne, ve třídě malých vozů, špičkový poměr mezi výkonem a emisemi CO2, s možností využívat často jízdní režim s nulovou spotřebou paliva a nulovými emisemi NOx, CO2 a pevných částic.
Díky kombinaci výrazného designu, skvělé ovladatelnosti ve městě, praktičnosti, nejlepšímu řešení prostoru v segmentu a aplikaci osvědčeného plně hybridního systému představuje Yaris Hybrid nejpokročilejší Yaris, jaký kdy Toyota vyrobila.
V Evropě se začne prodávat krátce po své světové premiéře na mezinárodním ženevském autosalonu pořádaném v březnu 2012.
JL, 31.1.2012
Yaris Hybrid zaujme jedinečným designem exteriéru s vylepšenou aerodynamikou. Model používá novou výraznou tvář vozů Toyota příští generace, akcentující zvětšenou spodní část masky chladiče, v kombinaci s designovým přístupem Keen Look aplikovaným na přední světlomety.
Yaris Hybrid používá jako první soustavu pohonu Toyota HSD po downsizingu. Nová soustava je o 20 % lehčí než v případě modelu Auris Hybrid. Spojuje nový zážehový motor 1.5 s lehčím a kompaktnějším elektromotorem, převodovým ústrojím CVT, invertorem a modulem s akumulátory.
Díky zmenšení všech součástí pohonu HSD a zabudování palivové nádrže i akumulátorů pod zadní sedadla dokáže Yaris Hybrid nabídne shodný prostor pro cestující a zavazadla jako verze s konvenčním pohonem (objem 286 l).
Vysoce účinný zážehový motor používaný v modelu Yaris Hybrid disponuje výkonem 74 kW (100 k). Bez kompromisu tedy nabídne, ve třídě malých vozů, špičkový poměr mezi výkonem a emisemi CO2, s možností využívat často jízdní režim s nulovou spotřebou paliva a nulovými emisemi NOx, CO2 a pevných částic.
Díky kombinaci výrazného designu, skvělé ovladatelnosti ve městě, praktičnosti, nejlepšímu řešení prostoru v segmentu a aplikaci osvědčeného plně hybridního systému představuje Yaris Hybrid nejpokročilejší Yaris, jaký kdy Toyota vyrobila.
V Evropě se začne prodávat krátce po své světové premiéře na mezinárodním ženevském autosalonu pořádaném v březnu 2012.
JL, 31.1.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout