Toyota FT-86 II - nový sporťák pro rok 2012
Koncept FT-86 II s motorem vpředu a pohonem zadní nápravy, představuje novou generaci sportovního vozu, který evokuje vzrušující auru doprovázející poslední model Corolla Levin AE 86. Dynamické křivky reálně ukazují na finální design příštího sportovního vozu.
Zaujme proporcemi s dlouhou a nízkou kapotou, vysokými blatníky a kabinou posunutou vzad. FT-86 II představuje koncept orientovaný výhradně na řidiče, navržený tak, aby zhmotnil radost z jízdy díky přesné a okamžité odezvě i na nepatrné pokyny od plynového pedálu nebo řízení.
Nízká a vysoce aerodynamická karoserie těsně obtékající konstrukční prvky tohoto konceptu vyniká svými atletickými tvary a maximálně kompaktními rozměry. I přes dlouhý rozvor 2570 mm měří koncept na délku jen 4 235 mm, je široký 1 795 mm a vysoký pouze 1 270 mm.
FT-86 II je návratem ke sportovním kořenům značky, a tak k dosažení dobrých výkonových parametrů se místo těžkého motoru o velkém zdvihovém objemu používá vysokootáčkový zážehový motor boxer a šestistupňová manuální převodovka s kompaktními rozměry, nízkou hmotností a nízkým těžištěm s ohledem na co nejlepší kilogramový výkon.
Pohonná jednotka i sedadlo řidiče leží co nejníže a co nejdále vzadu kvůli optimální rovnováze, co nejvyšší stabilitě za vysokých rychlostí a dynamické agilitě vozu. FT-86 II používající koncepci s motorem vpředu a pohonem zadních kol vyniká svým živým projevem, výkonovou rezervou, zábavností, snadno využitelnými dynamickými schopnostmi a maximálním potěšením za volantem.
Nový sportovní vůz značky Toyota se začne od roku 2012 prodávat na evropských trzích.
JL, 30.3.2011
Nízká a vysoce aerodynamická karoserie těsně obtékající konstrukční prvky tohoto konceptu vyniká svými atletickými tvary a maximálně kompaktními rozměry. I přes dlouhý rozvor 2570 mm měří koncept na délku jen 4 235 mm, je široký 1 795 mm a vysoký pouze 1 270 mm.
FT-86 II je návratem ke sportovním kořenům značky, a tak k dosažení dobrých výkonových parametrů se místo těžkého motoru o velkém zdvihovém objemu používá vysokootáčkový zážehový motor boxer a šestistupňová manuální převodovka s kompaktními rozměry, nízkou hmotností a nízkým těžištěm s ohledem na co nejlepší kilogramový výkon.
Pohonná jednotka i sedadlo řidiče leží co nejníže a co nejdále vzadu kvůli optimální rovnováze, co nejvyšší stabilitě za vysokých rychlostí a dynamické agilitě vozu. FT-86 II používající koncepci s motorem vpředu a pohonem zadních kol vyniká svým živým projevem, výkonovou rezervou, zábavností, snadno využitelnými dynamickými schopnostmi a maximálním potěšením za volantem.
Nový sportovní vůz značky Toyota se začne od roku 2012 prodávat na evropských trzích.
JL, 30.3.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout












