Toyota C-HR - z konceptu do série
Toyota oznámila, že nový crossover se bude vyrábět v Turecku a půjde tak o vůbec první hybridní model vyráběný v této zemi. Produkční verze konceptu C-HR bude mít premiéru v březnu na ženevském autosalonu.
Zmiňovaný vůz bude sjíždět z výrobní linky evropského závodu TMMT v tureckém městě Sakarya. TMMT se tak stane třetím závodem TME produkujícím hybridní automobily na území Evropy. Připojí se tak k závodu Toyota Motor Manufacturing UK v britském Burnastonu v hrabství Derbyshire (modely Auris Hybrid a Auris Hybrid Touring Sport), resp. Toyota Motor Manufacturing France (model Yaris Hybrid).
Vyráběná vozidla budou určena nejen pro region Evropy, ale i mimoevropské trhy. O přesných destinacích se v současnosti rozhoduje.
Závod TMMT v současnosti vyrábí modely Corolla a Verso. Celková výrobní kapacita TMMT vzroste ze 150 na 280 tisíc vozidel ročně. Očekává se, že během několika měsíců před spuštěním výroby (na konci roku 2016) vzroste počet zaměstnanců TMMT z 3 na 4 tisíce
Do závodu TMUK v Deeside se bude investovat dalších 7,1 mil. liber. V Deeside se v současnosti vyrábějí zážehové a hybridní jednotky pro model Auris, zážehové motory
modely Avensis, Corolla a Verso a motory určené pro zákazníky mimo Evropu.
Model bude postaven na nové platformě TNGA (Toyota New Global Architecture)a stane se tak osmým modelem, který Toyota v současnosti vyrábí přímo v Evropě pro evropské trhy (dále Avensis, Auris, Yaris, AYGO, Camry, Corolla a Verso).
Toyota 12.2.2014
Vyráběná vozidla budou určena nejen pro region Evropy, ale i mimoevropské trhy. O přesných destinacích se v současnosti rozhoduje.
Závod TMMT v současnosti vyrábí modely Corolla a Verso. Celková výrobní kapacita TMMT vzroste ze 150 na 280 tisíc vozidel ročně. Očekává se, že během několika měsíců před spuštěním výroby (na konci roku 2016) vzroste počet zaměstnanců TMMT z 3 na 4 tisíce
Do závodu TMUK v Deeside se bude investovat dalších 7,1 mil. liber. V Deeside se v současnosti vyrábějí zážehové a hybridní jednotky pro model Auris, zážehové motory
modely Avensis, Corolla a Verso a motory určené pro zákazníky mimo Evropu.
Model bude postaven na nové platformě TNGA (Toyota New Global Architecture)a stane se tak osmým modelem, který Toyota v současnosti vyrábí přímo v Evropě pro evropské trhy (dále Avensis, Auris, Yaris, AYGO, Camry, Corolla a Verso).
Toyota 12.2.2014
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout