Subaru Tribeca MR08 nabízí více
Do nového roku vstupuje Subaru ČR s novým modelem – faceliftovanou verzí modelu Tribeca, jehož prodeje v Čechách předčily očekávání. Subaru prožívá v ČR příjemné období, kdy se mu kontinuálně daří meziročně navyšovat prodejní výsledky.
Modelový rok 2008 pro Tribecu tedy přichází v novém, atraktivním faceliftu karoserie, se silnějším, ale ekonomičtějším motorem, s vylepšeným převodovým ústrojím, a s cenami o pouhých 20 000 Kč vyššími než u předchozího modelu.
Elegantní interiér, který hýčká všechny cestující v přepychu manažerského automobilu, je současně obklopen štíhlými rysy karoserie a stylovým profilem vpředu a vzadu. Vynikající kombinace vyladěného motoru boxere a symetrického pohonu všech kol Symmetrical AWD poskytuje skvělé všestranné jízdní výkony.
K hlavním změnám patří maska chladiče s klasickým křídlem a logem uprostřed, nový tvar pátých dveří, zadní světlomety, nárazník, prolis na pátých dveřích a D sloupek. Dále také střešní podélné ližiny (nejsou u výbavy Comfort), anténa integrovaná v okně, nový design kol, HID xenonové světlomety + ostřikovače, vylepšený mechanizmus odklápění sedadel 2. řady. Z mechanických částí pak inovovaný zážehový motor 3.6 i převodovka s upravenými převodovými poměry „více do rychla“, což napomáhá k lepší ekonomice provozu vozidla. Charakteristika převodovky byla pozměněna tak, aby celkový jízdní dojem byl co nejlepší.
Kompaktní motor Subaru boxer 3.6 l, který nabízí největší zdvihový objem v celé výrobní řadě motorů značky a podává výkon 190 kW (258 k), poskytuje vozu mimořádnou výkonnost a ovladatelnost. Došlo také ke zlepšení chladicího systému motoru, což přispívá k účinnějšímu využití paliva a optimální výkonnosti. Nově používá systém ACVS (Active Valve Control System) - proměnné časování u všech 4 vačkových hřídelí (tedy i výfukových)
Základní technické údaje
Tribeca se dodává ve třech základních úrovních výbavy – Comfort, Executive a Executive +2 se základní cenou od 1 249 800 Kč, nejdražší 5+2 místná verze Executive +2 se pohybuje pod hranicí 1,5 milionu – 1 469 800 Kč. Všechny verze je možné dodat samozřejmě i s přestavbou N1 (pětimístné verze N1), cena přestavby u základního modelu činí 22 521 Kč bez DPH.
Vzhledem k logistickým procesům se s oficiálním zahájením prodeje nové Tribecy počítá od 4.2.2008, kdy by již mělo být dostatek vozů na skladech v ČR.
V roce 2007 zaznamenalo Subaru ČR další z prodejních rekordů a prodalo 978 vozů, o 93 vozů více než v roce 2006. K nárůstu přispěla nejen nová Impreza, která své prodeje zvýšila 1,5x, ale také Tribeca s celkovým prodejem 78 kusů za rok 2007. Od svého představení v roce 2006 již tedy české silnice brázdí 119 těchto výjimečných vozů.
Rovněž letošní rok bude u Subaru bohatý na produktové novinky. Můžeme se těšit nejen na novou Tribecu, ale také ostrou verzi Imprezy WRX STI, dieselové motory Boxer a nového Forestera.
JL, 14.1.2008
Elegantní interiér, který hýčká všechny cestující v přepychu manažerského automobilu, je současně obklopen štíhlými rysy karoserie a stylovým profilem vpředu a vzadu. Vynikající kombinace vyladěného motoru boxere a symetrického pohonu všech kol Symmetrical AWD poskytuje skvělé všestranné jízdní výkony.
K hlavním změnám patří maska chladiče s klasickým křídlem a logem uprostřed, nový tvar pátých dveří, zadní světlomety, nárazník, prolis na pátých dveřích a D sloupek. Dále také střešní podélné ližiny (nejsou u výbavy Comfort), anténa integrovaná v okně, nový design kol, HID xenonové světlomety + ostřikovače, vylepšený mechanizmus odklápění sedadel 2. řady. Z mechanických částí pak inovovaný zážehový motor 3.6 i převodovka s upravenými převodovými poměry „více do rychla“, což napomáhá k lepší ekonomice provozu vozidla. Charakteristika převodovky byla pozměněna tak, aby celkový jízdní dojem byl co nejlepší.
Kompaktní motor Subaru boxer 3.6 l, který nabízí největší zdvihový objem v celé výrobní řadě motorů značky a podává výkon 190 kW (258 k), poskytuje vozu mimořádnou výkonnost a ovladatelnost. Došlo také ke zlepšení chladicího systému motoru, což přispívá k účinnějšímu využití paliva a optimální výkonnosti. Nově používá systém ACVS (Active Valve Control System) - proměnné časování u všech 4 vačkových hřídelí (tedy i výfukových)
Základní technické údaje
Výkon | 190 kW (258k) při 6000/min (+ 10 kW) |
Toč. moment | 350 Nm při 4000/min (+ 53 Nm) |
Zrychlení 0-100 km/h | 8,9 s |
Rychlost | 207 km/h |
Spotřeba | 16,2/9,0/11,6 l/100 km |
Tribeca se dodává ve třech základních úrovních výbavy – Comfort, Executive a Executive +2 se základní cenou od 1 249 800 Kč, nejdražší 5+2 místná verze Executive +2 se pohybuje pod hranicí 1,5 milionu – 1 469 800 Kč. Všechny verze je možné dodat samozřejmě i s přestavbou N1 (pětimístné verze N1), cena přestavby u základního modelu činí 22 521 Kč bez DPH.
Vzhledem k logistickým procesům se s oficiálním zahájením prodeje nové Tribecy počítá od 4.2.2008, kdy by již mělo být dostatek vozů na skladech v ČR.
V roce 2007 zaznamenalo Subaru ČR další z prodejních rekordů a prodalo 978 vozů, o 93 vozů více než v roce 2006. K nárůstu přispěla nejen nová Impreza, která své prodeje zvýšila 1,5x, ale také Tribeca s celkovým prodejem 78 kusů za rok 2007. Od svého představení v roce 2006 již tedy české silnice brázdí 119 těchto výjimečných vozů.
Rovněž letošní rok bude u Subaru bohatý na produktové novinky. Můžeme se těšit nejen na novou Tribecu, ale také ostrou verzi Imprezy WRX STI, dieselové motory Boxer a nového Forestera.
JL, 14.1.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout