SsangYong vystavil atraktivní pikap SUT 1
Začátkem roku se vrátila na náš trh, díky společnosti SsangYong ČR, korejská automobilka, která nemůže chybět ani na Ženevském autosalonu. Vedle nového modelu Korando, jenž se u nás již prodává za velice zajímavou cenu (viz Novinky) a oblíbeného modelu Rexton, se snaží upoutat studií nového pikapu.
Atraktivní koncept s označením SUT 1 lze volitelně kombinovat buď s pohonem zadních nebo všech kol a s mechanickou nebo samočinnou převodovkou. Na stánku je k vidění také nový „Active“ vznětový motor FR 2.0, který se vyznačuje vysokým točivým momentem při nízkých otáčkách.
SsangYong si při vývoji vozu kladl jasný cíl – stát se nejlepším pikapem všech dob. Jde v podstatě o další vývojový stupeň předchozího modelu Actyon Sports, který si hned po svém uvedení v dubnu 2006, získal oblibu na trzích Evropy, Jižní Ameriky i Asie.
S velkoryse vybaveným interiérem, jasnými liniemi a nezaměnitelnými hranami spojuje moderní design s užitečnými a praktickými možnosti jeho využití pro práci i hobby.
Prvky zvláštní výbavy jako je střešní okno, připojení bluetooth, zadní kamera nebo palubní počítač zvyšují jak komfort, tak i bezpečnost. Vznětový motor FR2.0, který splňuje normu Euro5, je úspornější ve spotřebě i emisích CO2, dosahuje výkonu 155 k a točivého momentu 360 Nm v rozpětí od 1500 do 2800/min. Například 190 Nm lze využít už v hodně nízkých otáčkách, čímž se může směle měřit s nejlepšími pohonnými jednotkami své třídy
S osobitým designem nezapře koncept svoji příbuznost s geny SsangYong. Robustní dojem podtrhuje šestiúhelníkový tvar chladiče a lichoběžníkové nárazníky. Prostorný pětimístný interiér zušlechťuje obložení z ušlechtilého dřeva. Outdoorové aktivity zvyšují terénní pneumatiky a ochranný rám, stejně jako ložná plocha o velikosti dvou metrů čtverečních.
S motorem FR 2.0 presentuje SsangYong novou vznětovou jednotku, jenž lze kombinovat s mechanickou nebo samočinnou převodovkou, přičemž obě mají shodně šest stupňů.
Bezpečnost konceptu SUT 1 začíná velice tuhým podvozkem, pokračuje dvojitými airbagy vpředu, napínači bezpečnostních pásů včetně omezovačů, aktivní ochranou proti převrácení, brzdovým asistentem, a končí elektronickým stabilizačním programem ESP, případně úchyty Isofix.
Všechna kola jsou nezávisle zavěšena na příčných ramenech, vzadu je víceprvková náprava multilink. Podvozek s klasickým rámem je schopen účinně absorbovat vibrace a hluky z vozovky.
Začátek výroby je stanoven na druhé pololetí letošního roku. Až do prvních měsíců roku 2012 se počítá s prodejem zhruba 35 tisíc vozidel.
SsangYong si při vývoji vozu kladl jasný cíl – stát se nejlepším pikapem všech dob. Jde v podstatě o další vývojový stupeň předchozího modelu Actyon Sports, který si hned po svém uvedení v dubnu 2006, získal oblibu na trzích Evropy, Jižní Ameriky i Asie.
S velkoryse vybaveným interiérem, jasnými liniemi a nezaměnitelnými hranami spojuje moderní design s užitečnými a praktickými možnosti jeho využití pro práci i hobby.
Prvky zvláštní výbavy jako je střešní okno, připojení bluetooth, zadní kamera nebo palubní počítač zvyšují jak komfort, tak i bezpečnost. Vznětový motor FR2.0, který splňuje normu Euro5, je úspornější ve spotřebě i emisích CO2, dosahuje výkonu 155 k a točivého momentu 360 Nm v rozpětí od 1500 do 2800/min. Například 190 Nm lze využít už v hodně nízkých otáčkách, čímž se může směle měřit s nejlepšími pohonnými jednotkami své třídy
S osobitým designem nezapře koncept svoji příbuznost s geny SsangYong. Robustní dojem podtrhuje šestiúhelníkový tvar chladiče a lichoběžníkové nárazníky. Prostorný pětimístný interiér zušlechťuje obložení z ušlechtilého dřeva. Outdoorové aktivity zvyšují terénní pneumatiky a ochranný rám, stejně jako ložná plocha o velikosti dvou metrů čtverečních.
S motorem FR 2.0 presentuje SsangYong novou vznětovou jednotku, jenž lze kombinovat s mechanickou nebo samočinnou převodovkou, přičemž obě mají shodně šest stupňů.
Bezpečnost konceptu SUT 1 začíná velice tuhým podvozkem, pokračuje dvojitými airbagy vpředu, napínači bezpečnostních pásů včetně omezovačů, aktivní ochranou proti převrácení, brzdovým asistentem, a končí elektronickým stabilizačním programem ESP, případně úchyty Isofix.
Všechna kola jsou nezávisle zavěšena na příčných ramenech, vzadu je víceprvková náprava multilink. Podvozek s klasickým rámem je schopen účinně absorbovat vibrace a hluky z vozovky.
Začátek výroby je stanoven na druhé pololetí letošního roku. Až do prvních měsíců roku 2012 se počítá s prodejem zhruba 35 tisíc vozidel.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout