Škoda představuje Superb Combi Laurin & Klement
Na první pohled zaujme nadstandardní výbavou a ušlechtilými designovými prvky. S designovým paketem Laurin & Klement dostává Superb velmi individuální nádech. Paket je určen pro pětidveřový liftback i Combi.
Svůj výsadní charakter prezentuje chromovanou mřížkou chladiče na přídi a plaketou Laurin & Klement na zádi vozu. Exkluzivně pro tento designový paket byla vybrána 18" kola Sirius z lehké slitiny. Při nastupování do vozu přivítá cestující prahovými lištami z ušlechtilé oceli.
Interiér Executive, který bude nabízen výhradně v rámci paketu Laurin & Klement, je spolu s dalšími doplňky sladěn s novým odstínem metalické barvy karoserie hnědá Magnetic. Charakteristickým detailem je logo Laurin & Klement vyražené do čalounění opěradel. Dle výběru zákazníka může být interiér doplněn o dekorativní lišty v provedení Piano, nebo imitace dřeva.
Motorizace vybrané pro Superb Laurin & Klement splňují ty nejvyšší nároky na dynamiku jízdy a výkon motoru. Z benzinových agregátů bude k dispozici přeplňovaný čtyřválec 2,0 TSI/147 kW se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a šestiválec 3,6 FSI V6/191 kW, který je rovněž vybaven šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a pohonem všech čtyř kol. Příznivci dieselových motorů si přijdou na své díky čtyřválcovému agregátu 2,0 TDI CR DPF/125 kW, jenž je k dispozici v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou nebo automatickou převodovkou DSG.
JL, 7.6.2011
Interiér Executive, který bude nabízen výhradně v rámci paketu Laurin & Klement, je spolu s dalšími doplňky sladěn s novým odstínem metalické barvy karoserie hnědá Magnetic. Charakteristickým detailem je logo Laurin & Klement vyražené do čalounění opěradel. Dle výběru zákazníka může být interiér doplněn o dekorativní lišty v provedení Piano, nebo imitace dřeva.
Motorizace vybrané pro Superb Laurin & Klement splňují ty nejvyšší nároky na dynamiku jízdy a výkon motoru. Z benzinových agregátů bude k dispozici přeplňovaný čtyřválec 2,0 TSI/147 kW se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a šestiválec 3,6 FSI V6/191 kW, který je rovněž vybaven šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a pohonem všech čtyř kol. Příznivci dieselových motorů si přijdou na své díky čtyřválcovému agregátu 2,0 TDI CR DPF/125 kW, jenž je k dispozici v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou nebo automatickou převodovkou DSG.
JL, 7.6.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout