Škoda Yeti dostala zelenou - výroba v Kvasinách
Navýšení počtu pracovních míst, modernizace podniku ve Vrchlabí a rozšíření závodu v Kvasinách jsou dílčími cíly vycházející z rozhodnutí představenstva Škoda Auto disponovat do roku 2010 třemi závody pro výrobu a montáž vozidel.
Mladá Boleslav se plně soustředí na výrobu modelů Fabia a Octavia. Pro uspokojení vysoké poptávky pomůže navýšit výrobu Octavie závod Volkswagen v Bratislavě, který je na základě volných kapacit schopen v krátké době dodatečné vozy vyrobit. Navíc patří mezi nejmodernější v koncernu.
„Díky rostoucí poptávce po modelu Octavia hledáme vhodné výrobní kapacity, které umožní rychle reagovat na enormní zájem zákazníků. S posledními investicemi do rozšíření výrobních kapacit závodu se nyní z hlediska výrobního toku a logistiky nacházíme na hranici možností,“ vysvětlil Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.
Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu VW, měl by se stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, které koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Připravované SUV – atraktivní model Yeti bude společnost Škoda Auto vyrábět v Kvasinách, když jeho produkci pod Orlickými horami obhájilo vedení Škoda Auto i přes volné kapacity ostatních závodů VW v Evropě.
„Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby Yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v ČR. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj regionální infrastruktury v okolí našich závodů. Pevně doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří,“ dodal Martin Jahn, člen představenstva odpovědný za oblast Řízení lidských zdrojů.
JL, 1.10.2007
„Díky rostoucí poptávce po modelu Octavia hledáme vhodné výrobní kapacity, které umožní rychle reagovat na enormní zájem zákazníků. S posledními investicemi do rozšíření výrobních kapacit závodu se nyní z hlediska výrobního toku a logistiky nacházíme na hranici možností,“ vysvětlil Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto.
Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu VW, měl by se stát plnohodnotným závodem včetně lakovny. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, které koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.
Připravované SUV – atraktivní model Yeti bude společnost Škoda Auto vyrábět v Kvasinách, když jeho produkci pod Orlickými horami obhájilo vedení Škoda Auto i přes volné kapacity ostatních závodů VW v Evropě.
„Náš nejmodernější závod získá díky modelu Yeti třetí výrobní pilíř a bude moci nabízet nová pracovní místa. Umístění výroby Yetiho v České republice je přes volné výrobní kapacity v jiných evropských lokalitách koncernu VW jasným signálem, kterým upevňujeme naši pozici v ČR. Takto velké investice nezbytně potřebují rozvoj regionální infrastruktury v okolí našich závodů. Pevně doufám, že vláda i kraje náš rozvoj v České republice podpoří,“ dodal Martin Jahn, člen představenstva odpovědný za oblast Řízení lidských zdrojů.
JL, 1.10.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout