Škoda Octavia RS a Scout s novou tváří
Škoda Auto představila novou tvář modelů Octavia RS a Scout. Po modernizaci vozu Octavia se faceliftu dočkaly i sportovně laděná verze RS a Octavia Scout. Oba modely nabídnou zákazníkům kromě designových změn také technologické některé novinky.
Omlazená Octavia RS zaujme nově tvarovanou maskou chladiče s logem RS a výraznými světlomety, které mohou být osazeny xenonovými výbojkami s natáčecím modulem. Inovovaný nárazník s širším a výraznějším nasávacím otvorem nabídne kromě mlhových světlometů s Corner funkcí také LED světla pro denní svícení. Atraktivnější tvar dostaly sdružené kryty zadních svítilen.
K dispozici je nová metalická barva Anthracite a 18“ kola Neptune. Sportovní podvozek snížený na 127 mm, snížená hmotnost vozu (o 20 kg u benzinové resp. 15 kg u naftové verze) a nižší hodnota koeficientu odporu vzduchu pozitivně ovlivnily výkonnostní parametry. Zvýšila se maximální rychlost a zlepšily se také hodnoty pružnosti a zrychlení.
Pohonné jednotky modelu Octavia RS plní normu EU 5. Benzinový motor 2.0 TSI/147 kW nabízí spotřebu 7,5 l/100 km a agregát 2.0 TDI CR/125 kW ujede 100 km za 5,7 l. Oba motory jsou nabízeny výhradně se šestistupňovými manuálními a dvouspojkovými DSG převodovkami.
Octavia RS si od roku 2000 našla přes šedesát tisíc majitelů, z nichž 70 % zvolilo karosářskou variantu kombi.
Octavia Scout
Designová linie Scout si v nabídce modelů Škoda vybudovala pevné místo a model Octavia Scout je vedle Roomsteru Scout a Fabie Scout vrcholem nabídky. Omlazená silueta vozu dostala tvář společnou pro celou modelovou řadu Octavia: přepracovanou masku chladiče lemují výrazné světlomety. Masivní přední nárazník s mlhovými světlomety s Corner funkcí podtrhuje terénní vzhled. Výrazné ochranné prvky karoserie harmonicky doplňuje nová metalická barva Rosso Brunello.
Dobrá prostupnost terénem – 179 mm světlé výšky a ochrana podvozku jsou dostačující i pro cesty mimo zpevněnou silnici. Pohon všech kol je řešen čtvrtou generací spojky Haldex, která dokáže přenést až 85 % točivého momentu na jedno kolo. O dostatek výkonu se starají dva výkonné motory ve spojení se šestistupňovou mechanickou převodovkou: benzinový 1.8 TSI/118 kW (EU 5) a dieselový 2.0 TDI PD DPF/103 kW (EU 4).
JL, 23.4.2009
K dispozici je nová metalická barva Anthracite a 18“ kola Neptune. Sportovní podvozek snížený na 127 mm, snížená hmotnost vozu (o 20 kg u benzinové resp. 15 kg u naftové verze) a nižší hodnota koeficientu odporu vzduchu pozitivně ovlivnily výkonnostní parametry. Zvýšila se maximální rychlost a zlepšily se také hodnoty pružnosti a zrychlení.
Pohonné jednotky modelu Octavia RS plní normu EU 5. Benzinový motor 2.0 TSI/147 kW nabízí spotřebu 7,5 l/100 km a agregát 2.0 TDI CR/125 kW ujede 100 km za 5,7 l. Oba motory jsou nabízeny výhradně se šestistupňovými manuálními a dvouspojkovými DSG převodovkami.
Octavia RS si od roku 2000 našla přes šedesát tisíc majitelů, z nichž 70 % zvolilo karosářskou variantu kombi.
Octavia Scout
Designová linie Scout si v nabídce modelů Škoda vybudovala pevné místo a model Octavia Scout je vedle Roomsteru Scout a Fabie Scout vrcholem nabídky. Omlazená silueta vozu dostala tvář společnou pro celou modelovou řadu Octavia: přepracovanou masku chladiče lemují výrazné světlomety. Masivní přední nárazník s mlhovými světlomety s Corner funkcí podtrhuje terénní vzhled. Výrazné ochranné prvky karoserie harmonicky doplňuje nová metalická barva Rosso Brunello.
Dobrá prostupnost terénem – 179 mm světlé výšky a ochrana podvozku jsou dostačující i pro cesty mimo zpevněnou silnici. Pohon všech kol je řešen čtvrtou generací spojky Haldex, která dokáže přenést až 85 % točivého momentu na jedno kolo. O dostatek výkonu se starají dva výkonné motory ve spojení se šestistupňovou mechanickou převodovkou: benzinový 1.8 TSI/118 kW (EU 5) a dieselový 2.0 TDI PD DPF/103 kW (EU 4).
JL, 23.4.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













