Škoda Fabia Combi - česká premiéra na Autoshow
Až do neděle probíhá na Výstaviš´ti v Praze Holešovicích česká výstavní premiéra nové Fabie Combi v rámci autosalonu Autoshow Praha. Nová Fabia Combi. Na trhu vystřídá úspěšného předchůdce pro který se dosud rozhodlo přes 630 000 zákazníků.
Cena nástupní verze Fabia Combi Classic 1.2 HTP/44 kW bude již od 285 900 Kč.
Design nové Fabie Combi navazuje na model hatchback s řadou praktických a komfortních prvků. Jedná se o vůz, určený zejména pro rodiny, ale také pro podnikatele (možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH). Mezi silné stránky patří především prostor pro cestující na zadních sedadlech, větší zavazadlový prostor (480 l/1460 l), množství odkládacích prostorů, kvalitní materiály v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným způsobem ovládání jako u Octavie Combi.
Již základní provedení Classic přitom obsahuje například ABS včetně MSR a brzdového asistenta Dual Rate, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla v poměru 60/40. Ve verzi Ambiente je navíc oproti verzi Classic multifunkční ukazatel, el. ovládání oken vpředu, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo centrální zamykání. Verze Sport nabízí např. sportovní interiér, 15“ kola z lehkých slitin, projektorové halogenové světlomety a to vše při zachování maximálního pohodlí pro posádku. Nejvyšší verze Elegance osloví náročné zákazníky kteří očekávají od svého vozu maximální komfort a pohodlí jemuž byla přizpůsobena zejména výbava.
JL, 19.10.2007
Design nové Fabie Combi navazuje na model hatchback s řadou praktických a komfortních prvků. Jedná se o vůz, určený zejména pro rodiny, ale také pro podnikatele (možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH). Mezi silné stránky patří především prostor pro cestující na zadních sedadlech, větší zavazadlový prostor (480 l/1460 l), množství odkládacích prostorů, kvalitní materiály v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným způsobem ovládání jako u Octavie Combi.
Již základní provedení Classic přitom obsahuje například ABS včetně MSR a brzdového asistenta Dual Rate, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla v poměru 60/40. Ve verzi Ambiente je navíc oproti verzi Classic multifunkční ukazatel, el. ovládání oken vpředu, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo centrální zamykání. Verze Sport nabízí např. sportovní interiér, 15“ kola z lehkých slitin, projektorové halogenové světlomety a to vše při zachování maximálního pohodlí pro posádku. Nejvyšší verze Elegance osloví náročné zákazníky kteří očekávají od svého vozu maximální komfort a pohodlí jemuž byla přizpůsobena zejména výbava.
| Výbava | Classic | Ambiente | Sport | Elegance |
| 1.2 HTP/44 kW | 285 900 | - | - | - |
| 1.2 HTP/51 kW | 302 900 | 316 900 | 356 900 | 371 900 |
| 1.4 16V/63 kW | 330 900 | 344 900 | 400 900 | - |
| 1.6 16V/77 kW | 355 900 | 367 900 | 409 900 | 424 900 |
| 1.4 TDI/51 kW | 380 900 | 394 900 | 434 900 | 449 900 |
| 1.4 TDI/59 kW | 397 900 | 411 900 | 451 900 | 466 900 |
| 1.9 TDI/77 kW | 420 900 | 434 900 | 474 900 | 489 900 |
JL, 19.10.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








