Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Škoda Auto na autosalonu v Šanghaji

Na mezinárodním autosalonu v Šanghaji představí Škoda Auto v Číně vyrobený a pro místní trh určený model Octavia s novým přeplňovaným motorem 1.8 TSI/118 kW. Dále bude vybavena motory 1.6 MPI/75 kW a 2,0 FSI/110 kW.

Ohlédnutím za více než stoletou historií bude jeden z nejstarších exponátů na šanghajské automobilové přehlídce – automobil Laurin & Klement Voiturette A - poprvé veřejnosti představený na pražském autosalonu v roce 1906.
Společně s Octavií vystaví Škoda Auto na ploše o rozloze více než 1100 m2 i další modely – Octavia RS, Octavia Scout a Superb L&K. Připomenutím dlouhodobé podpory slavného cyklistického závodu Tour de France je Škoda Superb speciálně upravený pro potřeby organizátorů závodu.
Smlouva o spolupráci mezi společnostmi Shanghai Volkswagen a Škoda Auto byla podepsána 11. dubna 2005. V březnu roku 2006 zahájila SVW Škoda oficiálně budování prodejní a servisní organizace a slavnostní otevření prvního nového exkluzivního dealerství SVW Škoda, které odpovídá celosvětovým standardům značky, se uskutečnilo 28.03.2007. Výroba vozu Škoda Octavia bude v Šanghaji zahájena v polovině roku 2007, později se rozběhne i produkce modelových řad Fabia a Superb.
Fred Kappler, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing v této souvislosti řekl: „Čína pro nás představuje jeden ze strategických trhů pro budoucí vývoj značky Škoda. Představení Octavie je spolu s náběhem výroby prvním krokem k vybudování nové pozice značky Škoda v Číně.“
Licenční výroba v Číně je stavebním kamenem strategie expanze značky Škoda, do jejíhož rámce patří již montážní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Bosně a Hercegovině, Indii a do budoucna i v Rusku.
Škoda Auto předpokládá, že ve střednědobém plánu při dosažení plné kapacity šanghajského závodu po zavedení všech tří modelových řad bude ročně dodávat zákazníkům v Číně více než 100 tisíc vozů.
V uplynulém roce Škoda Auto, a.s. výrazně překročila původní odhady, které předpovídaly půl milionu vyrobených vozidel. Do konce roku 2006 se pro nový vůz Škoda rozhodlo 549 667 zákazníků, což v porovnání s rokem 2005 to znamená nárůst prodeje o 11,7 procenta.

JL, 19.4.2007

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Milotec logo
CAG - Poctivé české dveře
Katalog Michelin 2017-2018
Adus s.r.o.
Dronejobs.cz
logo rexteam - rally racing czech

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2020 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar