Škoda Auto - aktuální nabídka a studie v Ženevě
Ženevský autosalon 2009 je pro automobilku Škoda dalším důležitým mezníkem. V minulosti si zde odbyly premiéru studie modelů Tudor nebo Roomster, které významně ovlivnily vnímání české značky a její celosvětový úspěch. A také letos Škoda Auto překvapuje hned celou řadou novinek.
Největším tahákem je bezpochyby Yeti (viz Novinky), který je odpovědí českého výrobce na klesající společenskou přijatelnost segmentu SUV. Vůz má nabízet dynamické jízdní vlastnosti, velkorysý vnitřní prostor i hospodárnost. Jeho spotřeba paliva dokonce překonává i etalony osobních vozů nižší střední třídy.
Octavia GreenLine (popis přineseme v příštích dnech) doplňuje světovou premiérou nabídku vozů s optimalizovanou spotřebou v portfoliu značky Škoda. Pohání ji nový motor 1.6 TDI CR DPF, jehož emise CO2 dosáhly 116 g/km emisí CO2 v kombinovaném cyklu, což odpovídá spotřebě 4,4 litru nafty na 100 kilometrů. Díky vstřikování common rail se vyznačuje tichým chodem a silným zátahem s výkonem 77 kW (105 k).
V podobě novinky Fabia Scout (viz Novinky) vnáší Škoda Auto více emocí do segmentu malých vozů, který bývá hodnocený především z hlediska praktičnosti a ekonomické výhodnosti. Citlivě zakomponované ochranné prvky vnější karoserie, chrání lak před poškozením v každodenním provozu. Díky specifickým detailům vnitřní výbavy a nabídce dvou zážehových a dvou vznětových motorů se Fabia Scout stává všestranně použitelným automobilem pro všední dny i volný čas.
S modelem Fabia Super 2000 dokládá Škoda Auto propojení s motoristickým sportem. Po náročných testech v uplynulém roce představuje vůz základ pro úspěchy.
Designové koncepty se stávají důležitější součástí vývoje nových modelů značky Škoda. Díky pečlivému vývoji v oblastech techniky i designu tato značka vyzrála a dnes patří mezi autority v otázkách formálního výrazu. Její aktuální designový jazyk vyjadřuje vedle funkčnosti i velkou míru radosti ze života, kvality života a vyhraněný styl. V tomto duchu vystavuje Škoda Auto v Ženevě hned tři studie, včetně příští generace RS v jasně červené barvě.
Všechny stávající modelové řady Fabia, Roomster, Octavia i Superb, doznají pro příští modelový rok drobných úprav a změn. Nové odstíny laku a designy kol zachovají atraktivitu jednotlivých modelů. Poté, co nabídka prošla téměř kompletní obměnou, patří Škoda Auto mezi značky s nejmladším modelovým programem. Potvrzují to i výsledky četných testů v odborném tisku.
JL, 9.3.2009
Octavia GreenLine (popis přineseme v příštích dnech) doplňuje světovou premiérou nabídku vozů s optimalizovanou spotřebou v portfoliu značky Škoda. Pohání ji nový motor 1.6 TDI CR DPF, jehož emise CO2 dosáhly 116 g/km emisí CO2 v kombinovaném cyklu, což odpovídá spotřebě 4,4 litru nafty na 100 kilometrů. Díky vstřikování common rail se vyznačuje tichým chodem a silným zátahem s výkonem 77 kW (105 k).
V podobě novinky Fabia Scout (viz Novinky) vnáší Škoda Auto více emocí do segmentu malých vozů, který bývá hodnocený především z hlediska praktičnosti a ekonomické výhodnosti. Citlivě zakomponované ochranné prvky vnější karoserie, chrání lak před poškozením v každodenním provozu. Díky specifickým detailům vnitřní výbavy a nabídce dvou zážehových a dvou vznětových motorů se Fabia Scout stává všestranně použitelným automobilem pro všední dny i volný čas.
S modelem Fabia Super 2000 dokládá Škoda Auto propojení s motoristickým sportem. Po náročných testech v uplynulém roce představuje vůz základ pro úspěchy.
Designové koncepty se stávají důležitější součástí vývoje nových modelů značky Škoda. Díky pečlivému vývoji v oblastech techniky i designu tato značka vyzrála a dnes patří mezi autority v otázkách formálního výrazu. Její aktuální designový jazyk vyjadřuje vedle funkčnosti i velkou míru radosti ze života, kvality života a vyhraněný styl. V tomto duchu vystavuje Škoda Auto v Ženevě hned tři studie, včetně příští generace RS v jasně červené barvě.
Všechny stávající modelové řady Fabia, Roomster, Octavia i Superb, doznají pro příští modelový rok drobných úprav a změn. Nové odstíny laku a designy kol zachovají atraktivitu jednotlivých modelů. Poté, co nabídka prošla téměř kompletní obměnou, patří Škoda Auto mezi značky s nejmladším modelovým programem. Potvrzují to i výsledky četných testů v odborném tisku.
JL, 9.3.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout















