Seat Exeo po modernizaci v Paříži
Společně s prototypem elektromobilu SEAT IBE a novou generací modelů Alhambra vystaví španělská značka na Pařížském autosalonu také nejnovější provedení modelové řady Exeoa kombi Exeo ST s mnoha inovacemi.
Elegantní sportovní limuzína Exeo a dynamické kombi Exeo ST nabízejí vzadu ještě více prostoru díky přepracovaným předním a zadním sedadlům. Dalším vylepšením je převodovka multitronic dodávaná se vznětovým motorem 2.0 TDI CR 105 kW (143 k). Tato kombinace se vyznačuje vynikajícími výkonovými parametry a výjimečnou účinností. Vozy Exeo s natáčecími bi-xenonovými světlomety dostaly nové zadní světlomety s technologií LED. Používání přenosných elektronických přístrojů na cestách výrazně usnadní nová elektrická zásuvka
230 V umístěná prakticky na středové konzole.
Exeo dlouhé 4,66 metru představuje standard z hlediska sportovních vlastností v segmentu střední třídy, přičemž v interiéru nabízí velkorysý prostor pro pět cestujících a zavazadla. Díky novým předním a zadním sedadlům poskytují obě provedení vzadu o 44 mm více prostoru pro nohy.
Od začátku roku 2011 bude samočinná převodovka multitronic se sedmistupňovým režimem manuálního řazení nabízena také pro vozy Exeo 2.0 TDI CR s výkonem 105 kW (143 k) a přímým vstřikováním common rail, který v této kombinaci dosahuje průměrné spotřeby
paliva 5,8 l/100 km. Elektronicky řízená převodovka multitronic pracuje s plynulou změnou převodového poměru, aby motor mohl vždy pracovat v oblasti optimální účinnosti. Dynamicky zaměřeným řidičům nabízí sportovní program, který řadí při vyšších otáčkách motoru, s manuálním režimem řazení prostřednictvím pádel na volantu.
J.L. 30.9.2010
230 V umístěná prakticky na středové konzole.
Exeo dlouhé 4,66 metru představuje standard z hlediska sportovních vlastností v segmentu střední třídy, přičemž v interiéru nabízí velkorysý prostor pro pět cestujících a zavazadla. Díky novým předním a zadním sedadlům poskytují obě provedení vzadu o 44 mm více prostoru pro nohy.
Od začátku roku 2011 bude samočinná převodovka multitronic se sedmistupňovým režimem manuálního řazení nabízena také pro vozy Exeo 2.0 TDI CR s výkonem 105 kW (143 k) a přímým vstřikováním common rail, který v této kombinaci dosahuje průměrné spotřeby
paliva 5,8 l/100 km. Elektronicky řízená převodovka multitronic pracuje s plynulou změnou převodového poměru, aby motor mohl vždy pracovat v oblasti optimální účinnosti. Dynamicky zaměřeným řidičům nabízí sportovní program, který řadí při vyšších otáčkách motoru, s manuálním režimem řazení prostřednictvím pádel na volantu.
J.L. 30.9.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










