SEAT Ibiza poprvé s turbodieselem 1.6 TDI CR
Pro pětidveřovou Ibizu, stejně jako pro verzi SC se od června objeví v nabídce nový motor 1.6 TDI CR/66 kW (90 k) – první turbodiesel v řadě Ibiza se systémem přímého vstřikování common rail.
Čtyřválec 1.6 TDI CR nahrazuje v nabídce vznětových motorů jednotku 1.9 TDI/66 kW (90 k) a představuje atraktivní volbu mezi turbodiesely 1.4 TDI/59 kW (80 k) a 1.9 TDI/77 kW (105 k). Uvedení tohoto motoru je prvním krokem v postupném přechodu na systém přímého vstřikování common rail u všech vznětových motorů pro řadu Ibiza. První motor nové generace se bude dodávat s pětistupňovou mechanickou převodovkou a je vybaven filtrem pevných částic DPF, s nímž splňuje emisní normu EU V, která začne pro Ibizu platit od roku 2010.
Skvělé výkonové parametry hovoří samy za sebe a díky velmi nízké úrovni spotřeby paliva a emisí patří Ibiza 1.6 TDI CR mezi nejekologičtější modely ve svém segmentu. Zárukou dynamického zrychlení je točivý moment 230 N.m v rozsahu od 1500 do 2500/min. Kombinovaná spotřeba paliva je 4,2 l/100 km a úroveň emisí CO2 109 g/km.
Modely Ibiza poháněné novým motorem 1.6 TDI CR se budou na českém trhu dodávat ve stupních výbavy Style a Sport se stejným rozsahem sériové a příplatkové výbavy jako u obdobných modelů s ostatními motory.
Skvělé výkonové parametry hovoří samy za sebe a díky velmi nízké úrovni spotřeby paliva a emisí patří Ibiza 1.6 TDI CR mezi nejekologičtější modely ve svém segmentu. Zárukou dynamického zrychlení je točivý moment 230 N.m v rozsahu od 1500 do 2500/min. Kombinovaná spotřeba paliva je 4,2 l/100 km a úroveň emisí CO2 109 g/km.
Modely Ibiza poháněné novým motorem 1.6 TDI CR se budou na českém trhu dodávat ve stupních výbavy Style a Sport se stejným rozsahem sériové a příplatkové výbavy jako u obdobných modelů s ostatními motory.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








