Renault Truck a nástavby pro Master
Nabídka modelu Master od Renault Trucks se rozšiřuje o verze podvozek s kabinou, které doplňují nabídky furgon tak, aby bylo možné lépe vyhovět potřebám profesionálů v závislosti na konkrétním použití kamionu.
Řekněte mi, jaké je Vaše povolání a požadavky, já Vám řeknu, jaký Master potřebujete – takové je krédo Renault Trucks, která se snaží vyhovět co možná nejlépe potřebám svých zákazníků.
Profesionálové zabývající se doručováním zásilek, pro něž je nejdůležitější užitečné zatížení upřednostní nabídku Master od Renault Trucks se šasi s kabinou a pohonem předních kol o hmotnosti 3,5 t.
Ti, kteří vyžadují co nejlepší mobilitu vzhledem k nákladu či terénu, ve kterém se vozidlo pohybuje, se rozhodnou spíše pro modely s pohonem zadních kol. Mezi těmito modely se nabízí několik možností: verze 3,5 t s pohonem zadních kol v jednomontáži umožňuje získání vyšší mobility při zachování užitečného zatížení.
Pokud nároky na přepravu nákladu vzrostou (vozidla se sklápěčkou či jeřábovým ramenem), zákazník se zaměří na modely s dvoumontáží, která umožňuje zvýšit zátěž na zadní nápravě. Takový je model Master 3,5 t s pohonem zadních kol ve dvoumontáži.
Klienti, jejichž vozidla ponesou těžkou nástavbu (mini-BOM, dlouhé plošiny atd.) a kteří vyžadují maximální možnou zátěž na zadní nápravě si vyberou Master 4,5 t ve dvoumontáži. Pro vozidla určená pro práci v těžším terénu, je k dispozici uzávěrka diferenciálu pro verze s pohonem zadních kol.
Kromě výběru mezi pohonem předních a zadních kol pro verzi podvozek s kabinou, si zákazník bude moci zvolit z různých kombinací, dle verzí, na základě tří rozvorů (3182 mm, 3682 mm, 4332 mm) s dlouhým (1688 mm) či krátkým (1118 mm) zadním převisem.
Master „podvozek s kabinou“ umožňuje použití široké škály karosérií a příslušenství. Karosovatelná délka patří k nejlepším na trhu a pohybuje se
od 3182 mm do 4838 mm u verze s pohonem předních kol
od 3182 mm do 5746 mm u verze s pohonem zadních kol v jednomontáži
od 3639 do 5468 mm u verze s pohonem zadních kol ve dvoumontáži.
Nabídka je dále podobně rozdělena i v případě následujících konfigurací: podvozek k celkové dostavbě a plošina s kabinou či dvojkabinou. Všechny verze Master od Renault Trucks obsahují předpřípravy důležité k montáži většiny karosérií, například pro vložení přídavných akumulátorů, možnost pomocných pohonů na převodovce nebo skříň s konektory, která usnadňuje elektrická napojení karosářů.
Renault Trucks přichází s nabídkou Ready to work (v Čr a SK není). Vozidla mohou být vybavena třemi typy karoserií: valník či sklápěčka jsou vhodné např. pro stavebnictví, veřejné práce, údržbu zeleně či dopravní stavby. Pro stěhováním či dopravou zásilek je vhodná skříňová velkoobjemová nástavba. Klient si může specifikovat nabídku jedné z těchto karosérií podle svých skutečných potřeb díky různým volbám a možnému vybavení: sklápěčka může být různých velikostí, z oceli či hliníku, valník se sklopitelnými bočnicemi.
Nabídka vozidel Master od Renault Trucks je spojena se širokou škálou služeb speciálně určených pro užitková vozidla. Např. Fast&Pro je prostor určený k prodeji a údržbě. Aby nebyl ztížen výkon povolání klienta, byly vytvořeny speciální služby např. prodloužená otevírací doba, možnost využití náhradního vozidla či odvoz vozu na STK. Dílny Fast&Pro jsou rozmístěné napříč celou Evropou.
Cílem smluv Start&Drive et Expandys je lépe kontrolovat rozpočet na údržbu a omezit dobu nepojízdnosti vozidla. Se smlouvou Start&Drive je údržba vozidla zajištěna pomocí předem domluvených a pravidelných technických kontrol. Zákazník má možnost podepsat smlouvu na veškerou údržbu a opravy vozidla. Náklady na údržbu a opravu mohou být naplánovány dopředu na dlouhou dobu.
V současnosti se Master chová jako skutečné nákladní vozidlo. Ve verzi s pohonem zadních kol je vybaven nezávislým zavěšením předních kol, systémem ESP s kratší brzdnou dráhou. Navíc snížení spotřeby o 7% v porovnání s předchozí generací je zřejmé i u verze šasi s kabinou. Dále je třeba zdůraznit, že automatizovaná převodovka bude k dispozici od roku 2011.
Na závěr, Master o celkové hmotnosti od 2,8 do 4,5 t je dodáván ve verzích furgon, podvozek s kabinou a dvojkabinou, podvozek k celkové dostavbě nebo plošina s kabinou a to s pohonem předních či zadních kol v jednomontáži nebo dvoumontáži. Verze furgon má objem nákladového prostoru do 17m3 a užitečné zatížení do 2254kg. Verze podvozek s kabinou poskytuje užitečný náklad až do 2495 kg. Díky tomuto vozidlu může Renault Trucks umožnit profesionálům efektivnější výkon jejich každodenních činností.
Profesionálové zabývající se doručováním zásilek, pro něž je nejdůležitější užitečné zatížení upřednostní nabídku Master od Renault Trucks se šasi s kabinou a pohonem předních kol o hmotnosti 3,5 t.
Ti, kteří vyžadují co nejlepší mobilitu vzhledem k nákladu či terénu, ve kterém se vozidlo pohybuje, se rozhodnou spíše pro modely s pohonem zadních kol. Mezi těmito modely se nabízí několik možností: verze 3,5 t s pohonem zadních kol v jednomontáži umožňuje získání vyšší mobility při zachování užitečného zatížení.
Pokud nároky na přepravu nákladu vzrostou (vozidla se sklápěčkou či jeřábovým ramenem), zákazník se zaměří na modely s dvoumontáží, která umožňuje zvýšit zátěž na zadní nápravě. Takový je model Master 3,5 t s pohonem zadních kol ve dvoumontáži.
Klienti, jejichž vozidla ponesou těžkou nástavbu (mini-BOM, dlouhé plošiny atd.) a kteří vyžadují maximální možnou zátěž na zadní nápravě si vyberou Master 4,5 t ve dvoumontáži. Pro vozidla určená pro práci v těžším terénu, je k dispozici uzávěrka diferenciálu pro verze s pohonem zadních kol.
Kromě výběru mezi pohonem předních a zadních kol pro verzi podvozek s kabinou, si zákazník bude moci zvolit z různých kombinací, dle verzí, na základě tří rozvorů (3182 mm, 3682 mm, 4332 mm) s dlouhým (1688 mm) či krátkým (1118 mm) zadním převisem.
Master „podvozek s kabinou“ umožňuje použití široké škály karosérií a příslušenství. Karosovatelná délka patří k nejlepším na trhu a pohybuje se
od 3182 mm do 4838 mm u verze s pohonem předních kol
od 3182 mm do 5746 mm u verze s pohonem zadních kol v jednomontáži
od 3639 do 5468 mm u verze s pohonem zadních kol ve dvoumontáži.
Nabídka je dále podobně rozdělena i v případě následujících konfigurací: podvozek k celkové dostavbě a plošina s kabinou či dvojkabinou. Všechny verze Master od Renault Trucks obsahují předpřípravy důležité k montáži většiny karosérií, například pro vložení přídavných akumulátorů, možnost pomocných pohonů na převodovce nebo skříň s konektory, která usnadňuje elektrická napojení karosářů.
Renault Trucks přichází s nabídkou Ready to work (v Čr a SK není). Vozidla mohou být vybavena třemi typy karoserií: valník či sklápěčka jsou vhodné např. pro stavebnictví, veřejné práce, údržbu zeleně či dopravní stavby. Pro stěhováním či dopravou zásilek je vhodná skříňová velkoobjemová nástavba. Klient si může specifikovat nabídku jedné z těchto karosérií podle svých skutečných potřeb díky různým volbám a možnému vybavení: sklápěčka může být různých velikostí, z oceli či hliníku, valník se sklopitelnými bočnicemi.
Nabídka vozidel Master od Renault Trucks je spojena se širokou škálou služeb speciálně určených pro užitková vozidla. Např. Fast&Pro je prostor určený k prodeji a údržbě. Aby nebyl ztížen výkon povolání klienta, byly vytvořeny speciální služby např. prodloužená otevírací doba, možnost využití náhradního vozidla či odvoz vozu na STK. Dílny Fast&Pro jsou rozmístěné napříč celou Evropou.
Cílem smluv Start&Drive et Expandys je lépe kontrolovat rozpočet na údržbu a omezit dobu nepojízdnosti vozidla. Se smlouvou Start&Drive je údržba vozidla zajištěna pomocí předem domluvených a pravidelných technických kontrol. Zákazník má možnost podepsat smlouvu na veškerou údržbu a opravy vozidla. Náklady na údržbu a opravu mohou být naplánovány dopředu na dlouhou dobu.
V současnosti se Master chová jako skutečné nákladní vozidlo. Ve verzi s pohonem zadních kol je vybaven nezávislým zavěšením předních kol, systémem ESP s kratší brzdnou dráhou. Navíc snížení spotřeby o 7% v porovnání s předchozí generací je zřejmé i u verze šasi s kabinou. Dále je třeba zdůraznit, že automatizovaná převodovka bude k dispozici od roku 2011.
Na závěr, Master o celkové hmotnosti od 2,8 do 4,5 t je dodáván ve verzích furgon, podvozek s kabinou a dvojkabinou, podvozek k celkové dostavbě nebo plošina s kabinou a to s pohonem předních či zadních kol v jednomontáži nebo dvoumontáži. Verze furgon má objem nákladového prostoru do 17m3 a užitečné zatížení do 2254kg. Verze podvozek s kabinou poskytuje užitečný náklad až do 2495 kg. Díky tomuto vozidlu může Renault Trucks umožnit profesionálům efektivnější výkon jejich každodenních činností.
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout










