Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault Mégane také jako plug-in hybrid

Od představení prvního Renaultu Mégane v roce 1995 se těchto vozů na celém světě prodalo sedm milionů, napříč čtyřmi různými generacemi. Není to už pouhý model, postupně stal celou řadou. V současné době je sedanem mnoha tváří, což znovu potvrzuje i Nový Mégane s hybridní technologií E-TECH Plug-in.

Mégane E-TECH Plug-in o výkonu 160 k využívá unikátní technologii zpětného získávání energie a nabízí jedinečný jízdní zážitek.

Tato nabídka se snaží vyjít vstříc očekáváním zákazníků. Bude k dispozici od úrovně Zen výše. Motor E-TECH Plug-in bude při uvedení na trh dostupný pro Nový Mégane Grandtour a o něco později rovněž pro verzi hatchback.


Univerzálnost a úspora paliva

Motor E-TECH Plug-in se svou baterií o kapacitě 9,8 kWh (400 V), vážící pouhých 105 kg, umožňuje v plně elektrickém režimu dojezd 50 km rychlostí až 135 km/h v kombinovaném cyklu (WLTP) a 65 km při jízdě po městě (WLTP City). V kombinovaném cyklu přitom Nový Mégane E-TECH Plug-In vypouští méně než 30 gramů CO2/km (údaj WLTP před konečnou homologací).

Nový Mégane E-TECH Plug-in je tudíž univerzální. Běžné každodenní jízdy zvládne s nulovou spotřebou paliva, ale zároveň vás dokáže odvézt na prodloužený víkend či dovolenou. Bez ohledu na stav nabití baterie motor Nového Mégane E-TECH Plug-in využívá hlavních výhod hybridního systému E-TECH – 100 % startů v elektrickém režimu a nižší spotřeby.


Nový Mégane E-TECH Plug-in je vybaven novým multimediálním displejem Renault EASY LINK o úhlopříčce 9.3” a 10.2” digitálním přístrojovým štítem. Nabízí také specifická nastavení Multi-Sense s třemi jízdními režimy:


- Pure (100% elektrický pohon):

dostupný buď v rámci nastavení na displeji, nebo po stisknutí tlačítka EV na přístrojové desce; přepne na plně elektrický režim za předpokladu dostatečného nabití baterie

- MySense:

optimálně využívá hybridní režim pro snížení provozních nákladů. Jeho funkce „E-Save“ udržuje určitou rezervní úroveň nabití baterie (nejméně 40 %), aby řidič mohl kdykoli v případě potřeby přepnout na plně elektrický režim (například při jízdě v centru města)

- Sport:

tento režim umožňuje řidiči využít maximální výkon díky spojení síly všech tří motorů.


A konečně, přestože část zavazadlového prostoru slouží k uložení kabelů, Nový Mégane E-TECH Plug-in si zachovává veškeré modulární prvky, například do roviny sklopné zadní opěradlo.



Renault 18.10.2020





Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar