Renault Laguna GT - všechna kola řiditelná
Nejnovější přírůstek do rodiny modelové řady Laguna představí Renault na autosalonu v Ženevě. Tentokrát jde o verzi GT, která je prvním sériovým Renaultem s řiditelnými všemi koly. Zatímco cena ještě stanovena nebyla, tak uvedení prodeje na některé trhy se plánuje už na květen.
Jak označení naznačuje, půjde o sportovní verzi, což ostatně dokazuje také dvojice pohonných jednotek – zážehový přeplňovaný dvoulitr s výkonem 204 k při 5000/min (300 Nm při 3000/min) a turbodiesel stejného objemu o výkonu 178 k při 3750/min (400 Nm při 2000/min).
Opticky se orientuje na liftback i kombi Laguna, ovšem s některými modifikacemi, z nichž nápadný je například přední nárazník se zvětšenými otvory pro nasávání vzduchu, černé rámečky světlometů, chromované koncovky výfuku nebo černě lakovaná zpětná zrcátka. Sportovní výraz podtrhují ještě 18“ kola s pneumatikami 225/45.
Ve stejném duchu se nese také interiér včetně sportovních hliníkových pedálů, chromované řadicí páky nebo sportovního volantu. Sedadla v kombinaci kůže/ alcantara mají zesílení boční stěny pro lepší oporu těla.
Ovšem, co by byly sportovní vlastnosti bez odpovídajícího podvozku? S podvozkem Acrive Drive nabídne větší stabilitu a bezpečnost. S řízenými všemi koly se pochopitelně zlepší také řízení. Adekvátní zpomalení zajišťují kotoučové brzdy vpředu o průměru 320 mm, vzadu 300 mm.
JL, 25.2.2008
Opticky se orientuje na liftback i kombi Laguna, ovšem s některými modifikacemi, z nichž nápadný je například přední nárazník se zvětšenými otvory pro nasávání vzduchu, černé rámečky světlometů, chromované koncovky výfuku nebo černě lakovaná zpětná zrcátka. Sportovní výraz podtrhují ještě 18“ kola s pneumatikami 225/45.
Ve stejném duchu se nese také interiér včetně sportovních hliníkových pedálů, chromované řadicí páky nebo sportovního volantu. Sedadla v kombinaci kůže/ alcantara mají zesílení boční stěny pro lepší oporu těla.
Ovšem, co by byly sportovní vlastnosti bez odpovídajícího podvozku? S podvozkem Acrive Drive nabídne větší stabilitu a bezpečnost. S řízenými všemi koly se pochopitelně zlepší také řízení. Adekvátní zpomalení zajišťují kotoučové brzdy vpředu o průměru 320 mm, vzadu 300 mm.
JL, 25.2.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








