Renault Captur nyní také na LPG
Renault nabízí řešení LPG u modelu Captur za velmi konkurenceschopnou cenu, aniž by slevil ze spolehlivosti, se zajímavým příplatkem 15 000 Kč oproti ekvivalentní benzínové verzi.
Tento pohon produkuje asi o 8 % emisí CO2 méně než ekvivalentní benzínový pohon a nabízí lepší výkon s lepší reaktivitou při zrychlení, maximální točivý moment 170 N.m. již od 2 000/min.
Jestliže průměrná spotřeba pohonu LPG je celkově o něco vyšší, cena paliva za kilometr jízdy je až o 30 % nižší než u benzínového pohonu a až o 8 % než u naftového pohonu. Cena paliva LPG je zřetelně nižší (až o více než polovinu ceny za litr benzínu nebo nafty).
Vozidlo může jezdit na benzín nebo na LPG bez rozdílu. Je vybaveno dvěma oddělenými nádržemi, jednou na benzín, jednou na LPG. S oběma plnými nádržemi činí celkový dojezd vozidla více než 1000 km.
Tento způsob zajišťuje takřka neomezený akční rádius: benzín je dostupný na všech čerpacích stanicích a LPG v průměru na každé čtvrté v Evropě.
Vyzkoušená a bezpečná technologie
Integrace LPG do vozidel je úkon prováděný rovnou v montážním závodě. Pro zákazníka to znamená: jednoduchou objednávku bez prodloužené lhůty a jediného partnera pro záruku a údržbu jeho vozidla v síti Renault, zaškoleného v této technologii. Benzínový motor je již ve výrobě nastaven na provoz na palivo LPG. Přídavná nádrž LPG z vysoce odolné oceli je umístěna na úrovni rezervního kola a nedotýká se benzínové nádrže. Technické ústrojí doplňují vratná záklopka, omezovač plnění na 80 %, omezovač průtoku, elektrický uzávěr a bezpečnostní píst.
Jednoduchá technologie
Používání je pro řidiče jednoduché. Přepnutí z benzínu na LPG, a naopak lze provést dvěma způsoby: manuálně kdykoli aktivováním příslušného přepínače v kabině (zvolený režim se pak obnovuje při každém dalším nastartování) nebo automaticky, pokud se vyprázdní nádrž LPG. Příslušné měřidlo umožňuje kontrolu hladiny v nádrži LPG.
Plnění nádrže LPG (40 l u modelu Captur) je kromě toho snadné a rychlé (ani ne 2 min.).
Renault 31.8.2020
Jestliže průměrná spotřeba pohonu LPG je celkově o něco vyšší, cena paliva za kilometr jízdy je až o 30 % nižší než u benzínového pohonu a až o 8 % než u naftového pohonu. Cena paliva LPG je zřetelně nižší (až o více než polovinu ceny za litr benzínu nebo nafty).
Vozidlo může jezdit na benzín nebo na LPG bez rozdílu. Je vybaveno dvěma oddělenými nádržemi, jednou na benzín, jednou na LPG. S oběma plnými nádržemi činí celkový dojezd vozidla více než 1000 km.
Tento způsob zajišťuje takřka neomezený akční rádius: benzín je dostupný na všech čerpacích stanicích a LPG v průměru na každé čtvrté v Evropě.
Vyzkoušená a bezpečná technologie
Integrace LPG do vozidel je úkon prováděný rovnou v montážním závodě. Pro zákazníka to znamená: jednoduchou objednávku bez prodloužené lhůty a jediného partnera pro záruku a údržbu jeho vozidla v síti Renault, zaškoleného v této technologii. Benzínový motor je již ve výrobě nastaven na provoz na palivo LPG. Přídavná nádrž LPG z vysoce odolné oceli je umístěna na úrovni rezervního kola a nedotýká se benzínové nádrže. Technické ústrojí doplňují vratná záklopka, omezovač plnění na 80 %, omezovač průtoku, elektrický uzávěr a bezpečnostní píst.
Jednoduchá technologie
Používání je pro řidiče jednoduché. Přepnutí z benzínu na LPG, a naopak lze provést dvěma způsoby: manuálně kdykoli aktivováním příslušného přepínače v kabině (zvolený režim se pak obnovuje při každém dalším nastartování) nebo automaticky, pokud se vyprázdní nádrž LPG. Příslušné měřidlo umožňuje kontrolu hladiny v nádrži LPG.
Plnění nádrže LPG (40 l u modelu Captur) je kromě toho snadné a rychlé (ani ne 2 min.).
Renault 31.8.2020
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout