Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Renault Captur E-Tech je na přání elektrický

Captur je bestselerem ve svém segmentu ve Francii i v Evropě. Novým plug-in hybridním pohonem E-TECH Plug-in odpovídá třem pilířům vize skupiny Renault v oblasti budoucí mobility (autonomie, konektivita, elektrifikace).

Pohon E-TECH Plug-in 160 a jeho baterie s vyšší kapacitou (9,8 kWh a 400 V při nízké hmotnosti 105 kg) umožňují dojezd ve 100% elektrickém režimu až 50 kilometrů při rychlosti až 135 km/h ve smíšeném režimu (WLTP) a až 65 kilometrů v městském režimu (WLTP City).


Nový Captur vykazuje nebývalou univerzálnost: na každodenních trasách se pohybuje bez spotřeby paliva a na víkend nebo na dovolenou vás odveze bez ohledu na vzdálenost. Nabízí tak velmi širokou paletu využití. Za účelem maximalizace dojezdu v elektrickém režimu se baterie dobíjí připojením k síti (3 až 5 hodin podle typu připojení včetně domácího). Nový Captur E-TECH Plug-in funguje jinak jako model E-TECH « full hybrid » se všemi výhodami tohoto pohonu, například systematické startování v elektrickém režimu a nízká spotřeba.


Nový Captur E-TECH Plug-in disponuje novým režimem MULTI-SENSE : režimem PURE. Lze jej nastavit na displeji a prostřednictvím příslušného tlačítka, umožňuje přechod do 100% elektrického režimu (za podmínky dostatečné rezervy nabití). V režimu SPORT v MULTI-SENSE, pokud je baterie dostatečně nabitá, lze sešlápnutím plynu až na doraz kombinovat všechny tři pohony, jak to umožňuje sériově-paralelní soustava. Vozidlo takto disponuje veškerým možným výkonem pohonného agregátu, například pro případ předjíždění.


Další funkce zvaná „E-Save“ je rovněž dostupná v MULTI-SENSE a omezuje využití elektrického motoru, dává přednost spalovacímu motoru, aby zachovala dostatečné nabití (minimálně 40 % baterie) a ve vhodném okamžiku přešla do elektrického režimu (například pro pohyb v centru města).


Ve smíšeném provozu spotřebuje Nový Captur E-TECH Plug-In 1,5 L/100 km a produkuje 32 gramů CO2/km (hodnoty WLTP).


Zážehový čtyřválec 1.6
Výkon: 67 kW (91 k) při 5600/min
Točivý moment: 144 Nm při 3200/min

Elektromotor:
Výkon: 51 kW (69 k)
Točivý moment: 205 Nm
Kombinovaný výkon: 117 kW (160 k)

Cena: 730 000 Kč



Renault 19.10.2020




Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar