Renault Austral oživuje nabídku v kategorii SUV (II)
Nový Renault Austral je navržen pro různé typy hybridizace a umožňuje využít inovativní elektrifikované pohonné jednotky jako nový hybridní motor E- Tech, nový motor Mild hybrid Advanced vybavený 48V baterií (nebude uveden na český trh) a asistovaný Mild hybrid motor s 12V baterií.
Podvozek je k dispozici ve dvou verzích: vlečená ramena spojená torzní příčkou pro modely se dvěma řízenými koly a víceprvková zadní náprava pro verze vybavené 4CONTROL Advanced se čtyřmi řízenými koly.
Převod řízení 14,7:1 u verzí s řízením dvou kol klesá na méně než 13:1 u verzí vybavených 4CONTROL Advanced. Výsledkem je citlivější, přímější a bezpečnější ovladatelnost, když vůz zatáčí – na nejvyšší úrovni přesnosti ve své třídě.
U verze s řízením dvou kol je poloměr otáčení 11,5 metru. Ve verzi s řízením všech čtyř kol klesá na 10,1 metru čím nabídne obratnost identickou s městským autem. Jedinečná technologie v segmentu. Jedná se o třetí generaci tohoto systému 4CONTROL, který byl od svého vzniku před patnácti lety neustále vylepšován.
Motorizace
Renault Austral těží z řady inovativních pohonných jednotek s novou generací systému E-Tech hybrid s napětím 400 V a s výkonem až 200 koní, stejně jako ze dvou dalších zážehových motorů: Mild hybrid Advanced 48V s výkonem 130 k (nebude uveden na český trh) a Mild hybrid 12V o výkonu 140 a 160 k.
Nový motor E- Tech hybrid 160 a 200 k
Austral uvádí do provozu nový samonabíjecí „ full hybrid “ motor E- Tech, zdokonalený tak, aby poháněl vozidla vyšší třídy a generoval vyšší výkon a potěšení z jízdy při současném omezení spotřeby paliva a emisí CO2. Má kombinovaný výkon až 200 k.
Tato hybridní technologie E- Tech, vyvinutá a patentovaná vývojáři z firmy Renault, si zachovává svůj důmyslný systém. Kombinuje tepelný motor, dva elektromotory, – trakční motor „e-motor“ a vysokonapěťový generátor typu HSG (High-Voltage Starter Generator), který zajišťuje startování tepelného motoru, řazení a dobíjení baterie – centrální baterie a inteligentní automatické multimodové bezspojkové převodovky.
Hybridní motor E- Tech obsahuje nový 1,2litrový přeplňovaný 3válcový zážehový motor s výkonem 96 kW a točivým momentem 205 Nm. Je spojen s výkonnějším a silnějším elektromotorem (50 kW a 205 Nm), lithium-iontovou baterií s větší kapacitou (1,7 kWh / 400 V). Kombinovaný točivý moment činí 350 Nm u varianty s výkonem 160 k a 410 Nm u výkonnější 200 k verze .
Hybridní motor nabízený se dvěma úrovněmi výkonu, 160 k a 200 k, nabízí maximální účinnost při používání s nejlepší odezvou na trhu, která se projevuje zrychlením z 80 na 120 km/h za pouhých 5,9 sekundy (6,8 sekundy u verze 160 koní).
Stejně jako u předchozí generace motoru E- Tech hybrid jsou všechny starty 100% elektrické, s okamžitou dostupností točivého momentu, aby poskytovaly potěšení z jízdy specifické pro elektrifikovaná vozidla, kombinující ticho a rychlou odezvu.
Nový Austral vybavený tímto novým hybridním motorem E- Tech vykazuje optimální spotřebu paliva a emise CO2 (od 4,6 l/100 km a 105 g/km CO2) při provozních nákladech na nejlepší úrovni ze všech hybridních SUV na trhu.
Mild hybrid Advanced 130 k
Motor Mild hybrid Advanced nabízený poprvé v nabídce Renault je skutečnou alternativou k naftě. Kombinuje nový 1,2litrový přeplňovaný tříválcový zážehový motor s 48V lithium-iontovou baterií a startér-alternátor. Ten pomáhá spalovacímu motoru v jeho energeticky nejnáročnějších fázích, při rozjezdu nebo akceleraci, aby dodal více výkonu a zároveň vykazoval dobrou spotřebu.
Motor Mild hybrid Advanced také umožňuje Novému Renault Austral dosahovat spotřeby paliva a emise CO2 na nejlepší úrovni ve své kategorii (od 5,3 l/100 km a 123 g/km).
Mild Hybrid 140 a 160 k
První úroveň hybridizace, motor Mild hybrid, je založen na 1,3litrovém čtyřválcovém přeplňovaném zážehovém motoru s přímým vstřikováním, který je již k dispozici u části řady Renault. Je k dispozici s automatickou převodovkou X-TRONIC typu CVT s výkonem 160 k a s 6stupňovou manuální převodovkou ve verzi 140 koní.
Mild hybridní 12V technologie Mild hybrid, kterou používá Nový Austral, zlepšuje činnost Stop & Start a umožňuje aktivaci „Sailing Stop“ (automatická funkce volnoběhu) u verzí X-TRONIC.
S tímto motorem Mild hybrid 12V o výkonu 160 k vykazuje New Austral maximální točivý moment 270 Nm dostupný od 1 800 do 3 500 ot./min a kombinovanou spotřebu paliva od 6,2 l/100 km, pro emise CO2 začínající na 136 g/km.
Technologie E-Tech nové generace
Inovativní hybridní motor E- Tech Nového Renault Austral vedl k podání více než 200 patentů! Mezi novinky patří motorový základ, samozřejmě optimalizace automatické převodovky a baterie 1,7 kWh na 400V síť. Klimatizace je vybavena inovativním chladicím zařízením poskytovaným systémem klimatizace, který si může zachovat svůj výkon bez ohledu na podmínky použití.
Stejně jako u předchozí generace má motor E- Tech hybrid takzvanou „sériově paralelní“ hybridní architekturu, která nabízí maximální počet provozních kombinací mezi různými motory a maximalizuje úspory CO2 během používání.
Rekuperační brzdění na přání
Všechny tři typy elektrifikovaných motorů obsahují rekuperační brzdění. U motoru E- Tech Hybrid jej lze aktivovat na přání se čtyřmi úrovněmi regenerace volitelnými pomocí pádel umístěných za volantem. S motorem E- Tech hybrid se úroveň okamžité regenerace energie zobrazí na displeji řidiče, když sundá nohu z plynu nebo sešlápne brzdu.
Renault 9.3.2022
Převod řízení 14,7:1 u verzí s řízením dvou kol klesá na méně než 13:1 u verzí vybavených 4CONTROL Advanced. Výsledkem je citlivější, přímější a bezpečnější ovladatelnost, když vůz zatáčí – na nejvyšší úrovni přesnosti ve své třídě.
U verze s řízením dvou kol je poloměr otáčení 11,5 metru. Ve verzi s řízením všech čtyř kol klesá na 10,1 metru čím nabídne obratnost identickou s městským autem. Jedinečná technologie v segmentu. Jedná se o třetí generaci tohoto systému 4CONTROL, který byl od svého vzniku před patnácti lety neustále vylepšován.
Motorizace
Renault Austral těží z řady inovativních pohonných jednotek s novou generací systému E-Tech hybrid s napětím 400 V a s výkonem až 200 koní, stejně jako ze dvou dalších zážehových motorů: Mild hybrid Advanced 48V s výkonem 130 k (nebude uveden na český trh) a Mild hybrid 12V o výkonu 140 a 160 k.
Nový motor E- Tech hybrid 160 a 200 k
Austral uvádí do provozu nový samonabíjecí „ full hybrid “ motor E- Tech, zdokonalený tak, aby poháněl vozidla vyšší třídy a generoval vyšší výkon a potěšení z jízdy při současném omezení spotřeby paliva a emisí CO2. Má kombinovaný výkon až 200 k.
Tato hybridní technologie E- Tech, vyvinutá a patentovaná vývojáři z firmy Renault, si zachovává svůj důmyslný systém. Kombinuje tepelný motor, dva elektromotory, – trakční motor „e-motor“ a vysokonapěťový generátor typu HSG (High-Voltage Starter Generator), který zajišťuje startování tepelného motoru, řazení a dobíjení baterie – centrální baterie a inteligentní automatické multimodové bezspojkové převodovky.
Hybridní motor E- Tech obsahuje nový 1,2litrový přeplňovaný 3válcový zážehový motor s výkonem 96 kW a točivým momentem 205 Nm. Je spojen s výkonnějším a silnějším elektromotorem (50 kW a 205 Nm), lithium-iontovou baterií s větší kapacitou (1,7 kWh / 400 V). Kombinovaný točivý moment činí 350 Nm u varianty s výkonem 160 k a 410 Nm u výkonnější 200 k verze .
Hybridní motor nabízený se dvěma úrovněmi výkonu, 160 k a 200 k, nabízí maximální účinnost při používání s nejlepší odezvou na trhu, která se projevuje zrychlením z 80 na 120 km/h za pouhých 5,9 sekundy (6,8 sekundy u verze 160 koní).
Stejně jako u předchozí generace motoru E- Tech hybrid jsou všechny starty 100% elektrické, s okamžitou dostupností točivého momentu, aby poskytovaly potěšení z jízdy specifické pro elektrifikovaná vozidla, kombinující ticho a rychlou odezvu.
Nový Austral vybavený tímto novým hybridním motorem E- Tech vykazuje optimální spotřebu paliva a emise CO2 (od 4,6 l/100 km a 105 g/km CO2) při provozních nákladech na nejlepší úrovni ze všech hybridních SUV na trhu.
Mild hybrid Advanced 130 k
Motor Mild hybrid Advanced nabízený poprvé v nabídce Renault je skutečnou alternativou k naftě. Kombinuje nový 1,2litrový přeplňovaný tříválcový zážehový motor s 48V lithium-iontovou baterií a startér-alternátor. Ten pomáhá spalovacímu motoru v jeho energeticky nejnáročnějších fázích, při rozjezdu nebo akceleraci, aby dodal více výkonu a zároveň vykazoval dobrou spotřebu.
Motor Mild hybrid Advanced také umožňuje Novému Renault Austral dosahovat spotřeby paliva a emise CO2 na nejlepší úrovni ve své kategorii (od 5,3 l/100 km a 123 g/km).
Mild Hybrid 140 a 160 k
První úroveň hybridizace, motor Mild hybrid, je založen na 1,3litrovém čtyřválcovém přeplňovaném zážehovém motoru s přímým vstřikováním, který je již k dispozici u části řady Renault. Je k dispozici s automatickou převodovkou X-TRONIC typu CVT s výkonem 160 k a s 6stupňovou manuální převodovkou ve verzi 140 koní.
Mild hybridní 12V technologie Mild hybrid, kterou používá Nový Austral, zlepšuje činnost Stop & Start a umožňuje aktivaci „Sailing Stop“ (automatická funkce volnoběhu) u verzí X-TRONIC.
S tímto motorem Mild hybrid 12V o výkonu 160 k vykazuje New Austral maximální točivý moment 270 Nm dostupný od 1 800 do 3 500 ot./min a kombinovanou spotřebu paliva od 6,2 l/100 km, pro emise CO2 začínající na 136 g/km.
Technologie E-Tech nové generace
Inovativní hybridní motor E- Tech Nového Renault Austral vedl k podání více než 200 patentů! Mezi novinky patří motorový základ, samozřejmě optimalizace automatické převodovky a baterie 1,7 kWh na 400V síť. Klimatizace je vybavena inovativním chladicím zařízením poskytovaným systémem klimatizace, který si může zachovat svůj výkon bez ohledu na podmínky použití.
Stejně jako u předchozí generace má motor E- Tech hybrid takzvanou „sériově paralelní“ hybridní architekturu, která nabízí maximální počet provozních kombinací mezi různými motory a maximalizuje úspory CO2 během používání.
Rekuperační brzdění na přání
Všechny tři typy elektrifikovaných motorů obsahují rekuperační brzdění. U motoru E- Tech Hybrid jej lze aktivovat na přání se čtyřmi úrovněmi regenerace volitelnými pomocí pádel umístěných za volantem. S motorem E- Tech hybrid se úroveň okamžité regenerace energie zobrazí na displeji řidiče, když sundá nohu z plynu nebo sešlápne brzdu.
Renault 9.3.2022
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout