Premiéry Opelu Grandland Electric AWD a Mokka GSE
Hlavními hvězdami veletržním stánku je Opel Grandland Electric AWD s pohonem všech kol 4x4 a sportovně laděná Mokka GSE o výkonu 280 k. Těmto novinkám sekundují už dobře známé modely Frontera Electric, Frontera Hybrid a Combo Van Electric.
Opel Grandland Electric AWD
Parametry nového Opelu Grandland Electric AWD hovoří samy za sebe: Systémový výkonem 239 kW/325 k, zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s, maximální rychlost elektronicky omezená na 180 km/h. Pohon všech kol kombinuje přední elektromotor o výkonu 157 kW/213 k a zadní o výkonu 82 kW/112 k. Nejvyšší točivý moment 509 Nm je zárukou pozoruhodné dynamiky mohutného SUV.
Nový Grandland Electric AWD s Li-Ion NMC baterií 73 kWh ujede bez zastávek pro nabíjení až 502 km (WLTP), k dobití baterie ze 20 % na 80 % na veřejné DC rychlonabíječce stačí méně než 30 minut.
Potěšení z jízdy s elektrickým pohonem všech kol umocňují sofistikované tlumiče pérování s technologií frekvenčně selektivního tlumení FSD a možnost výběru čtyř jízdních režimů. V závislosti na situaci, stavu vozovky a stylu jízdy mění FSD tlumiče svou charakteristiku např. pro jízdu po dlažebních kostkách, pro dravou sportovní jízdu zatáčkami nebo komfortní „plavbu“ po dálnicích.
Opel Grandland Electric AWD, první plně elektrický model značky Opel s pohonem všech kol, je k dispozici v nejvyšším stupni výbavy „Ultimate“. Cena dokonale vybaveného SUV začíná na 1 299 990 Kč.
Řidič a spolujezdec mají Alcantarou čalouněná sedadla s ergonomickým certifikátem AGR. Head-up displej Intelli-HUD, 180° kamera a pokročilé asistenční systémy řidiče s technologií Intelli-Drive 1.0 včetně inteligentního tempomatu dělají jízdu ještě uvolněnější a bezpečnější. Všechny tyto systémy jsou součástí standardní výbavy. Multimediální navigační systém s 16“ barevnou dotykovou obrazovkou poskytuje nejlepší zábavu a konektivitu. Průhledný Pixel-Box ve středové konzoli lze použít k bezdrátovému nabíjení chytrého telefonu. Víko zavazadlového prostoru se otevírá i zavírá elektricky.
Mokka GSE
Ultimativní prožitek z maximálně dynamické jízdy v sériovém elektromobilu – to je benefit nového Opelu Mokka GSE. Slogan „z rally na silnice“ nepřehání: Už v příští sezoně vyjedou speciálně upravené vozy Mokka GSE Rally do dalšího ročníku šampionátu ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSE“, světově prvního rally-poháru elektromobilů. A sériová Mokka GSE je - až na malé detaily – svou technikou i výkony zcela totožná se soutěžním speciálem!
Nový Opel Mokka GSE zaujme vysokým výkonem 207 kW/280 k a mohutným točivým momentem 345 Nm, který je k dispozici prakticky od nulových otáček. Díky tomu dokáže sériová Mokka GSE doslova vystřelit z klidu na 100 km/h za pouhých 5,9 sekundy, maximální rychlost 200 km/h z ní dělá nejrychlejší sériový BEV model své značky.
Řidiči Mokky GSE si navíc mohou zvolit jeden ze třech jízdních režimů: „Sport“, „Normal“ a „Eco“. Potřebnou energii čerpá trakční elektromotor z Li-Ion baterie o kapacitě 54 kWh – ta propůjčuje vozu akční rádius 336 km (WLTP). Trakční baterii lze u veřejných DC 100 kW nabíječek nabít ze 20 % na 80 % za 27 minut.
K výjimečným jízdním výkonu přispívají i sofistikované technologie, které jsou inspirovány rallyovým prototypem. Sériová Mokka GSE dostala například samosvorný diferenciál Torsen, podvozek má speciálně navržené zavěšení kol s dvojitými hydraulickými tlumiči. Všechny vysokonapěťové komponenty standardní Mokky GSE (především motor, měnič, baterie, kabeláž…) pocházejí ze soutěžní Mokky GSE Rally. Také řízení, podvozek a brzdy byly navrženy s využitím bohatých zkušeností Opelu v automobilových soutěžích.
Nová Mokka GSE sebevědomě naznačuje své hodnoty už na první pohled. Kompaktní elektromobil zdobí vpředu i vzadu specifické stylingové prvky řady GSE, v tomto případě inspirované rallyovým speciálem. Dokonalý kontakt s vozovkou garantují aerodynamicky optimalizovaná 20“ kola z lehkých slitin s pneumatikami Michelin Pilot Sport EV 225/40 R20 – tato kombinace je k dispozici pouze pro Mokku GSE. Pozorovatele okamžitě zaujmou i žluté čtyřpístkové brzdové třmeny u předních kol.
Řidič Mokky GSE a jeho přední spolujezdec mají k dispozici speciální anatomická sedadla s integrovanými opěrkami hlavy čalouněná Alcantarou. Řízení naladěné pouze pro Mokku GSE a nahoře zploštělý sportovní volant poskytují nekompromisně přímou zpětnou vazbu, na sportovní geny upozorňuje nový model i svými hliníkovými sportovní pedály.
Nekompromisně sportovní Mokka GSE je také skvěle vybavená: Všechny potřebné informace poskytuje řidiči 10“ digitální informační displej a centrální barevná dotyková obrazovka s navigačním systémem. Na displeji lze zobrazit např. informace o aktuálním výkonu, bočním přetížení, zrychlení/zpomalení, spotřebě energie a mnoho dalšího. Standardní výbavou je celá řada bezpečnostních systémů – od neoslňujících LED světlometů Intelli-Lux Matrix přes adaptivní tempomat a systém udržování jízdního pruhu až po zadní kameru se úhlem záběrem 180 stupňů. Na komfort myslí např. vícestupňové vyhřívání sedadel řidiče a spolujezdce nebo vyhřívaný volant.
Cena nové Mokky GSE začíná na částce 1 059 990 Kč.
Opel 14.11.2025
Parametry nového Opelu Grandland Electric AWD hovoří samy za sebe: Systémový výkonem 239 kW/325 k, zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s, maximální rychlost elektronicky omezená na 180 km/h. Pohon všech kol kombinuje přední elektromotor o výkonu 157 kW/213 k a zadní o výkonu 82 kW/112 k. Nejvyšší točivý moment 509 Nm je zárukou pozoruhodné dynamiky mohutného SUV.
Nový Grandland Electric AWD s Li-Ion NMC baterií 73 kWh ujede bez zastávek pro nabíjení až 502 km (WLTP), k dobití baterie ze 20 % na 80 % na veřejné DC rychlonabíječce stačí méně než 30 minut.
Potěšení z jízdy s elektrickým pohonem všech kol umocňují sofistikované tlumiče pérování s technologií frekvenčně selektivního tlumení FSD a možnost výběru čtyř jízdních režimů. V závislosti na situaci, stavu vozovky a stylu jízdy mění FSD tlumiče svou charakteristiku např. pro jízdu po dlažebních kostkách, pro dravou sportovní jízdu zatáčkami nebo komfortní „plavbu“ po dálnicích.
Opel Grandland Electric AWD, první plně elektrický model značky Opel s pohonem všech kol, je k dispozici v nejvyšším stupni výbavy „Ultimate“. Cena dokonale vybaveného SUV začíná na 1 299 990 Kč.
Řidič a spolujezdec mají Alcantarou čalouněná sedadla s ergonomickým certifikátem AGR. Head-up displej Intelli-HUD, 180° kamera a pokročilé asistenční systémy řidiče s technologií Intelli-Drive 1.0 včetně inteligentního tempomatu dělají jízdu ještě uvolněnější a bezpečnější. Všechny tyto systémy jsou součástí standardní výbavy. Multimediální navigační systém s 16“ barevnou dotykovou obrazovkou poskytuje nejlepší zábavu a konektivitu. Průhledný Pixel-Box ve středové konzoli lze použít k bezdrátovému nabíjení chytrého telefonu. Víko zavazadlového prostoru se otevírá i zavírá elektricky.
Mokka GSE
Ultimativní prožitek z maximálně dynamické jízdy v sériovém elektromobilu – to je benefit nového Opelu Mokka GSE. Slogan „z rally na silnice“ nepřehání: Už v příští sezoně vyjedou speciálně upravené vozy Mokka GSE Rally do dalšího ročníku šampionátu ADAC Opel Electric Rally Cup „powered by GSE“, světově prvního rally-poháru elektromobilů. A sériová Mokka GSE je - až na malé detaily – svou technikou i výkony zcela totožná se soutěžním speciálem!
Nový Opel Mokka GSE zaujme vysokým výkonem 207 kW/280 k a mohutným točivým momentem 345 Nm, který je k dispozici prakticky od nulových otáček. Díky tomu dokáže sériová Mokka GSE doslova vystřelit z klidu na 100 km/h za pouhých 5,9 sekundy, maximální rychlost 200 km/h z ní dělá nejrychlejší sériový BEV model své značky.
Řidiči Mokky GSE si navíc mohou zvolit jeden ze třech jízdních režimů: „Sport“, „Normal“ a „Eco“. Potřebnou energii čerpá trakční elektromotor z Li-Ion baterie o kapacitě 54 kWh – ta propůjčuje vozu akční rádius 336 km (WLTP). Trakční baterii lze u veřejných DC 100 kW nabíječek nabít ze 20 % na 80 % za 27 minut.
K výjimečným jízdním výkonu přispívají i sofistikované technologie, které jsou inspirovány rallyovým prototypem. Sériová Mokka GSE dostala například samosvorný diferenciál Torsen, podvozek má speciálně navržené zavěšení kol s dvojitými hydraulickými tlumiči. Všechny vysokonapěťové komponenty standardní Mokky GSE (především motor, měnič, baterie, kabeláž…) pocházejí ze soutěžní Mokky GSE Rally. Také řízení, podvozek a brzdy byly navrženy s využitím bohatých zkušeností Opelu v automobilových soutěžích.
Nová Mokka GSE sebevědomě naznačuje své hodnoty už na první pohled. Kompaktní elektromobil zdobí vpředu i vzadu specifické stylingové prvky řady GSE, v tomto případě inspirované rallyovým speciálem. Dokonalý kontakt s vozovkou garantují aerodynamicky optimalizovaná 20“ kola z lehkých slitin s pneumatikami Michelin Pilot Sport EV 225/40 R20 – tato kombinace je k dispozici pouze pro Mokku GSE. Pozorovatele okamžitě zaujmou i žluté čtyřpístkové brzdové třmeny u předních kol.
Řidič Mokky GSE a jeho přední spolujezdec mají k dispozici speciální anatomická sedadla s integrovanými opěrkami hlavy čalouněná Alcantarou. Řízení naladěné pouze pro Mokku GSE a nahoře zploštělý sportovní volant poskytují nekompromisně přímou zpětnou vazbu, na sportovní geny upozorňuje nový model i svými hliníkovými sportovní pedály.
Nekompromisně sportovní Mokka GSE je také skvěle vybavená: Všechny potřebné informace poskytuje řidiči 10“ digitální informační displej a centrální barevná dotyková obrazovka s navigačním systémem. Na displeji lze zobrazit např. informace o aktuálním výkonu, bočním přetížení, zrychlení/zpomalení, spotřebě energie a mnoho dalšího. Standardní výbavou je celá řada bezpečnostních systémů – od neoslňujících LED světlometů Intelli-Lux Matrix přes adaptivní tempomat a systém udržování jízdního pruhu až po zadní kameru se úhlem záběrem 180 stupňů. Na komfort myslí např. vícestupňové vyhřívání sedadel řidiče a spolujezdce nebo vyhřívaný volant.
Cena nové Mokky GSE začíná na částce 1 059 990 Kč.
Opel 14.11.2025
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout













