Porsche Cayenne GTS s vyšším výkonem
Společnost Porsche Inter Auto CZ, výhradní dovozce značky Porsche v ČR, uvede v prosinci do prodeje nový Porsche Cayenne GTS, který doplňuje výjimečné postavení této úspěšné modelové řady v segmentu sportovních terénních vozů.
Model se zážehovým vidlicovým osmiválcem 4.8 vychází ze sníženého (o 24 mm) a speciálně vyvinutého podvozku s aktivně regulovaným tlumicím systémem Porsche Active Suspension Management (PASM) s ocelovými pružinami. Tato kombinace byla dosud vyhrazena sportovním vozům Porsche.
S přímým vstřikováním benzinu Direct Fuel Injection (DFI) poskytuje maximální výkon 405 k (298 kW) při 6500/min, což je o 20 k více než u Cayenne S. Maximální točivý moment 500 N.m při 3500/min zůstal zachován.
Sportovní terénní Porsche má sériově šestistupňovou manuální převodovku s kratším nastavením převodů 4,1:1 místo 3,55:1 u Cayenne S. Z nuly na sto zrychlí za 6,1 sekundy, tedy o 0,5 sekundy rychleji než Cayenne S. Průměrná spotřeba ve spojení s převodovkou Tiptronic S je 13,9 litrů/100 km.
Cayenne GTS je vybaven trvalým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM) a ve spojení s volitelným podvozkem se vzduchovým pérováním lze zvolit pro zlepšení jízdních vlastností aktivní vyrovnávání klopení Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Nově vyvinutá nastavitelná sportovní sedadla, do 12 poloh, v alcantaře v kombinaci s kůží umocňují sportovní interiér.
Příď a záď nového Cayenne GTS odpovídají verzi Cayenne Turbo a markantní rozšíření podběhu kola o 14 mm nabízí dostatečné místo pro 21“ ráfky z lehkého kovu s pneumatikami 295/35 R21. Pro GTS jsou rezervovány i dvě nové barvy - červená GTS a nordická zlatá metalíza. Cena pro německý trh je od 91000 eur, pro český trh bude známa koncem října.
JL, 27.9.2007
S přímým vstřikováním benzinu Direct Fuel Injection (DFI) poskytuje maximální výkon 405 k (298 kW) při 6500/min, což je o 20 k více než u Cayenne S. Maximální točivý moment 500 N.m při 3500/min zůstal zachován.
Sportovní terénní Porsche má sériově šestistupňovou manuální převodovku s kratším nastavením převodů 4,1:1 místo 3,55:1 u Cayenne S. Z nuly na sto zrychlí za 6,1 sekundy, tedy o 0,5 sekundy rychleji než Cayenne S. Průměrná spotřeba ve spojení s převodovkou Tiptronic S je 13,9 litrů/100 km.
Cayenne GTS je vybaven trvalým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM) a ve spojení s volitelným podvozkem se vzduchovým pérováním lze zvolit pro zlepšení jízdních vlastností aktivní vyrovnávání klopení Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Nově vyvinutá nastavitelná sportovní sedadla, do 12 poloh, v alcantaře v kombinaci s kůží umocňují sportovní interiér.
Příď a záď nového Cayenne GTS odpovídají verzi Cayenne Turbo a markantní rozšíření podběhu kola o 14 mm nabízí dostatečné místo pro 21“ ráfky z lehkého kovu s pneumatikami 295/35 R21. Pro GTS jsou rezervovány i dvě nové barvy - červená GTS a nordická zlatá metalíza. Cena pro německý trh je od 91000 eur, pro český trh bude známa koncem října.
JL, 27.9.2007
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









