Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Porsche 911 přichází na český trh

Společnost Porsche Inter Auto CZ uvede na český trh další generaci modelové řady Porsche 911. Čtyři nové modely – dvě kupé a dva kabriolety – s klasickým zadním pohonem se vyznačují díky novým šestiválcům 3.6 a 3.8 litrů vyšší jízdní dynamikou.

[

První použití přímého vstřikování benzínu a volitelné převodovky s dvojitou spojkou ještě více podtrhuje sportovní zaměření těchto modelů.
Nově použité technologie současně umožňují dosáhnout výtečné spotřeby –
u modelu Carrera Coupé s dvouspojkovou převodovkou 9,8 litrů na 100 kilometrů. Všechny nové vozy Porsche Carrera mají spotřebu paliva výrazně pod hranicí 11 litrů na 100 kilometrů. Tím klesají rovněž emise CO2 až o 15 procent.
U zážehového šestiválce boxer 3.6 vzrostl výkon o 20 k na 345 k (254 kW). Stejně výrazná zlepšení jsou patrná u modelu 911 Carrera S se šestiválcem boxer 3.8. Jeho výkon je o 30 k vyšší a činí 385 k (283 kW). Nárůst výkonu tak umožňuje v případě Porsche Carrera S Coupé dosáhnout rychlost těsně nad 300 km/h.
U nové generace Porsche 911 lze poprvé v historii dodat na přání zákazníka sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku, která spojuje jízdní komfort automatické převodovky s dynamikou řazení sekvenční převodovky. Tím také nahrazuje funkci automatické převodovky Porsche Tiptronic S. Díky optimalizovaným a adaptivním jízdním programům zlepšuje zrychlení a snižuje spotřebu.
Firma Porsche vyvinula tento princip řazení již před 25 lety pro motoristický sport. Závodní piloti byli schopni lépe zrychlovat než konkurence, kromě toho slibovalo řazení s oběma rukama na volantu zachování maximální pozornosti. To dnes dává křídla vozu 911 Carrera: Carrera Coupé s touto převodovkou sprintuje z nuly na 100 km/h za 4,5 s, což je o 0,2 s rychleji než s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou. Pro zákazníky, kteří hledají maximální jízdní dynamiku, nabízí Porsche navíc ke dvouspojkové převodovce zvláštní výbavu Sport Chrono Plus včetně automatiky zrychlení Launch Control. Nejrychlejší rozjezd ze stoje bez proklouznutí a se řazením v závodním režimu umožňují zrychlit na 100 km/h za 4,3 sekundy.
Novou generaci vozů Porsche 911 lze rozpoznat podle designových inovací na přídi a zádi a podle světel v technice LED. Denní osvětlení LED a bixenonové světlomety, jenž se montují sériově do všech modelů Carrera, zvyšují rozpoznatelnost typické siluety vozu 911, která je nezaměnitelným výrazným způsobem zakončena koncovými LED světly. Dalším bezpečnostním prvkem jsou dynamické světlomety do zatáček.
Základní cena vozu Porsche Carrera pro evropský trh bude od 69 600 eur. V případě modelů Porsche Carrera Cabriolet a Carrera S bude základní cena činit 78 800 eur a Porsche Carrera S Cabriolet bude stát od 88 000 eur. Přesné ceny pro český trh budou známy začátkem července 2008.

JL, 11.6.2008




Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Prague Car Festival
Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2025 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar