Porsche 911 Turbo S jen pro náročné
Na autosalonu v Ženevě automobilka Porsche představí ve světové premiéře model 911 Turbo S. Tento mimořádný sportovní vůz je určený pro zákazníky, kteří požadují jen to nejlepší z pohledu výkonu a dynamiky.
Srdcem výkonného vozu je plochý šestiválec boxer plněný dvojicí výfukových turbodmychadel s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek, jehož výkon byl ve srovnání s modelem 911 Turbo zvýšen o 30 k na 530 k (390 kW). Točivý moment má nejvyšší hodnotu 700 N.m. Kromě výkonnějšího motoru je u 911 Turbo S standardem také mnoho dalších špičkových technických prvků, které jsou u standardního 911 Turbo k dispozici na přání.
I přes významné posílení potenciálu motoru, nezaznamenal vůz ve srovnání s 911 Turbo zvýšení spotřeby paliva, která je 11,4 l/100 km. Díky tomu se jedná o zdaleka nejúspornější automobil ve své výkonnostní třídě.
Vůz je standardně vybaven dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK, stejně jako vyspělým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Jízdní bezpečnost a dynamika jsou posíleny dynamickými silentbloky, stejně jako novým systémem Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál. Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,3 s a zrychlit na 200 km/h za 10,8 s. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.
Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB, které jsou při extrémně nízké hmotnosti zárukou mimořádného brzdného výkonu.
Velmi vysoký standard výbavy podtrhují např. dynamická odbočovací světla, 19“ litá kola designu RS Spyder s centrální maticí, tříramenný sportovní volant s řadícími páčkami, adaptivní sportovní sedadla, tempomat, měnič na CD/DVD či exkluzivní dvoubarevné kožené čalounění v barvách černá/krémová nebo černá/titanová modř. Všechny tyto vlastnosti dotvářejí zcela výjimečný charakter modelu Turbo S, který se do výrobního programu vrací v novém provedení po pěti letech.
Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude 145 400 Eur bez DPH, kabriolet pak 154 900 Eur bez DPH.
JL, 11.2.2010
I přes významné posílení potenciálu motoru, nezaznamenal vůz ve srovnání s 911 Turbo zvýšení spotřeby paliva, která je 11,4 l/100 km. Díky tomu se jedná o zdaleka nejúspornější automobil ve své výkonnostní třídě.
Vůz je standardně vybaven dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou PDK, stejně jako vyspělým pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Jízdní bezpečnost a dynamika jsou posíleny dynamickými silentbloky, stejně jako novým systémem Porsche Torque Vectoring (PTV), jehož součástí je také mechanický samosvorný diferenciál. Funkce Launch Control obsažená v paketu Sport Chrono Turbo umožní akcelerovat z klidu na 100 km/h během pouhých 3,3 s a zrychlit na 200 km/h za 10,8 s. Nejvyšší rychlost činí 315 km/h.
Součástí standardní výbavy jsou také keramické brzdy PCCB, které jsou při extrémně nízké hmotnosti zárukou mimořádného brzdného výkonu.
Velmi vysoký standard výbavy podtrhují např. dynamická odbočovací světla, 19“ litá kola designu RS Spyder s centrální maticí, tříramenný sportovní volant s řadícími páčkami, adaptivní sportovní sedadla, tempomat, měnič na CD/DVD či exkluzivní dvoubarevné kožené čalounění v barvách černá/krémová nebo černá/titanová modř. Všechny tyto vlastnosti dotvářejí zcela výjimečný charakter modelu Turbo S, který se do výrobního programu vrací v novém provedení po pěti letech.
Cena modelu 911 Turbo S Coupé pro evropský trh bude 145 400 Eur bez DPH, kabriolet pak 154 900 Eur bez DPH.
JL, 11.2.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout












