Poprvé v historii Volva zážehový tříválec
Volvo představilo svůj nový tříválcový motor Drive-E, poprvé v historii automobilky, určený pro XC40, jež znamená první vlaštovku švédské automobilky v segmentu kompaktních SUV.
Zbrusu nový 1,5litrový benzínový tříválec s přímým vstřikováním paliva byl vyvinut automobilkou Volvo na základě stejné modulární platformy jako čtyřválcové motory rodiny Drive-E. Nový tříválec bude spolupracovat se šestistupňovou převodovkou, přičemž pro něj bude příští rok představena osmistupňová převodovka dostupná na přání.
V souladu se strategií společnosti Volvo Cars, jejímž cílem je postupné zefektivňování nákladů, bude motor vyráběn na stejné výrobní lince jako čtyřválcové benzínové a naftové agregáty Drive-E.
Nabídka motorů pro Volvo XC40 bude rozšířena také o stávající motory automobilky Volvo – naftový agregát D3 o výkonu 150 k a benzínovou jednotku T4 disponující silou 190 k.
Nový tříválec byl navíc záměrně navržen tak, aby mohl být integrován do plug-in hybridní motorizace Twin Engine. Hybridní pohonné ústrojí bude stejně jako čistě elektrická varianta Volva XC40 představeno později.
Zájemci o Volvo XC40 mohou nyní vybírat z bohatší nabídky úrovní výbavy, které zahrnují základní verzi, varianty Momentum a R-Design, jež byly představeny při uvedení vozu, a novou luxusní verzi Inscription.
Úroveň výbavy Inscription nabízí kromě možnosti výběru ze stylových kol v 18", 19" nebo 20" provedení také unikátní spodní kryty nárazníků, lemování bočních oken, chromovanou masku chladiče a odstíny laků určené speciálně pro tuto variantu. Uvnitř kabiny Inscription si zasluhují pozornost nově navržená křišťálová hlavice řadicí páky a atraktivní dřevěné dekorativní obložení interiéru Driftwood, které automobilka Volvo poprvé představila pro cenami ověnčené středně velké SUV XC60.
Volvo 20.2.2018
V souladu se strategií společnosti Volvo Cars, jejímž cílem je postupné zefektivňování nákladů, bude motor vyráběn na stejné výrobní lince jako čtyřválcové benzínové a naftové agregáty Drive-E.
Nabídka motorů pro Volvo XC40 bude rozšířena také o stávající motory automobilky Volvo – naftový agregát D3 o výkonu 150 k a benzínovou jednotku T4 disponující silou 190 k.
Nový tříválec byl navíc záměrně navržen tak, aby mohl být integrován do plug-in hybridní motorizace Twin Engine. Hybridní pohonné ústrojí bude stejně jako čistě elektrická varianta Volva XC40 představeno později.
Zájemci o Volvo XC40 mohou nyní vybírat z bohatší nabídky úrovní výbavy, které zahrnují základní verzi, varianty Momentum a R-Design, jež byly představeny při uvedení vozu, a novou luxusní verzi Inscription.
Úroveň výbavy Inscription nabízí kromě možnosti výběru ze stylových kol v 18", 19" nebo 20" provedení také unikátní spodní kryty nárazníků, lemování bočních oken, chromovanou masku chladiče a odstíny laků určené speciálně pro tuto variantu. Uvnitř kabiny Inscription si zasluhují pozornost nově navržená křišťálová hlavice řadicí páky a atraktivní dřevěné dekorativní obložení interiéru Driftwood, které automobilka Volvo poprvé představila pro cenami ověnčené středně velké SUV XC60.
Volvo 20.2.2018
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout