Peugeot v Ženevě ve znamení 3008 a Blue Lion
Letošní ženevský autosalon je pro Peugeot příležitostí prezentovat zodpovědný přístup k řešení dlouhodobě udržitelné mobility. Tento přístup je spojením minimálního ekologického dopadu a vysoké míry bezpečnosti vozů s konkurenceschopnou nabídkou kol, skútrů i automobilů.
Filozofií Peugeotu, symbolizována logem „Blue Lion“, je nabídnout zákazníkům vyhovující způsob mobility zaručující nízké emise CO2 i spotřebu pohonných hmot. Peugeot dnes zaujímá nespornou vedoucí pozici v segmentu vozů s nízkou spotřebou paliva a emisemi CO2. Každý šestý vůz, emitující méně než 120 g CO2/km prodaný v Evropě, je Peugeot.
Tyto výsledky reprezentuje např. model 207 1.6 HDi FAP 66 kW/90 k, který bude díky účinným technickým opatřením (speciálně řešená aerodynamika vozu, optimalizovaná kalibrace motoru) schopen v budoucnu snížit emise až na 99 g CO2/km, dále nový Peugeot 107, který vykazuje emise 106 g CO2/km. Brzy bude uveden také model 407 1.6 HDI FAP 80 kW/110 k, u něhož dosáhnou emise CO2 pouhých 129 g/km.
Pro udržení vedoucího postavení investuje Peugeot do vývoje revolučních technologií:
●hybridní koncepty jsou ukázkou technologické vyspělosti a pokroku značky v oblasti vývoje hybridních pohonů nové generace a Peugeot 3008 se tak necelé dva roky po svém uvedení na trh stane prvním hybridním vozem v rámci skupiny PSA Peugeot Citroën
●Peugeot přispívá také k rozšíření mikro-hybridizace. Systém Stop & Start druhé generace bude zaváděn sériově od roku 2011
●Peugeot, který se v roce 1995 stal s vozem 106 průkopníkem v segmentu vozů s elektrickým pohonem, se této oblasti a vývoji perspektivních technologií věnuje velmi aktivně i nadále
Akční plán Peugeotu pro nadcházející období se orientuje na vývoj a podporu automobilů, vykazující stále lepší ekologické parametry, hospodárnost a bezpečnosti. Přístup značky k ochraně životního prostředí reprezentují demonstrační modely Prologue HYbrid4, RC HYbrid4 a HYbrid3 Compressor.
Technologie HYbrid, která je spojením klasického spalovacího a elektrického motoru, umožňuje zásadně snížit spotřebu pohonných hmot a emise CO2. Motory mohou pracovat nezávisle (s nulovými emisemi u elektrického pohonu) nebo společně, díky čemuž lze podle potřeby navýšit výkon a zejména pohánět všechna čtyři kola vozu.
Peugeot 3008
Na stánku se představí ve světové premiéře nový 3008 (viz Novinky), mohutný a kompaktní crossover s mimořádně praktickým a reprezentativním interiérem. Nabízí novou technologicky vyspělou výbavu, která se významnou měrou podílí na jízdním potěšení a bezpečnosti řízení (Grip Control, Dynamic Rolling Control, zobrazení na výsuvném panelu, Distance Alert, automatická parkovací brzda…).
Peugeot 308 CC
Model 308 CC stvrzuje vedoucí pozici Peugeotu v segmentu vozů kupé kabriolet. Nové CC je zdařilým spojením ušlechtilé elegance, výrazného stylu a pulzující dynamiky s vyváženým poměrem komfortu a přesného jízdního projevu. Inovativní prvky komfortní a bezpečnostní výbavy jsou znakem příslušnosti k vyšší třídě vozů: systém proudění teplého vzduchu kolem krku cestujících „Airwave“, bezpečnostní oblouky s pyrotechnickou aktivací nebo světová novinka - hlavový airbag.
JL, 16.2.2009
Tyto výsledky reprezentuje např. model 207 1.6 HDi FAP 66 kW/90 k, který bude díky účinným technickým opatřením (speciálně řešená aerodynamika vozu, optimalizovaná kalibrace motoru) schopen v budoucnu snížit emise až na 99 g CO2/km, dále nový Peugeot 107, který vykazuje emise 106 g CO2/km. Brzy bude uveden také model 407 1.6 HDI FAP 80 kW/110 k, u něhož dosáhnou emise CO2 pouhých 129 g/km.
Pro udržení vedoucího postavení investuje Peugeot do vývoje revolučních technologií:
●hybridní koncepty jsou ukázkou technologické vyspělosti a pokroku značky v oblasti vývoje hybridních pohonů nové generace a Peugeot 3008 se tak necelé dva roky po svém uvedení na trh stane prvním hybridním vozem v rámci skupiny PSA Peugeot Citroën
●Peugeot přispívá také k rozšíření mikro-hybridizace. Systém Stop & Start druhé generace bude zaváděn sériově od roku 2011
●Peugeot, který se v roce 1995 stal s vozem 106 průkopníkem v segmentu vozů s elektrickým pohonem, se této oblasti a vývoji perspektivních technologií věnuje velmi aktivně i nadále
Akční plán Peugeotu pro nadcházející období se orientuje na vývoj a podporu automobilů, vykazující stále lepší ekologické parametry, hospodárnost a bezpečnosti. Přístup značky k ochraně životního prostředí reprezentují demonstrační modely Prologue HYbrid4, RC HYbrid4 a HYbrid3 Compressor.
Technologie HYbrid, která je spojením klasického spalovacího a elektrického motoru, umožňuje zásadně snížit spotřebu pohonných hmot a emise CO2. Motory mohou pracovat nezávisle (s nulovými emisemi u elektrického pohonu) nebo společně, díky čemuž lze podle potřeby navýšit výkon a zejména pohánět všechna čtyři kola vozu.
Peugeot 3008
Na stánku se představí ve světové premiéře nový 3008 (viz Novinky), mohutný a kompaktní crossover s mimořádně praktickým a reprezentativním interiérem. Nabízí novou technologicky vyspělou výbavu, která se významnou měrou podílí na jízdním potěšení a bezpečnosti řízení (Grip Control, Dynamic Rolling Control, zobrazení na výsuvném panelu, Distance Alert, automatická parkovací brzda…).
Peugeot 308 CC
Model 308 CC stvrzuje vedoucí pozici Peugeotu v segmentu vozů kupé kabriolet. Nové CC je zdařilým spojením ušlechtilé elegance, výrazného stylu a pulzující dynamiky s vyváženým poměrem komfortu a přesného jízdního projevu. Inovativní prvky komfortní a bezpečnostní výbavy jsou znakem příslušnosti k vyšší třídě vozů: systém proudění teplého vzduchu kolem krku cestujících „Airwave“, bezpečnostní oblouky s pyrotechnickou aktivací nebo světová novinka - hlavový airbag.
JL, 16.2.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout









