Peugeot i0n - elektrický sen skutečností
Peugeot i0n bude k dispozici za měsíční nájemné 500 € (plus provozní náklady max. 1,50 €/100 km), včetně baterie a nejmodernějších služeb jako je Peugeot Connect (tísňové volání, asistenční pomoc a předávání údajů do centrály) a Mu by Peugeot (mobilita na přání).
Čtyřdveřový čtyřmístný vůz je dlouhý 3,48 m s poloměrem otáčení 4,5 m. Výkon elektrického Peugeotu bude 47 kW (64 k) a točivý moment 180 Nm, maximální rychlost 130 km/h, dojezd 130 km v normalizovaném evropském cyklu. Baterie lithium-ion se v klasické 220 V zásuvce dobíjejí šest hodin a systém pro rychlé dobíjení během třiceti minut umožní dobití na 80 % kapacity.
Navíc nabídne i nové služby:
Peugeot Connect umožní tísňové volání, což je oblast, ve které je Peugeot jedničkou na evropském trhu, ale také dálkové předávání údajů důležitých pro profesionální správu vozových parků: stav baterie, počet ujetých kilometrů, počet kilometrů zbývajících do příští návštěvy servisu.
Mu by Peugeot, služba, která se právě v Evropě zavádí, umožňuje volný přístup k produktům nebo příslušenstvím řady Peugeot: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola.
Peugeot při příležitosti autosalonu v Bruselu podepsal dvě dohody o záměru (Letter of Intention) se společnostmi Veolia a Greenwheels, působícími v Evropě. Tyto dohody se týkají nákupu elektrických vozidel a rozvoje služeb spojených se zajišťováním mobility. Navíc byla potvrzeno partnerství s evropským projektem EVA (Electric Vehicles for Advanced Cities), na němž se k dnešnímu dni podílí více než 20 evropských měst, dále výrobci automobilů a dodavatelé elektrické energie z řady zemí.
Peugeot, který se opírá o 2500 kontaktů se soukromými zákazníky a o zintenzivnění vztahů s klientelou B to B, zahajuje rychlý nástup na vznikající trh elektrických vozů.
Základní technické údaje
Motor: synchronní elektrický s permanentními magnety
Výkon: 47 kW při 2500 – 8000/min
Točivý moment: 180 Nm při 0 – 2500/min
Maximální otáčky: 8500/min
Rychlost: 130 km/h
Zrychlení 0 - 400 m: 19,9 s
Zrychlení 0 - 1000 m: 36,9 s
Rozměry: 3,48 x 1,47 x 1,6 m
Rozvor: 2,55 m
Výbava: ABS, ESP, 6 airbagů, elektrický posilovač řízení, hliníková kola 15“, mlhovky, centrální zamykání dveří, elektrické ovládání oken a zpětných zrcátek, poloautomatická klimatizace, Audio systém RDE (MP3, Bluetooth, USB), výškově nastavitelné sedadlo řidiče
JL, 1.3.2010
Navíc nabídne i nové služby:
Peugeot Connect umožní tísňové volání, což je oblast, ve které je Peugeot jedničkou na evropském trhu, ale také dálkové předávání údajů důležitých pro profesionální správu vozových parků: stav baterie, počet ujetých kilometrů, počet kilometrů zbývajících do příští návštěvy servisu.
Mu by Peugeot, služba, která se právě v Evropě zavádí, umožňuje volný přístup k produktům nebo příslušenstvím řady Peugeot: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola.
Peugeot při příležitosti autosalonu v Bruselu podepsal dvě dohody o záměru (Letter of Intention) se společnostmi Veolia a Greenwheels, působícími v Evropě. Tyto dohody se týkají nákupu elektrických vozidel a rozvoje služeb spojených se zajišťováním mobility. Navíc byla potvrzeno partnerství s evropským projektem EVA (Electric Vehicles for Advanced Cities), na němž se k dnešnímu dni podílí více než 20 evropských měst, dále výrobci automobilů a dodavatelé elektrické energie z řady zemí.
Peugeot, který se opírá o 2500 kontaktů se soukromými zákazníky a o zintenzivnění vztahů s klientelou B to B, zahajuje rychlý nástup na vznikající trh elektrických vozů.
Základní technické údaje
Motor: synchronní elektrický s permanentními magnety
Výkon: 47 kW při 2500 – 8000/min
Točivý moment: 180 Nm při 0 – 2500/min
Maximální otáčky: 8500/min
Rychlost: 130 km/h
Zrychlení 0 - 400 m: 19,9 s
Zrychlení 0 - 1000 m: 36,9 s
Rozměry: 3,48 x 1,47 x 1,6 m
Rozvor: 2,55 m
Výbava: ABS, ESP, 6 airbagů, elektrický posilovač řízení, hliníková kola 15“, mlhovky, centrální zamykání dveří, elektrické ovládání oken a zpětných zrcátek, poloautomatická klimatizace, Audio systém RDE (MP3, Bluetooth, USB), výškově nastavitelné sedadlo řidiče
JL, 1.3.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout