Peugeot Partner Tepee s novým 1.6 e-HDi FAP 92 k
Modely Peugeot jsou nyní nabízeny s novou verzí motoru e-HDi vybavenou inovovaným systémem Stop & Start poslední generace. S touto technologickou novinkou, která znamená rekordní snížení emisí CO2 a slibuje nové jízdní zážitky, nyní na trh přichází i multifunkční vůz Partner.
Technologie e-HDi, s kterou je v městském provozu možné dosáhnout až 15% úspory spotřeby paliva, je dnes v nabídce i pro osobní verzi Partner Tepee ve spojení s motorem s vyšším výkonem: 1.6 e-HDi FAP 92 k. Nový motor, který je k dispozici s automatizovanou převodovkou, definuje nové referenční hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 :
Inovovaný systém Stop & Start poslední generace se od předcházejících variant odlišuje především novými jízdními a provozními vlastnostmi:
Ticho na palubě, když je motor vypnutý,
Komfort tichého fungování bez vibrací,
Bezpečnost a jistota rychlého nastartování motoru (400 ms).
Motory e-HDi přirozeným způsobem motivují řidiče k ekonomické jízdě. Vypnutí motoru je u automatizované převodovky možné při rychlosti do 8 km/h a ukazatel Eco udává celkovou dobu, po kterou byl motor během jedné jízdy vypnutý.
Výborných výsledků z pohledu emisí CO2 bylo u verze Partner Tepee e-HDi dosaženo i díky speciálním aerodynamickým úpravám. Jedná se např. o uzávěru sání vzduchu na přední masce, deflektory pod podvozkem, křídlo na zadním víku a úsporné pneumatiky s velmi nízkým valivým odporem.
Osobní verze Partner e-HDi s převodovkou 2-Tronic představuje ještě další zvláštnost. Řadicí páka je nahrazena otočným ovladačem zakomponovaným do palubní desky a páčkami pod volantem. Obyvatelnost kabiny, zejména u verze s dvoumístným sedadlem spolujezdce vpředu, se tak významně zvyšuje. Středová konzola, na které byla umístěna řadicí páka, je zrušena, a cestující uprostřed má daleko více místa a pohodlí.
Nové motory e-HDi jsou na trh uvedeny od července 2011.
JL, 13.7.2011
Inovovaný systém Stop & Start poslední generace se od předcházejících variant odlišuje především novými jízdními a provozními vlastnostmi:
Ticho na palubě, když je motor vypnutý,
Komfort tichého fungování bez vibrací,
Bezpečnost a jistota rychlého nastartování motoru (400 ms).
Motory e-HDi přirozeným způsobem motivují řidiče k ekonomické jízdě. Vypnutí motoru je u automatizované převodovky možné při rychlosti do 8 km/h a ukazatel Eco udává celkovou dobu, po kterou byl motor během jedné jízdy vypnutý.
Výborných výsledků z pohledu emisí CO2 bylo u verze Partner Tepee e-HDi dosaženo i díky speciálním aerodynamickým úpravám. Jedná se např. o uzávěru sání vzduchu na přední masce, deflektory pod podvozkem, křídlo na zadním víku a úsporné pneumatiky s velmi nízkým valivým odporem.
Osobní verze Partner e-HDi s převodovkou 2-Tronic představuje ještě další zvláštnost. Řadicí páka je nahrazena otočným ovladačem zakomponovaným do palubní desky a páčkami pod volantem. Obyvatelnost kabiny, zejména u verze s dvoumístným sedadlem spolujezdce vpředu, se tak významně zvyšuje. Středová konzola, na které byla umístěna řadicí páka, je zrušena, a cestující uprostřed má daleko více místa a pohodlí.
Nové motory e-HDi jsou na trh uvedeny od července 2011.
JL, 13.7.2011
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout