Peugeot 408 - sedan pro Latinskou Ameriku
V Jižní Americe byla spuštěna výroba Peugeotu 408 a fleetové vozy začínají jezdit „v reálných podmínkách“. Dokončuje se vývojové stádium finálního ověřování nového modelu v praxi před uvedením na trh, nutné ke splnění mimořádně vysokých kritérií kvality.
Latinskoamerická „408“ bude vrcholem řady sedanů, které Peugeot vyrábí v jižní Americe a jeho cílem je obohatit nabídku na tamním trhu. Vyrábět se bude v továrně skupiny PSA Peugeot Citroën ve městě Palomar v blízkosti Buenos Aires. Nový model tak těží ze zkušeností tohoto průmyslového podniku, jenž do dnešního dne vyrobil již 1,2 milionu automobilů.
Vývoj projektu vyžadoval úzkou spolupráci mezi vývojovými týmy v Číně, kde se vůz prodává již od dubna a jednotlivými výzkumnými a výrobními centry v Latinské Americe za přispění R&D center ve Francii, Číně, Brazílii a Argentině.
Práce na vývoji stylu a studie věnované doplňkovým výrobkům se prováděly lokálně, za pomoci pařížské centrály a střediska Sao Paulo Tech Center.
Koncepce vyjadřuje podstatu nového sloganu Značky Motion & Emotion. Spojuje zážitek z jízdy s neúnavnou snahou o dokonalost, která se projevuje především ve vypracování detailů, ve volbě materiálů nebo v akustickém komfortu.
Pozici v řadě luxusních vozů podtrhuje i zvýšená architektura poskytující bezkonkurenční objem, prostornost a světlo a dále také elegantní, vyvážený a harmonický design.
Latinskoamerický Peugeot 408 se oficiálně představí veřejnosti koncem října na autosalonu v Sao Paulo, v srdci největšího automobilovém trhu na jihoamerickém kontinentu. Kromě nejvýznamnějších jihoamerických trhů, kterými jsou Brazílie a Argentina, se bude prodávat také v dalších 25 zemích Latinské Ameriky.
JL, 27.8.2010
Vývoj projektu vyžadoval úzkou spolupráci mezi vývojovými týmy v Číně, kde se vůz prodává již od dubna a jednotlivými výzkumnými a výrobními centry v Latinské Americe za přispění R&D center ve Francii, Číně, Brazílii a Argentině.
Práce na vývoji stylu a studie věnované doplňkovým výrobkům se prováděly lokálně, za pomoci pařížské centrály a střediska Sao Paulo Tech Center.
Koncepce vyjadřuje podstatu nového sloganu Značky Motion & Emotion. Spojuje zážitek z jízdy s neúnavnou snahou o dokonalost, která se projevuje především ve vypracování detailů, ve volbě materiálů nebo v akustickém komfortu.
Pozici v řadě luxusních vozů podtrhuje i zvýšená architektura poskytující bezkonkurenční objem, prostornost a světlo a dále také elegantní, vyvážený a harmonický design.
Latinskoamerický Peugeot 408 se oficiálně představí veřejnosti koncem října na autosalonu v Sao Paulo, v srdci největšího automobilovém trhu na jihoamerickém kontinentu. Kromě nejvýznamnějších jihoamerických trhů, kterými jsou Brazílie a Argentina, se bude prodávat také v dalších 25 zemích Latinské Ameriky.
JL, 27.8.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout