Peugeot 206plus - pokračování tradice
Na evropském automobilovém trhu malých vozů, který se v posledních deseti letech vyznačuje stále bohatší nabídkou, hraje Peugeot již tradičně hlavní roli a to zejména s legendárním modelem 206 a jeho bohatou modelovou řadou inovativních verzí karoserie.
Model 206plus, který se pro evropský trh vyrábí ve Francii v závodě Mulhouse, má všechny předpoklady, aby navázal na úspěch svého předchůdce. Vzhledem k atraktivnímu poměru cena/produkt, který je podpořen novými argumenty, jako je např. moderní a reprezentativní styl je určen zejména mladým ženám a motoristům, kteří hledají všestranný vůz, chtějí optimalizovat svůj finanční rozpočet na pořízení i používání vozu, a model 107 ani 207 neodpovídá jejich představám.
Model 206+ si zachovává nadčasové rysy svého předchůdce a současně modernizuje vzhled v souladu s novým designem – ušlechtilá a výrazná osobitost inspirovaná modelem 207 je patrná z exteriéru i v interiéru vozu, robustnost přispívá k image odolného vozu s trvalou hodnotou.
Vůz 206+ přebírá většinu funkcí a výbavy původního modelu 206, přičemž důraz klade na kvalitu, slícování dílů a celkové provedení. Silný a robustní vnější styl je inspirován modelem 207 a navazuje na design nejnovějších modelů značky Peugeot.
Dominantním prvkem přední části je otvor sání, který chrání masivní ochranný pás a mřížka černé barvy. Na něj navazuje zaoblená kapota a široké blatníky vykreslují aerodynamicky tvarované podběhy kol. Celek působí moderně, přičemž rysy modelu 206 jsou stále velmi dobře patrné, a to i v detailech – například v asymetrickém černém mřížování na kapotě vozu.
Také z profilu je inspirace modelem 207 dobře patrná. Velkorysý objem blatníků s profilovanými podběhy kol je ohlédnutím za modelem 206 WRC.
Podobně jako u 207 najdeme na novém zadním nárazníku černý ochranný pás, který zdůrazňuje horizontální rovinu, vůz opticky rozšiřuje a umocňuje dojem robustnosti.
Rozměry modelu 206+ zdůrazňují především dynamiku a vyváženost jeho siluety a zachovávají dvě základní přednosti: kompaktnost a ovladatelnost.
Porovnání rozměrů
Prostor pro cestující se inspiruje modelem 207 a jeho současným designem. Mírně zaoblená palubní deska přispívá k pocitu prostornosti na předních místech. Moderní a dynamická povrchová úprava diamond se opakuje na obvodu výplní dveří. Ve stylu 207 jsou zpracovány mj. tři ukazatele sdruženého přístroje s černým podkladem inspirované světem motocyklů.
Nový benzinový motor umožňuje vytvořit v segmentu B2 zajímavou vstupní nabídku, úspornou při koupi i používání. Zážehový čtyřválec o objemu 1124 cm³ poskytuje výkon 44 kW (60 k) a točivý moment 94 Nm při 3300/min a kombinované spotřebě 5,7 l/100 km. Je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou typu MA.
Model 206+ přebírá vyzkoušené a výkonné podvozkové části modelu 206, přední náprava je typu Mc Pherson s lichoběžníkovým zavěšením kol a odděleným příčným zkrutným stabilizátorem o průměru 20 mm. Zadní náprava s taženým ramenem spojeným s příčkou. Kotoučové brzdy vpředu mají velikost 247x13 mm a bubnové o průměru 8“, vzadu spojené se systémem ABS Teves MK70 s elektronickým rozdělovačem brzdných sil a podporou brzdění v kritických situacích.
Na přání může model 206+ nabídnout manuální klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, ovládáním pod volantem a 4 reproduktory (2 reproduktory v základní výbavě). Sklopením zadního sedadla se zavazadlový prostor zvětší z 245 l na 1130 litrů. Modelová řada se skládá z úrovně Urban, která je k dispozici ve dvou variantách – třídveřové a pětidveřové.
Peugeot 206+ pokračuje ve šlépějích osvědčeného vozu, který svým vytříbeným vzhledem, architekturou a inovativní výbavou oslovil více než 6,5 miliónu zákazníků a i dnes z něj vyzařuje sláva jeho sportovních úspěchů. I když Peugeot 206+ od základu mění podobu, nechává všemi svými trumfy opět rozeznít delikátně svéráznou osobnost svého úspěšného předchůdce.
Třídveřové provedení stojí 234 900 Kč, pětidveřové 249 900 Kč. V základní výbavě najdeme mj. čelní airbagy, ABS+elektronický rozdělovač brzdných sil, podporu brždění v kritických situacích, posilovač řízení, elektronický imobilizér, denní světla, vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání atd.
Základní technické údaje
Motor: zážehový čtyřválec 1.0
Výkon: 44 kW(60 k) při 5500/min
Točivý moment: 94 Nm při 3300/min
Rychlost: 159 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 16,1 s
Kombin.spotřeba: 5,7 l/100 km
Objem zav.prostoru: 245/1130 l
Rozměry: 3870 x 1670 x 1440 mm
Rozvor: 2440 mm
JL, 13.3.2009
Model 206+ si zachovává nadčasové rysy svého předchůdce a současně modernizuje vzhled v souladu s novým designem – ušlechtilá a výrazná osobitost inspirovaná modelem 207 je patrná z exteriéru i v interiéru vozu, robustnost přispívá k image odolného vozu s trvalou hodnotou.
Vůz 206+ přebírá většinu funkcí a výbavy původního modelu 206, přičemž důraz klade na kvalitu, slícování dílů a celkové provedení. Silný a robustní vnější styl je inspirován modelem 207 a navazuje na design nejnovějších modelů značky Peugeot.
Dominantním prvkem přední části je otvor sání, který chrání masivní ochranný pás a mřížka černé barvy. Na něj navazuje zaoblená kapota a široké blatníky vykreslují aerodynamicky tvarované podběhy kol. Celek působí moderně, přičemž rysy modelu 206 jsou stále velmi dobře patrné, a to i v detailech – například v asymetrickém černém mřížování na kapotě vozu.
Také z profilu je inspirace modelem 207 dobře patrná. Velkorysý objem blatníků s profilovanými podběhy kol je ohlédnutím za modelem 206 WRC.
Podobně jako u 207 najdeme na novém zadním nárazníku černý ochranný pás, který zdůrazňuje horizontální rovinu, vůz opticky rozšiřuje a umocňuje dojem robustnosti.
Rozměry modelu 206+ zdůrazňují především dynamiku a vyváženost jeho siluety a zachovávají dvě základní přednosti: kompaktnost a ovladatelnost.
Porovnání rozměrů
| Typ | 206+ | 206 |
| Délka | 3872 | +36 |
| Převis vpředu | 807 | +22 |
| Převis vzadu | 622 | +14 |
| Rozvor | 2443 | 2443 |
| Šířka | 1655 | 1655 |
| Výška | 1444 | 1444 |
| Rozchod vpředu | 1445 | +20 |
| Rozchod vzadu | 1433 | +20 |
Prostor pro cestující se inspiruje modelem 207 a jeho současným designem. Mírně zaoblená palubní deska přispívá k pocitu prostornosti na předních místech. Moderní a dynamická povrchová úprava diamond se opakuje na obvodu výplní dveří. Ve stylu 207 jsou zpracovány mj. tři ukazatele sdruženého přístroje s černým podkladem inspirované světem motocyklů.
Nový benzinový motor umožňuje vytvořit v segmentu B2 zajímavou vstupní nabídku, úspornou při koupi i používání. Zážehový čtyřválec o objemu 1124 cm³ poskytuje výkon 44 kW (60 k) a točivý moment 94 Nm při 3300/min a kombinované spotřebě 5,7 l/100 km. Je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou typu MA.
Model 206+ přebírá vyzkoušené a výkonné podvozkové části modelu 206, přední náprava je typu Mc Pherson s lichoběžníkovým zavěšením kol a odděleným příčným zkrutným stabilizátorem o průměru 20 mm. Zadní náprava s taženým ramenem spojeným s příčkou. Kotoučové brzdy vpředu mají velikost 247x13 mm a bubnové o průměru 8“, vzadu spojené se systémem ABS Teves MK70 s elektronickým rozdělovačem brzdných sil a podporou brzdění v kritických situacích.
Na přání může model 206+ nabídnout manuální klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, ovládáním pod volantem a 4 reproduktory (2 reproduktory v základní výbavě). Sklopením zadního sedadla se zavazadlový prostor zvětší z 245 l na 1130 litrů. Modelová řada se skládá z úrovně Urban, která je k dispozici ve dvou variantách – třídveřové a pětidveřové.
Peugeot 206+ pokračuje ve šlépějích osvědčeného vozu, který svým vytříbeným vzhledem, architekturou a inovativní výbavou oslovil více než 6,5 miliónu zákazníků a i dnes z něj vyzařuje sláva jeho sportovních úspěchů. I když Peugeot 206+ od základu mění podobu, nechává všemi svými trumfy opět rozeznít delikátně svéráznou osobnost svého úspěšného předchůdce.
Třídveřové provedení stojí 234 900 Kč, pětidveřové 249 900 Kč. V základní výbavě najdeme mj. čelní airbagy, ABS+elektronický rozdělovač brzdných sil, podporu brždění v kritických situacích, posilovač řízení, elektronický imobilizér, denní světla, vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání atd.
Základní technické údaje
Motor: zážehový čtyřválec 1.0
Výkon: 44 kW(60 k) při 5500/min
Točivý moment: 94 Nm při 3300/min
Rychlost: 159 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 16,1 s
Kombin.spotřeba: 5,7 l/100 km
Objem zav.prostoru: 245/1130 l
Rozměry: 3870 x 1670 x 1440 mm
Rozvor: 2440 mm
JL, 13.3.2009
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout














