Peugeot 108 a 508 na českém trhu
V minulých dnech představil Peugeot v Čapím hnízdě u Olbramovic dvě novinky letošního podzimu, které jsme si mohli také vyzkoušet během testovacích jízd po okolí. Peugeot jako poslední z kolínských trojčat uvádí na trh modernizovaný model 108 a k tomu zároveň i 508 v provedení sedan i kombi.
Nový městský vůz existuje ve dvou verzích karoserie: jako hatchback Peugeot 108 nebo jako vůz s otevřenou střechou Peugeot 108 TOP! Na výběr jsou různé typy osobních úprav na míru, varianty vzhledu interiéru, počet dveří, barvy. Každý vůz má svůj vlastní charakter. K dispozici jsou zážehové tříválce 1.0 VTi s výkonem 68 k a to buď s pětistupňovou přímo řazenou převodovkou nebo robotizovanou ETG5 nebo 1.2 PureTech s výkonem 82 k.
Motory využívají nízké hmotnosti Peugeotu PEUGEOT 108 s, který váží pouhých 840 kilogramů. Jak jsme se mohli přesvědčit, poskytují posádce velmi dobrou jízdní stabilitu i komfort. Podvozek využívá přední nápravu typu Pseudo McPherson a zadní deformovatelnou příčku z tvarované trubky. Ve srovnání s dílem z lisované oceli má toto řešení tu výhodu, že zlepšuje vedení a snižuje hmotnost.
Příklady cen
Peugeot 508 - sedan i kombi
Nový PEUGEOT 508 prošel výrazným vývojem, jak z hlediska stylu, tak použitých technologií a motorů. Takto vybavený vůz z kategorie velkých cestovních automobilů ztělesňuje více než kdy jindy posun značky směrem k luxusnějším modelům. Je vybaven úspornými a výkonnými motory, které již dnes splňují normu Euro 6. Jedná se zejména o motor 2.0 BlueHDi 150 k s šestistupňovou manuální převodovkou, který je s úrovní emisí dosahujících pouhých 105 g CO2 /km jedním z nejlepších motorů ve své výkonové kategorii. Řada 508, která o roku 2012 existuje ve třech verzích karoserie, se rozšiřuje o zcela novou verzi RXH 2.0 BlueHDi 180 EAT6, jejíž prodej v Evropě odstartuje v listopadu 2014.
Podrobné popisy obou modelů přineseme tento týden.
JL, 15.9.2014
Motory využívají nízké hmotnosti Peugeotu PEUGEOT 108 s, který váží pouhých 840 kilogramů. Jak jsme se mohli přesvědčit, poskytují posádce velmi dobrou jízdní stabilitu i komfort. Podvozek využívá přední nápravu typu Pseudo McPherson a zadní deformovatelnou příčku z tvarované trubky. Ve srovnání s dílem z lisované oceli má toto řešení tu výhodu, že zlepšuje vedení a snižuje hmotnost.
Příklady cen
Typ | Motor | Počet dveří | Výbava | Cena |
108 | 1.0 VTi | 3 | Access | 239 900 Kč |
108 | 1.0 VTi | 5 | Access | 228 900 Kč |
108 Top | 1.0 VTi | 3 | Active | 283 900 Kč |
108 Top | 1.0 VTi | 5 | Active | 288 900 Kč |
Peugeot 508 - sedan i kombi
Nový PEUGEOT 508 prošel výrazným vývojem, jak z hlediska stylu, tak použitých technologií a motorů. Takto vybavený vůz z kategorie velkých cestovních automobilů ztělesňuje více než kdy jindy posun značky směrem k luxusnějším modelům. Je vybaven úspornými a výkonnými motory, které již dnes splňují normu Euro 6. Jedná se zejména o motor 2.0 BlueHDi 150 k s šestistupňovou manuální převodovkou, který je s úrovní emisí dosahujících pouhých 105 g CO2 /km jedním z nejlepších motorů ve své výkonové kategorii. Řada 508, která o roku 2012 existuje ve třech verzích karoserie, se rozšiřuje o zcela novou verzi RXH 2.0 BlueHDi 180 EAT6, jejíž prodej v Evropě odstartuje v listopadu 2014.
Typ | Motor | Výbava | Cena |
508 | 1.6 VTi | Access | 594 000 Kč |
508 | 1.6 e-HDi | Access | 613 000 Kč |
508 SW | 1.6 VTi | Access | 626 000 Kč |
508 SW | 1.6 e-HDi | Access | 645 000 Kč |
Podrobné popisy obou modelů přineseme tento týden.
JL, 15.9.2014
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout