Nový Hyundai i30 se již vyrábí
V závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) v Nošovicích byla zahájena sériová výroba nové generace modelu Hyundai i30. Výrobní závod v Nošovicích, kde se kromě nové i30 vyrábějí modely i30 cw, ix20 a ix35, zavedl třísměnný provoz a vloni zde bylo vyrobeno přes 251 000 osobních automobilů.
Výroba nového modelu i30 zabere 30% výrobní kapacity, což znamená, že se v Nošovicích vyrobí přibližně 100 000 vozů tohoto modelu ročně. Jeho předchůdce Hyundai i30, byl prvním modelem, se kterým nošovická automobilka zahájila v listopadu 2008 sériovou výrobu. Tento model zůstal na výrobní lince až do 22. prosince loňského roku, kdy byla jeho výroba ukončena, a to po dokončení 267.669 kusů.
V ČR má nový model i30 všechny předpoklady stát se prodejním bestsellerem. Generální ředitel Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický dodává: „ Nová generace modelu i30 se začne v České republice prodávat začátkem února. Ambicí pro nový model i30 je učinit z něj nejprodávanější vůz na českém trhu. Tomu samozřejmě bude odpovídat i cenová politika.“
Hyundai i30 se stane hlavním představitelem konceptu moderní prémiovosti, jehož cílem je nabídnout i zákazníkům v segmentu C (tzv. nižší střední třída) prvky, které dosud byly typické pro mnohem vyšší segmenty jako například:
-xenonové hlavní svítilny se systémem AFLS, které natáčejí světelný paprsek podle otáčení volantu
-stylové LED linky pro denní svícení; elektricky ovládaná zrcátka s osvětlením dveří
a prostoru před nimi na straně řidiče i spolujezdce při nastupování
-kliky dveří s vestavěným osvětlením, aktivovaným při odemykání a otevírání auta
-panoramatická otevíratelná třídílná skleněná střecha, ovládaná tlačítkem
-přístrojová deska typu TFT, poskytující řidiči informace s vysokým jasem a rozlišitelností
-řízení „flex steer“, umožňující zvolit si individuální úroveň tuhosti řízení: Normal, Comfort a Sport
-navigace se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, na kterou se automaticky promítá i obraz zadní parkovací kamery při zařazení zpátečky
-start pomocí tlačítka a tzv. „chytrého klíče“ (smart key),
-elektrická parkovací brzda
Nový Hyundai i30 se bude vyrábět se šesti různými motory: třemi zážehovými 1,4i / 73kw (100 k), 1,6i / 88kw (120 k) a 1,6 GDI / 99kw (135 k) a třemi vznětovými 1,4 CRDi / 66kw (90 k), 1,6 CRDi VGT / 81kw (110 k) a 1,6 CRDi VGT / 94kw (128 k). Převodovky mohou být u všech motorizací manuální šestirychlostní, u benzínových i dieselových motorů 1,6 litru může být použita šestirychlostní automatická převodovka.
Základní rozměry
Délka 4.300 mm
Šířka 1.780 mm
Výška 1.470 m
Rozvor náprav 2.650 mm
Zavazadlový prostor 378 litrů/1.316 litrů
JL,20.1.2012
V ČR má nový model i30 všechny předpoklady stát se prodejním bestsellerem. Generální ředitel Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický dodává: „ Nová generace modelu i30 se začne v České republice prodávat začátkem února. Ambicí pro nový model i30 je učinit z něj nejprodávanější vůz na českém trhu. Tomu samozřejmě bude odpovídat i cenová politika.“
Hyundai i30 se stane hlavním představitelem konceptu moderní prémiovosti, jehož cílem je nabídnout i zákazníkům v segmentu C (tzv. nižší střední třída) prvky, které dosud byly typické pro mnohem vyšší segmenty jako například:
-xenonové hlavní svítilny se systémem AFLS, které natáčejí světelný paprsek podle otáčení volantu
-stylové LED linky pro denní svícení; elektricky ovládaná zrcátka s osvětlením dveří
a prostoru před nimi na straně řidiče i spolujezdce při nastupování
-kliky dveří s vestavěným osvětlením, aktivovaným při odemykání a otevírání auta
-panoramatická otevíratelná třídílná skleněná střecha, ovládaná tlačítkem
-přístrojová deska typu TFT, poskytující řidiči informace s vysokým jasem a rozlišitelností
-řízení „flex steer“, umožňující zvolit si individuální úroveň tuhosti řízení: Normal, Comfort a Sport
-navigace se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, na kterou se automaticky promítá i obraz zadní parkovací kamery při zařazení zpátečky
-start pomocí tlačítka a tzv. „chytrého klíče“ (smart key),
-elektrická parkovací brzda
Nový Hyundai i30 se bude vyrábět se šesti různými motory: třemi zážehovými 1,4i / 73kw (100 k), 1,6i / 88kw (120 k) a 1,6 GDI / 99kw (135 k) a třemi vznětovými 1,4 CRDi / 66kw (90 k), 1,6 CRDi VGT / 81kw (110 k) a 1,6 CRDi VGT / 94kw (128 k). Převodovky mohou být u všech motorizací manuální šestirychlostní, u benzínových i dieselových motorů 1,6 litru může být použita šestirychlostní automatická převodovka.
Základní rozměry
Délka 4.300 mm
Šířka 1.780 mm
Výška 1.470 m
Rozvor náprav 2.650 mm
Zavazadlový prostor 378 litrů/1.316 litrů
JL,20.1.2012
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout