Nissan Murano s dieselem 2.5 dCi
Od uvedení na evropský trh na podzim 2008 zaujímá Murano druhé generace jedinečné místo na trhu luxusních crossoverů – představuje spojení atraktivního designu, prvotřídního interiéru a špičkových technologií. Přitažlivost vzroste ještě v září, kdy nabídku rozšíří vznětový motor.
Model Murano bude vybaven modernizovanou verzí čtyřválcového motoru 2.5 dCi, který nabízí vyrovnaný průběh točivého momentu, hladký a tichý chod a nízkou spotřeb. Motor dosahuje výkonu 190 k a točivého momentu 450 Nm.
K inovativním prvkům patří mj. nový systém přímého vstřikování, pracující s vyšším tlakem, což zajišťuje dokonalejší spalování. Díky novému řešení hlavy válců bylo dosaženo plynulejšího sání a výfuku. Nové je rovněž turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek VNT a s elektrickým ovládáním.
Motor je sladěn do ucelené pohonné soustavy se šestistupňovou automatickou převodovkou s technologií ASC, která upravuje řadicí schéma podle stylu jízdy a jízdním podmínkám.
Jedním z klíčových faktorů atraktivity je design, kombinující vlastnosti SUV s dynamičtějšími prvky sportovního sedanu. Luxusní interiér navozuje pocit „business třídy“. Přístrojová deska, sedadla, prostorové náladové osvětlení, vysoce kvalitní materiály, či kožené čalounění a dekory z hliníku posouvají interiér z kategorie sportovních SUV do třídy luxusních limuzín.
Murano je nabité prvky, které přispívají k většímu pohodlí řidiče i spolucestujících. Součástí standardní výbavy je např. satelitní navigace s barevnou 7“ obrazovkou, inteligentní klíč, tlačítko pro startování a vypnutí motoru, dálkové ovládání pátých dveří a zadních sedadel. Přední sedadla jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná. Kromě zadní parkovací kamery je vůz vybaven přídavnou kamerou ve zpětném zrcátku na straně spolujezdce. Součástí vyšších úrovní výbavy jsou vyhřívaná sedadla vzadu, elektrické nastavení volantu a paměťová funkce inteligentního klíče s informacemi o poloze sedadla řidiče, volantu a nastavení bočních zpětných zrcátek.
JL, 4.9.2010
K inovativním prvkům patří mj. nový systém přímého vstřikování, pracující s vyšším tlakem, což zajišťuje dokonalejší spalování. Díky novému řešení hlavy válců bylo dosaženo plynulejšího sání a výfuku. Nové je rovněž turbodmychadlo s proměnnou geometrií lopatek VNT a s elektrickým ovládáním.
Motor je sladěn do ucelené pohonné soustavy se šestistupňovou automatickou převodovkou s technologií ASC, která upravuje řadicí schéma podle stylu jízdy a jízdním podmínkám.
Jedním z klíčových faktorů atraktivity je design, kombinující vlastnosti SUV s dynamičtějšími prvky sportovního sedanu. Luxusní interiér navozuje pocit „business třídy“. Přístrojová deska, sedadla, prostorové náladové osvětlení, vysoce kvalitní materiály, či kožené čalounění a dekory z hliníku posouvají interiér z kategorie sportovních SUV do třídy luxusních limuzín.
Murano je nabité prvky, které přispívají k většímu pohodlí řidiče i spolucestujících. Součástí standardní výbavy je např. satelitní navigace s barevnou 7“ obrazovkou, inteligentní klíč, tlačítko pro startování a vypnutí motoru, dálkové ovládání pátých dveří a zadních sedadel. Přední sedadla jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná. Kromě zadní parkovací kamery je vůz vybaven přídavnou kamerou ve zpětném zrcátku na straně spolujezdce. Součástí vyšších úrovní výbavy jsou vyhřívaná sedadla vzadu, elektrické nastavení volantu a paměťová funkce inteligentního klíče s informacemi o poloze sedadla řidiče, volantu a nastavení bočních zpětných zrcátek.
JL, 4.9.2010
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout








