Autokaleidoskop

Denně aktualizovaný magazín ze světa automobilů, veteránů, automobilového sportu a cestování

Nissan Interstar v nové generaci

Nissan představil novou generaci užitkového modelu Interstar, velkou dodávku, která byla zkonstruována a zdokonalena tak, aby se stala nejmodernějším přírůstkem do portfolia lehkých užitkových vozidel. Je také první velkou dodávkou Nissan dostupnou se 100% elektrickým pohonem.

Jeho prioritou je přizpůsobení rozmanitým a specifickým potřebám podniků všech tvarů a velikostí a maximální schopnosti a spokojenost zákazníků. Přední mřížka se pyšní designem vyzařujícím dojem nákladního vozu.

Interstar se dodává se standardní LCV zárukou Nissan na 5 let nebo 160 000 kilometrů, resp. 8 let nebo 160 000 kilometrů na baterii Interstar-e.

Nová generace Interstaru vstoupí na trh s širokou škálou továrních přestaveb, včetně sklápěče, valníku a skříňových dodávek. Ať už potřebujete velký objem nákladu, přesuny na dlouhé vzdálenosti, další prostor pro cestující nebo těžký náklad, Interstar nové generace a jeho různé verze pokryjí všechny vaše potřeby.

Baterie s kapacitou 87 kWh zajistí maximální dojezd přes 460 kilometrů. DC nabíjení Nissan nabízí rychlé možnosti, kdy se za pouhých 30 minut dobije vůz až na dojezd 252 km, a verze pro kratší mise s 40kWh baterií na přibližně 200 km. Současně jeho schopnost AC nabíjení zajišťuje dobíjení z 10-100 % za méně než 4 hodiny.

Nový model bude vybaven špičkovou aerodynamikou ve své třídě s 20% snížením odporu vzduchu (SCx), což zákazníkům pomůže ušetřit buď palivo, nebo elektrickou energii a maximalizovat dojezd a efektivitu práce.

Nová generace se může pochlubit také o 40 mm širšími bočními dveřmi a o 100 mm delší ložnou plochou, což zákazníkům poskytuje další důležitý prostor pro naložení většího množství zboží a materiálu. Užitečné zatížení dosahuje až 1,6 tuny u elektrické verze a téměř 2 tuny u varianty s ICE.
Čtyřtunový Interstar-e s užitečným zatížením 1,6 tuny již lze navíc řídit v některých zemích Evropy s běžným řidičským průkazem, což uživatelům umožňuje větší užitečné zatížení než běžné 3,5tunové dieselové dodávky.

Jak dieselová, tak elektrická verze nové generace mají maximální tažnou kapacitu 2500 kg.
Od předchozích generací se liší také přepracovaným interiérem, který je navržen s ohledem na řidiče a cestující. Odolné potahy sedadel spolu s vyhřívaným čelním sklem a sedadly nejen chrání čalounění vozidla, ale poskytují řidiči pohodlí a oporu i při delším pobytu za volantem.


Manévrovací schopnosti se také výrazně zlepšily a oproti starším verzím mají lepší poloměr otáčení -1,5 metru, což usnadňuje projíždění složitými městskými ulicemi, aniž by byla ohrožena schopnost přepravy nákladu.


Bezpečnost při práci a bezpečnost na silnici

Všechny modely jsou standardně vybaveny širokou škálou bezpečnostních prvků, včetně systému nouzového brzdění vpředu, hlídání bdělosti řidiče a systému monitorování tlaku v pneumatikách. Součástí této zbrusu nové výbavy je také asistent proti kývání přívěsu, který zajišťuje větší bezpečnost při zapojení tažného zařízení.


Futuristický brzdový systém 1-box zajišťuje, že brzdný výkon je vždy optimalizován bez ohledu na to, jak je vozidlo těžké. Reakční doba při nouzovém brzdění se navíc oproti předchozí generaci modelu zkrátila na polovinu, což řidičům poskytuje ještě větší klid.


Předprodej pro Česko začne v létě 2024 a samotný prodej bude zahájen později ke konci roku 2024.



Nissan 25.2,2024

Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout


Adus s.r.o.

RSS feed
Mapa webu
Validátor
© 2024 Autokaleidoskop.cz Všechna práva vyhrazena.
Partneři: Auto ESA - váš spolehlivý autobazar