Mitsubishi odhalilo novinky pro Paříž
Pařížský autosalon ve dnech 4. až 19. října bude pro Mitsubishi Motors důležitým momentem zhodnocení práce za poslední roky, neboť společnost bude slavit 35. výročí názvu Lancer a 30 let svého působení ve Francii. Současně představí plány do budoucnosti.
Mitsubishi odhalí dvě evropské a tři světové premiéry, čímž dá návštěvníkům možnost, aby posoudili střednědobou strategii osobních vozů značky Mitsubishi v Evropě. Mezi klíčové modely bude patřit ve světové premiéře Lancer Sportback, sportovní hatchback odlišný od klasického pětidveřového provedení. Naproti tomu Lancer Ralliart, který bude mít evropskou premiéru, tvoří míst mezi modely Lancer a Lancer Evo. Je ukázkou toho, jak spojit vlastnosti modelů Lancer Evo, Lancer Sportsedan a Sportback
V podstatě jako produkční verze tak chváleného konceptu z roku 2005 Concept-Sportback, byl Lancer Sportback vytvořen pro Evropu, kde je pětidveřové povedení velice populární (75 % celkového C-segmentu).
Vůz o délce 4585 mm ( 4570 mm Lancer Sportsedan) kombinuje styl a přítomnost s dostatečnou flexibilitou (nastavitelná výška podlahy zavazadlového prostoru, automatické sklápění zadních sedaček), spíše než snahu o největší zavazadlový prostor, jehož objem se pohybuje od 288 l, resp. 344 l (podlaha v nízké pozici) až po 1 394 l při sklopených sedalech.
Pokud jde o design, tak Lancer Sportback představuje další variaci přední masky vozu „proudová stíhačka“, zatímco zadní část vozu navazuje na designové téma konceptu Concept Sportback z roku 2005 se značně zkoseným úhlem (58 °) zadních dveří se sportovním střešním spoilerem. Protáhlé zadní kombinované svítilny rozšiřují postoj vozu optickým obtékáním zadního nárazníku.
Lancer Sportback se objeví v Evropě nejdříve na podzim a bude sdílet pohonné jednotky shodné se čtyřdveřovým Lancerem Sportsedan, tzn. dva zážehové (1.5/109 k, 1.8/143 k) a turbodiesel 2.0/140 k), dále čtyři převodovky (5 MT, 6 MT, 4 AT, 6stupňová automatizovaná CVT), stejně jako sportovní platformu.
U příležitosti 35. výročí se Lancer obrací ke svému dědictví nejenom v rámci celkového konceptu výrobků a integrace modelu Evolution, ale také uvedením nových dvou verzí Ralliart. Mezi modely Lancer a Lancer Evo patří novinka Lancer Ralliart, který je výkonnější než Lancer Sportsedan / Lancer Sportback a přináší tak sportovní geny a dědictví jména ve prospěch celé rodiny Lancer, poprvé od 80. let.
Ocelová karoserie je doplněna díly z vysokopevnostní oceli, zatímco kapota motoru je hliníková s otvory pro lepší odvádění tepla. Hmotnost snižuje takřka o osm kilogramů. Všechna čtyř kola (bez Active Yaw Control a sport ABS) pohání zážehový přeplňovaný dvoulitr o výkonu 240 k při 6000/min a točivém momentu 353 Nm při3000/min.
Mitsubishi Lancer Ralliart, jak ve čtyřdveřovém i pětidveřovém provedení bude uveden na evropský trh během příštího roku.
JL, 12.6.2008
V podstatě jako produkční verze tak chváleného konceptu z roku 2005 Concept-Sportback, byl Lancer Sportback vytvořen pro Evropu, kde je pětidveřové povedení velice populární (75 % celkového C-segmentu).
Vůz o délce 4585 mm ( 4570 mm Lancer Sportsedan) kombinuje styl a přítomnost s dostatečnou flexibilitou (nastavitelná výška podlahy zavazadlového prostoru, automatické sklápění zadních sedaček), spíše než snahu o největší zavazadlový prostor, jehož objem se pohybuje od 288 l, resp. 344 l (podlaha v nízké pozici) až po 1 394 l při sklopených sedalech.
Pokud jde o design, tak Lancer Sportback představuje další variaci přední masky vozu „proudová stíhačka“, zatímco zadní část vozu navazuje na designové téma konceptu Concept Sportback z roku 2005 se značně zkoseným úhlem (58 °) zadních dveří se sportovním střešním spoilerem. Protáhlé zadní kombinované svítilny rozšiřují postoj vozu optickým obtékáním zadního nárazníku.
Lancer Sportback se objeví v Evropě nejdříve na podzim a bude sdílet pohonné jednotky shodné se čtyřdveřovým Lancerem Sportsedan, tzn. dva zážehové (1.5/109 k, 1.8/143 k) a turbodiesel 2.0/140 k), dále čtyři převodovky (5 MT, 6 MT, 4 AT, 6stupňová automatizovaná CVT), stejně jako sportovní platformu.
U příležitosti 35. výročí se Lancer obrací ke svému dědictví nejenom v rámci celkového konceptu výrobků a integrace modelu Evolution, ale také uvedením nových dvou verzí Ralliart. Mezi modely Lancer a Lancer Evo patří novinka Lancer Ralliart, který je výkonnější než Lancer Sportsedan / Lancer Sportback a přináší tak sportovní geny a dědictví jména ve prospěch celé rodiny Lancer, poprvé od 80. let.
Ocelová karoserie je doplněna díly z vysokopevnostní oceli, zatímco kapota motoru je hliníková s otvory pro lepší odvádění tepla. Hmotnost snižuje takřka o osm kilogramů. Všechna čtyř kola (bez Active Yaw Control a sport ABS) pohání zážehový přeplňovaný dvoulitr o výkonu 240 k při 6000/min a točivém momentu 353 Nm při3000/min.
Mitsubishi Lancer Ralliart, jak ve čtyřdveřovém i pětidveřovém provedení bude uveden na evropský trh během příštího roku.
JL, 12.6.2008
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout











