Mitsubishi Triton - modernizace úspěšného pikapu
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) v Thajsku představila svůj zcela nový pick-up Triton s nosností jedné tuny – jeden z dlouhodobě nejlépe prodávaných modelů značky v celosvětovém měřítku.
Nový Triton se po devíti letech dočkal kompletní modernizace a bude se vyrábět v závodu Laem Chabang společnosti Mitsubishi Motors Thailand Co. Ltd. Nový Triton ve verzi pro thajský trh se už v Thajsku prodává a stejně jako u předchozí generace se MMC po chystá nový Triton představit postupně v členských státech sdružení ASEAN, na trzích Oceánie, na Středním východě, v Evropě, Africe a v Latinské Americe (nakonec bude model exportován cca do 150 zemí).
Nový Triton byl vyvíjen jako „Ultimate Sport Utility Truck“ (skutečný sportovně užitkový pick-up), a spojuje proto pohodlný interiér osobního vozu s praktickou funkčností a spolehlivostí pick-upu.
Elegantní a dynamický Triton dokáže nabídnout velkorysý vnitřní prostor, vysokou užitečnou hmotnost a ovladatelnost na vrcholu třídy. Pyšní se skvělými bezpečnostními parametry, za nimiž stojí odolný a robustní podvozek, rámová konstrukce a karoserie dobře pohlcující nárazovou energii, založená na vlastní technologii RISE*2 od Mitsubishi. Nový Triton současně nabídne ticho na palubě a příkladné jízdní pohodlí srovnatelné s osobními vozy. Uplatnění našel nový vznětový motor, optimalizovaná soustava zavěšení kol, strategicky rozmístěná akustická izolace a materiály k potlačení vibrací.
Nový pick-up Triton se bude nabízet ve variantách Single Cab, Double Cab a Club Cab v kombinaci se třemi různými motory. Nový přeplňovaný vznětový motor 2,4 l MIVEC doplňují vylepšené verze osvědčeného vznětového agregátu 2,5 l turbo, stejně tak jako zážehového motoru 2,4 l, se kterými jsme se setkávali již u předchůdce.
Historie výroby pick-upů
Mitsubishi vyrábí pick-upy již od roku 1978 (tj. 36 let) a doposud jich celosvětově prodalo přes 4 miliony. Od třetí generace se výroba pick-upů koncentrovala do thajského závodu, přičemž nový Triton zastupuje již pátou generaci.
Závod Laem Chabang se postupně rozrostl v klíčové výrobní centrum Mitsubishi celosvětového významu, které vykazuje nejvyšší objem výroby ze všech závodů MMC – úhrnná výroba zde přesáhla již 3,5 mil. vozů, z toho 2,5 mil. vozů na export.
Mitsubishi 8.12.2014
Nový Triton byl vyvíjen jako „Ultimate Sport Utility Truck“ (skutečný sportovně užitkový pick-up), a spojuje proto pohodlný interiér osobního vozu s praktickou funkčností a spolehlivostí pick-upu.
Elegantní a dynamický Triton dokáže nabídnout velkorysý vnitřní prostor, vysokou užitečnou hmotnost a ovladatelnost na vrcholu třídy. Pyšní se skvělými bezpečnostními parametry, za nimiž stojí odolný a robustní podvozek, rámová konstrukce a karoserie dobře pohlcující nárazovou energii, založená na vlastní technologii RISE*2 od Mitsubishi. Nový Triton současně nabídne ticho na palubě a příkladné jízdní pohodlí srovnatelné s osobními vozy. Uplatnění našel nový vznětový motor, optimalizovaná soustava zavěšení kol, strategicky rozmístěná akustická izolace a materiály k potlačení vibrací.
Nový pick-up Triton se bude nabízet ve variantách Single Cab, Double Cab a Club Cab v kombinaci se třemi různými motory. Nový přeplňovaný vznětový motor 2,4 l MIVEC doplňují vylepšené verze osvědčeného vznětového agregátu 2,5 l turbo, stejně tak jako zážehového motoru 2,4 l, se kterými jsme se setkávali již u předchůdce.
Historie výroby pick-upů
Mitsubishi vyrábí pick-upy již od roku 1978 (tj. 36 let) a doposud jich celosvětově prodalo přes 4 miliony. Od třetí generace se výroba pick-upů koncentrovala do thajského závodu, přičemž nový Triton zastupuje již pátou generaci.
Závod Laem Chabang se postupně rozrostl v klíčové výrobní centrum Mitsubishi celosvětového významu, které vykazuje nejvyšší objem výroby ze všech závodů MMC – úhrnná výroba zde přesáhla již 3,5 mil. vozů, z toho 2,5 mil. vozů na export.
Mitsubishi 8.12.2014
Líbil se vám článek? Zalinkujte jej!
Tisknout